Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
wyciek z pompy wtryskowej
Autor Wiadomość
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2013-05-14, 11:49   wyciek z pompy wtryskowej

czy ktoś oriętuje się czego można spodziewać się po odkręceniu tej blaszki zaznaczonej na czerwono czy jest tam coś co po zdjęciu tej blaszki może wypaśc jakaś sprężynka lub coś innego
zauważyłem że przy mojej pompie jest wyciek z tego miejsca pewnie jest to skręcone na oringu i trzeba by wymienić oring ale dostęp do tego na silniku jest słaby da się odkręcić ale jak coś wystrzeli z pod blaszki to może być nieciekawie
co tam jest pod tą blaszką

pp0.jpg
Plik ściągnięto 1625 raz(y) 25,4 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mayer 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: GR Y60, J5 Adria, W210, G-VIII
Dołączył: 10 Sty 2012
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Skrzynki
Wysłany: 2013-05-14, 14:02   

Nic tam nie ma. To miejsce pod czujnik. Blaszka o-ring i nic wiecej.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2013-05-14, 15:02   

Pod blaszką jest sprężyna z podkładkami regulacyjnymi, regulatora przyspieszenia wtrysku. Jeżeli na zdjęciu to twoja pompa,to daj pompę do sprawdzenia i regulacji.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2013-05-14, 19:13   

to nie jest moja pompa moja jest w aucie i zauważyłem że cieknie z tego miejsca paliwo
chciałbym to uszczelnić bez demontażu pompy z silnika
dostęp jest utrudniony mało miejsca pomiędzy silnikiem a pompą ale myśle że da radę odkręcić jednak nie chciałbym aby coś się posypało z tego i wtedy moze być nieciekawie
czyli jak delikatnie odkręce to nie powinło wyszczelić zdejmę blaszkę wymienię uszczelkę i powinło być ok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2013-05-14, 21:41   

Spróbuj najpierw dokręcić, może śrubki się poluzowały.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mayer 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: GR Y60, J5 Adria, W210, G-VIII
Dołączył: 10 Sty 2012
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Skrzynki
Wysłany: 2013-05-15, 14:36   

AiR napisał/a:
Pod blaszką jest sprężyna z podkładkami regulacyjnymi, regulatora przyspieszenia wtrysku. Jeżeli na zdjęciu to twoja pompa,to daj pompę do sprawdzenia i regulacji.


To jest moim skromnym zdaniem po przeciwnej stronie. ALe moge się mylić jak jest w reniferze.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
IAAN 
weteran


Twój sprzęt: Master 2,8 dti Blaszanka
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 08 Lis 2008
Piwa: 31/9
Skąd: poznań okolica
Wysłany: 2013-05-19, 10:54   

odkręciłem nie ma tam nic co by wypadło
wymieniłem oring i śruby z torks na zwykle aby w przyszłości było łatwiej odkręcić
paliwo przestało wyciekać
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***