Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Kupujemy kampera - Czy ktoś zna tego kampera.

pipek722 - 2014-02-05, 22:34
Temat postu: Czy ktoś zna tego kampera.
Witam wszystkich. Dzisiaj byłem oglądać swego wymarzonego pierwszego Kampera.
I zauważyłem w nim :
- popękany brodzik wkoło otworu spustowego
- drabinka wejściowa na dach (brak możliwości wejścia bo jest zimno i schodki popękają)
- bagażnik na 2-rowery (ledwo się trzyma)
- przegląd był ważny do sierpnia 2013 razem z ubezpieczeniem
- opony do wymiany
- lekki dzwon z przodu( zrobiony)
- wyciągnięte radio samochodowe w zabudowie

Czy ktoś go oglądał i zna bardziej, czy warty tej ceny.Pozdrawiam Artur.
PS.Sory za słownictwo, jestem początkującym szukającym.

http://tablica.pl/oferta/...D5-ID34T9f.html

https://picasaweb.google.com/101353470138213720672/NaSprzedaz

kamyk59 - 2014-02-06, 08:25

Brak ubezpieczenia ?Musi być ale jest nieopłacone.
Brak przeglądu - sprowadzony w 2012 i nigdzie nie jeździł po sierpniu 2013 ?

Cykada - 2014-02-06, 11:11

jeżeli bagażnik ledwo się trzyma to jest coś nie tak z tylną ścianą. Może być zgnita. A ściana miękka?.
Z tym brodzikiem , że popękany to różnie. Może być zgnilizna pod nim jak był długo pęknięty. Woda podczas kąpieli zaciekała pod brodzik i robiła się zgnilizna. Raczej przewiewów tam nie ma.
Pomacaj ściany wewnątrz i zewnątrz. żebyś nie wrypał się na minę.

gino - 2014-02-06, 11:28

mobili napisał/a:
jeżeli bagażnik ledwo się trzyma to jest coś nie tak z tylną ścianą. Może być zgnita. A ściana miękka?.
nie szedłbym w tak daleko idące wnioski...

jest to raczej kwestia co piszący miał na myśli, pisząc ''ledwo się trzyma''

bagażniki,zwłaszcza te starszego typu, ogólnie nie trzymają się na ''sztywno''
przecież one są tylko powieszone na górnych mocowaniach,dlatego maja ''luzy''
a tylko na dole skręcone

ważne, jak trzymają się owe mocowania, przytwierdzone do budy...
te, nie mogą mieć luzów :spoko

kamyk59 - 2014-02-06, 11:55
Temat postu: re