Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
VW LT 35
Autor Wiadomość
arrtur 
zaawansowany


Twój sprzęt: obecnei dacia Dokker/Kia Venga i przyczepa
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 30 Maj 2008
Otrzymał 14 piw(a)
Skąd: Piastow k Wawy
Wysłany: 2012-01-29, 22:47   

34/7 to kolega pisal o LT ku II
ja podalem Ci z ksiazeczki LTka I

masz auto robione z LT kowej ciezarowki (blizniak) wiec pewnie i most wolny ale...:
- przy silniku bez turbiny to normalne, ze TIRy Cie wyprzedzaja i zawsze beda
- tym bardziej przy tak wysokim dachu (jest wyzszy od alkowy)
- jechales na maxa i Cie wyprzedzaly bo nie rozpedzil sie pewnei do max predkosci ktora dala by mu pompa, a gaz mogles miec wcisniety do deski, jak to bywa gdy motur za slaby
- przy 3000 obrotow to nie jezdzi, to jest silniczek jak na Diesla wysokoobrotowy, moc max ma przy 4300 choc moment 2300
- tym da sie jezdzic, tylko trzeba sie nauczyc, krecic wysoko i odwaznie redukowac, bez turbiny sie nie przegrzeje
- na 5 jedzie od minimalnych predkosci - ot za to kocham szsciocylindrowki, na najdluzszym moscie swiata wzdloz rzeki tez bedziesz na 5 mogl jechac 30 km/h bo ten typ tak ma

Jesli moge cos zasugerowac o ile koniecznie chcesz wejsc w wyscig zbrojen - zapomnij o szybszym moscie do tego silnika bo mu zaszkodzisz i nic z tego nie bedzie.
Na poczatek proponowal bym sprawdzic mechanike, wtryski, ten kat wtrysku jak jest ustawiony i co sie dzieje z tym "ssaniem" w jakim polozeniu jest zablokowana dzwignia ew zwolnic ja palcem. Ile pali tzn czy nie jest wykastrowana dawka paliwa.

Tym samochodem najlepiej sie jezdzi tak jak lata balonem... o 6 rano i o 6 wieczorem, bo jest flauta. Inaczej kazdy wiatr zaczyna meczyc, (na szczescie w tym klocu boczny nie robi wiekszych problemow)
W takich warunkach (albo z wiatrem w plecy) przelec sie na dluuugiej trasie tak zebys mogl go rozpedzic do max predkosci az poczujesz ze pompa wiecej nie daje i samochod jedzie z rowna max predkoscia przy gazie do deski. Pisze o tym tak szkoleniowo, bo jak trafisz na wiatr w twarz albo jakis ruch samochodow to bedzie moglo trwac i trwac.
Sprawdzisz sobie z gpsa ile jedzie na prawde i... mozemy wrocic do rozmowy :)

Jesli koniecznie chcesz wkladac w niego kase to proponowalbym zaczac od silnika z turbina.
(czyli kupic drugi kpl samochod)
A jesli chcesz zobaczyc jak bedzie jezdzil na innym moscie to proponowalbym zaloz na probe wieksze oponki (nie wiem jakie masz). 10% na obwodzie mozna latwo zyskac.
nawet jak Ci wyjdzie 97 km/h to bez zabawy w most bedziesz mial 110 - te 10% to tyle ile mozna zaingerowac.

Mialem Westfalie bez turbiny - czyli taki dach jak u Ciebie, (mialem tez z turbina) wiec mniej wiecej swiece jak to jezdzi. Teraz Karmann jest tez bez turbiny, osiaga briefowo/licznikowe 115 km/h i jest git. Chcialbym mu zwiekszyc przezwit wiec 15 tki felgi i wieksze opony ale jak dostaneie na kolo znow z 15% wiecej obwodu to oslabnie na bank.
(mam doswiadczenia z terenowkami jak latwo mozna przegiac pale i zrobic sobie kuku)
I mam problem odwrotny bo najchetniej wlozylbym mu najwolniejszy most zeby zalozyc wieksze kola.

