KACZKA MERCEDES 208 |
Autor |
Wiadomość |
reklec
trochę już popisał
Dołączył: 05 Kwi 2014 Otrzymał 1 piw(a)
|
Wysłany: 2014-10-12, 14:26
|
|
|
Mordor panowie\panie
mam nadzieje że pogoda się utrzyma bo pracy jeszcze co niemiara
pytaniem mam czy komuś zaciął się zamek w drzwiach przesuwanych ??
mi odskakuje pierwszy ruch zamka i na drugim się blokuje.
proszę dajcie znać jak coś wiecie
pokój
DSC02575mmm.jpg
|
|
Plik ściągnięto 111 raz(y) 208,03 KB |
|
|
|
|
|
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2014-10-12, 18:43
|
|
|
reklec - kotki z drzwi wejsciowych ci sie pod kapturem zaplątały |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
miklo75
zaawansowany
Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012 Piwa: 3/26 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-10-13, 17:41
|
|
|
Witam, mam Taberta na Kaczce 2,4 d. Jest trochę do remontu i się zastanawiam czy warto go robić, głównie mi chodzi jak tym się jeździ, ile pali, czy się psuje. Napiszcie proszę kilka słów o eksploatacji.
Pozdrawiam Mikołaj |
|
|
|
|
reklec
trochę już popisał
Dołączył: 05 Kwi 2014 Otrzymał 1 piw(a)
|
Wysłany: 2014-10-22, 21:26
|
|
|
ja o eksploatacj za wiele nie wiem
ale auto jest kultowe, prowadzi się jak autobus i pali w okolicach 10l
poza foty |
|
|
|
|
donald
weteran
Twój sprzęt: Mercedes 310 FFB Europa 560
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Paź 2007 Piwa: 32/46 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-10-22, 21:42
|
|
|
Eksploatacja jest dosłownie za grosze..silniki idiotoodporne i pojadą nawet na oleju z makdenata... czesci tanie,dostepne nawet w Afryce i naprawisz przysłowiowym młotkiem i gwozdziem...często przebiegi w dieselkach to około miliona km...
no jazda jest troche wolna i głośno w środku ale coś za coś... |
_________________ “Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach” |
|
|
|
|
miklo75
zaawansowany
Twój sprzęt: Tabbert na MB
Dołączył: 09 Sty 2012 Piwa: 3/26 Skąd: Szczecin
|
Wysłany: 2014-11-02, 11:16
|
|
|
Mam pewien problem z modelem w briefie jest wpisany 602 D 32, czy to jest to samo co 207? |
|
|
|
|
Skorpion
Kombatant Normalny inaczej wariatek stary wyga
Twój sprzęt: Starocie urzadzenie kampero-podobne
Nazwa załogi: Skorpion
Pomógł: 24 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 228/1173 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2014-11-02, 15:17
|
|
|
Taki jak moj ma 307D |
_________________
Tadeusz
Byle do przodu
|
|
|
|
|
reklec
trochę już popisał
Dołączył: 05 Kwi 2014 Otrzymał 1 piw(a)
|
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
reklec
trochę już popisał
Dołączył: 05 Kwi 2014 Otrzymał 1 piw(a)
|
Wysłany: 2015-10-25, 11:13
|
|
|
w drodze nie było żadnych problemów technicznych (no oprócz przepalonych żarówek) zrobilismy 6000 km
przemierzając germany, france i cataloniską espanie
najtrudniejsze były górki we francji auto się grzało za to z górek zamkneliśmy licznik
zastanawiam się czy manometr temperatury wskazuje poprawnie
bo przy pierwszej kresce mierzyłem temperaturę w chłodnicy i jest 80 stopni a troszeczkę powyżej już 90
może to kwestia czujnika, czy ktoś to badał moze ?
pozdrowienie |
|
|
|
|
reklec
trochę już popisał
Dołączył: 05 Kwi 2014 Otrzymał 1 piw(a)
|
Wysłany: 2015-12-08, 01:10
|
|
|
... aha
nie widzę wiec piszę dalej
jest zimno wiec temperatur silnika nie jest problemem
natomiast problemem stała się dmuchawa nagrzewnicy bo przestała działać
najpierw z dymem bo z otworów powietrznych wydobyły się kumuluchów kłęby potem jeszcze trochę pochodziła
i teraz zupełnie siadała wiec będę musiał tam zajrzeć a to sporo pracy trzeba zdjąć całą dechę dobrać sie do nagrzewnicy i wymontować wentylator
a może nie może coś innego ??????????
|
|
|
|
|
|
reklec
trochę już popisał
Dołączył: 05 Kwi 2014 Otrzymał 1 piw(a)
|
Wysłany: 2016-01-08, 11:36
|
|
|
helo
jaką firmę pompy wody polecacie chłopaki ? |
|
|
|
|
yaro 65
zaawansowany
Twój sprzęt: Sprinter 212D
Pomógł: 3 razy Dołączył: 09 Gru 2013 Piwa: 10/8 Skąd: Chełmek / Kraków
|
Wysłany: 2016-01-08, 16:14
|
|
|
Doltz ,
wielokrotnie montowałem bez kłopotów do dziś ,
podobnie Hepu , Graf , akurat do mercedesa to solidna konstrukcja pompy ,
inne modele może miały kłopoty ale ja nie miałem rekelamacji . |
_________________ Życie zaczyna się po pięćdziesiątce,
czasami po dwóch .
pozdr. Jarek |
|
|
|
|
|
chemik
weteran
Twój sprzęt: Ford zabudowa EuraMobil
Nazwa załogi: Ela i Wojtek
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Lis 2014 Piwa: 115/19 Skąd: podlaskie
|
Wysłany: 2016-01-09, 12:53
|
|
|
miałem taką kaczkę wiele lat, kupiłem ją , jak miała na liczniku ok 250000 km, przejeździłem nią 350000 km, sprzedałem znajomemu, teraz na liczniku 0k 850 000 km, jeździ jak trzeba. Jedyne to dolewać oleju na max. potrzebuje. Żadnych problemów.
Odnośnie temperatury - sprawdzaj poziom płynu chłodniczego ! Te silnik lubi mieć cieplej , jak każdy disel, ale bez przesady. Używaj Boryga lub innego niezamarzającego.
I sprawdzaj naciągi paska! |
_________________ Chemik |
|
|
|
|
reklec
trochę już popisał
Dołączył: 05 Kwi 2014 Otrzymał 1 piw(a)
|
Wysłany: 2016-01-11, 18:41
|
|
|
dzięki Panowie
padło ma Metelli ale niestety nie uda mi się wymienić samemu
przyjechaliśmy w odwiedziny na Warmię i tutaj dała się we znaki
skończy sie u mechanika w Pasłęku trzymajcie za niego kciuki |
|
|
|
|
|