|
|
wyciek z pompy wtryskowej |
Autor |
Wiadomość |
IAAN
weteran
Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2013-05-14, 11:49 wyciek z pompy wtryskowej
|
|
|
czy ktoś oriętuje się czego można spodziewać się po odkręceniu tej blaszki zaznaczonej na czerwono czy jest tam coś co po zdjęciu tej blaszki może wypaśc jakaś sprężynka lub coś innego
zauważyłem że przy mojej pompie jest wyciek z tego miejsca pewnie jest to skręcone na oringu i trzeba by wymienić oring ale dostęp do tego na silniku jest słaby da się odkręcić ale jak coś wystrzeli z pod blaszki to może być nieciekawie
co tam jest pod tą blaszką
pp0.jpg
|
|
Plik ściągnięto 1625 raz(y) 25,4 KB |
|
|
|
|
|
mayer
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: GR Y60, J5 Adria, W210, G-VIII
Dołączył: 10 Sty 2012 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Skrzynki
|
Wysłany: 2013-05-14, 14:02
|
|
|
Nic tam nie ma. To miejsce pod czujnik. Blaszka o-ring i nic wiecej. |
|
|
|
|
Argo
weteran
Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Gru 2011 Piwa: 31/1 Skąd: Nowa Wola
|
Wysłany: 2013-05-14, 15:02
|
|
|
Pod blaszką jest sprężyna z podkładkami regulacyjnymi, regulatora przyspieszenia wtrysku. Jeżeli na zdjęciu to twoja pompa,to daj pompę do sprawdzenia i regulacji. |
|
|
|
|
IAAN
weteran
Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2013-05-14, 19:13
|
|
|
to nie jest moja pompa moja jest w aucie i zauważyłem że cieknie z tego miejsca paliwo
chciałbym to uszczelnić bez demontażu pompy z silnika
dostęp jest utrudniony mało miejsca pomiędzy silnikiem a pompą ale myśle że da radę odkręcić jednak nie chciałbym aby coś się posypało z tego i wtedy moze być nieciekawie
czyli jak delikatnie odkręce to nie powinło wyszczelić zdejmę blaszkę wymienię uszczelkę i powinło być ok |
|
|
|
|
Argo
weteran
Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy Dołączył: 19 Gru 2011 Piwa: 31/1 Skąd: Nowa Wola
|
Wysłany: 2013-05-14, 21:41
|
|
|
Spróbuj najpierw dokręcić, może śrubki się poluzowały. |
|
|
|
|
mayer
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: GR Y60, J5 Adria, W210, G-VIII
Dołączył: 10 Sty 2012 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Skrzynki
|
Wysłany: 2013-05-15, 14:36
|
|
|
AiR napisał/a: | Pod blaszką jest sprężyna z podkładkami regulacyjnymi, regulatora przyspieszenia wtrysku. Jeżeli na zdjęciu to twoja pompa,to daj pompę do sprawdzenia i regulacji. |
To jest moim skromnym zdaniem po przeciwnej stronie. ALe moge się mylić jak jest w reniferze. |
|
|
|
|
IAAN
weteran
Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy Dołączył: 08 Lis 2008 Piwa: 31/9 Skąd: poznań okolica
|
Wysłany: 2013-05-19, 10:54
|
|
|
odkręciłem nie ma tam nic co by wypadło
wymieniłem oring i śruby z torks na zwykle aby w przyszłości było łatwiej odkręcić
paliwo przestało wyciekać |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|