Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Odmłodzony pulpit
Autor Wiadomość
Lutek 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Hymermobile B584
Nazwa załogi: piortek&ulek camp
Dołączył: 30 Cze 2010
Otrzymał 9 piw(a)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2012-09-10, 07:51   Odmłodzony pulpit

kilka drobnych przeróbek i efekt oraz samopoczucie za sterami znacznie lepsiejsze :lol:

PICT0654.JPG
Plik ściągnięto 6048 raz(y) 200,59 KB

_________________
lutek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Skorpion 
Kombatant
Normalny inaczej wariatek stary wyga


Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy
Dołączył: 17 Lip 2008
Piwa: 278/1300
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2012-09-10, 08:10   

Wyglada troszku dostojniej :spoko
_________________


Tadeusz
Byle do przodu
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 196/160
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2012-09-10, 08:35   Re: Odmłodzony pulpit

Lutek napisał/a:
kilka drobnych przeróbek i efekt oraz samopoczucie za sterami znacznie lepsiejsze :lol:


Piszesz o kilku...... :chytry a ja widzę nową tylko kierowniczkę ..........może jakieś następne fotki :-P

:spoko
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Lutek 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Hymermobile B584
Nazwa załogi: piortek&ulek camp
Dołączył: 30 Cze 2010
Otrzymał 9 piw(a)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2012-09-10, 10:23   

te kilka przeróbek dotyczyło samej kierownicy aby to wszystko dobrze chodziło , inne rozwiazanie podłączenia klaksonu oraz elementu wylaczajacego kierunkowskazy wracając kierownica do jazdy na wprost
_________________
lutek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2012-09-10, 10:29   

domyslam sie, ze masz wspomaganie...

bo jak nie..to kiepsko bedzie krecic w ''terenie''
po to sa wieksze kierownice...aby bylo lzej..


optycznie..wyglada fajnie :spoko
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Lutek 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Hymermobile B584
Nazwa załogi: piortek&ulek camp
Dołączył: 30 Cze 2010
Otrzymał 9 piw(a)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2012-09-10, 10:44   

Nie mam wspomagania ale wcale nie jest gorzej niż z tą oryginalną
_________________
lutek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cichy 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: HymerCamp 64 (Fiat)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2009
Piwa: 2/11
Skąd: Lubin, DLU
Wysłany: 2012-09-10, 12:06   

rozumiem za ta kierownica jest mniejsza i z tego co widze grubsza. duzo bylo przerobek? opisz przebieg prac
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Lutek 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Hymermobile B584
Nazwa załogi: piortek&ulek camp
Dołączył: 30 Cze 2010
Otrzymał 9 piw(a)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2012-09-10, 12:26   

Główny problem to głębokość kierownicy ,należy od spodu ostrym nożykiem ściąć tej pianki około 5 mm, następnie wykorzystując przewód od sygnału dźwiękowego podpiąć go pod jeden z czterech zacisków sygnału pod poduszką i ostatnia rzecz to odpowiednie ustawienie elementu kolumny który wyłącza kierunkowskaz przy ruchu kierownica do jazdy na wprost .
_________________
lutek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
janusz 
Kombatant
Szeryf


Twój sprzęt: Motochata Rimor
Nazwa załogi: TiTi
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 14 Sty 2007
Piwa: 420/147
Skąd: Pajęczno, łódzkie
Wysłany: 2012-09-10, 12:45   

Robiłem podobną przeróbkę tylko z kierownicą nieco starszą, Auto było ze wspomaganiem i z tą mniejszą kierownicą prowadziło się lepiej, tylko mniej wygodnie się siedziało. Kierownica była wyższa od oryginalnej i ręce trzeba było wyżej podnosić, w dłuższej jeździe to przeszkadzało. Do wszystkiego jednak można przyzwyczaić się. Z mniejsza kierownicą łatwiej zajmować miejsce na siedzeniu, jakby brzuch nie przeszkadza chociaż w siadaniu. :szeroki_usmiech
_________________
Nie dyskutuj z głupcem – ludzie mogą nie zauważyć różnicy!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
cichy 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: HymerCamp 64 (Fiat)
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 21 Paź 2009
Piwa: 2/11
Skąd: Lubin, DLU
Wysłany: 2012-09-10, 12:55   

wieloklin pasował? wyłączanie kierunków tez?

z którego rocznika zastosowałeś kierownice :?:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Lutek 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Hymermobile B584
Nazwa załogi: piortek&ulek camp
Dołączył: 30 Cze 2010
Otrzymał 9 piw(a)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2012-09-10, 13:10   

wieloklin pasuje ,wyłacznik jak juz pisałem wymaga niewielkiej przeróbki ,a kierownica od nowego ducato
_________________
lutek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Lutek 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Hymermobile B584
Nazwa załogi: piortek&ulek camp
Dołączył: 30 Cze 2010
Otrzymał 9 piw(a)
Skąd: Bełchatów
Wysłany: 2012-09-10, 13:14   

a swoja drogą myślałem również o zmianie lewarka biegów na taki jak od ducato po 95 roku . Ma ktoś jakies doświadczenie w tym temacie ?
_________________
lutek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
makdrajwer 
weteran
Artur,Ola,Zosia,Zuzia


Twój sprzęt: Bezdomny
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 29 Maj 2011
Piwa: 50/75
Skąd: Bielsko-Biała
Wysłany: 2012-09-10, 19:01   

A nie ma problemów z dosięgnięciem palcem do "rogalki" od kierunkowskazów ? Bo ta nowa kierownica ma chyna większe odsadzenie.
A z lewarkiem to może być spoooory problem bo twój duciak ma wybierak - metalowy pręt a po 95 są dwie linki. Wszysko się da , tylko po co ?
_________________
keep calm and dance
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Kuba L. 
stary wyga


Twój sprzęt: Dethleffs Nomad 490BLF/Audi Q5 40TDI 204PS
Nazwa załogi: 2kubusie
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Wrz 2009
Piwa: 19/47
Skąd: WPI
Wysłany: 2012-09-10, 21:30   

Lutek, ale czad... jestem w szoku jak to fajnie wyszło i mam nadzieje, że ta zamiana poprawi nieco komfort prowadzenia auta. Mam identyczny środek i oczywiście wspomaganie ale zawsze mi się wydawało, że ta oryginalna kierownica jest trochę za cienka i za duża... W firmie mam nowe Ducato i wiem, że ta nowa kierownica jest po prostu bardzo wygodna, biorę się za szukanie nowej kiery na alle.. :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 25 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 196/160
Skąd: Gliwice w przelocie
Wysłany: 2012-09-10, 22:31   

Kuba L. napisał/a:
i mam nadzieje, że ta zamiana poprawi nieco komfort prowadzenia auta.


Fajnie wygląda ale.............ponieważ nie mam wspomagania mniejsza kierownica to większy wysiłek .A ja leniwy :oops: Poza tym mam wygodne podłokietniki a nowa kierowniczka jak pisze Janusz wyżej sytuawana................ eeeeeeeeeee nieeeeeeeee to nie dla mnie :-P
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego

Remember to explore . I don't know the way ,but I'll be there soon !!!!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***