.... a jak juz koniecznie bedziesz sie upieral na most, to nie "szybki" tylko minimalnie szybszy, czyli dokladnie trza by sprawdzic co masz i policzyc co nastepnego ten silnik uciagnie. jesli wyjdzie taniej niz opony a opony masz nowe nie do wymiany to moze mozna isc ta droga.

ot i tyle przydlugiego wywodu :)
sorry

pozdr
_________________
Arrtur
w tym sezonie byl namiot, cudza przyczepa, i kamper ze skody, a sezon udany
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Świstak 
Kombatant


Twój sprzęt: Milka, Milka2
Nazwa załogi: Świstaki
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Cze 2009
Piwa: 426/100
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2012-01-29, 23:09   

Wykład przyda się mnie i wielu innym. Zrobię jak sugerujesz czyli potaczam się troszkę i zobaczę co się dzieje. Pod górkę braku mocy nie czuję, ale póki co jechałem na pusto.... A i szaleć nie chciałem bo auto nieznane, deszcz ze śniegiem, koleiny i boczny wiatr.... Pewnie zrobię jak piszesz, a gdy przyjdzie czas robić sprzęgło - może wtedy..... Zatem póki co - wygłuszenie.
_________________
"Panie, pomóż mi być takim człowiekiem, za jakiego uważa mnie mój pies"


Milka - może ją spotkacie?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
maszakow 
Kombatant
JAFO? No way ...


Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Piwa: 78/63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2012-01-29, 23:21   

Świstaku ... wydaje mi się że koledzy lepszą kolejność sugerowali. Ssanie, kat wtrysku i inne rzeczy dookoła, Czy ma olej czy już nie i dlatego klekocze głośniej ... czy wszystkie rolki kręca się jak należy, czy są dobrze przykręcone... a potem wygłuszenie, jak już będziesz wiedział ze silniczek nic ekstra od siebie nie generuje.
_________________
Pozdrawiam, maszakow
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Świstak 
Kombatant


Twój sprzęt: Milka, Milka2
Nazwa załogi: Świstaki
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 05 Cze 2009
Piwa: 426/100
Skąd: Dolny Śląsk
Wysłany: 2012-01-29, 23:40   

Silniczek sprawdzony. Przyspieszacz wyłaczony, płyny ideał, przedmuchów brak. Wydech szczelny, kanał ssący szczelny łącznie z obudową filtra i kolektorem.... Do wymiany guma uszczelniająca dźwigni zmiany biegów, wkrótce do wymiany regulator napięcia.... Mam to już sprawdzone. Jest zwyczajnie głośny powyżej 2500 obrotów (cwany jestem bo mam obrotomierz) ale może to ucho przeczulone bo dźwięk jak 4 cylindrowiec przy 3750 obrotów.

Póki co wymianę mostu odłoże na później Może trafi się szybszy most z blokadą??? Najpierw trzeba pojeździć!
_________________
"Panie, pomóż mi być takim człowiekiem, za jakiego uważa mnie mój pies"


Milka - może ją spotkacie?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
michałp 
zaawansowany


Twój sprzęt: VW LT 35 02r Sam zrobiłem
Dołączył: 29 Paź 2011
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: 2012-02-03, 19:15   

Panowie a po numerze win nic nie można się dowiedzieć????
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Rockers 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT 28
Nazwa załogi: Rockersiki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 04 Sie 2008
Piwa: 23/14
Skąd: Katowice
Wysłany: 2012-02-04, 14:56   

a ja nie wiem jaki mam wał :haha: głośny jest i tyle rozpędzić się mogę do 100 ale najlepiej mi siem jedzie koło 80-tki, pod górę niestety trochę mocy traci wtedy nawet do 2-ki muszę zredukować, ale no cóż staruszek jest a przy 55KM czego można oczekiwać przy 3 tonach
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
michałp 
zaawansowany


Twój sprzęt: VW LT 35 02r Sam zrobiłem
Dołączył: 29 Paź 2011
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-03-23, 11:13   

mam nowe wieści most mam 38-11 a lt pojedzie spokojnie w Niemczech 170km. Kolega podłączył komputer ale do licznika nie da się wejść, co zrobić?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
maszakow 
Kombatant
JAFO? No way ...


Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Piwa: 78/63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-03-25, 23:13   

michałp napisał/a:
mam nowe wieści most mam 38-11 a lt pojedzie spokojnie w Niemczech 170km. Kolega podłączył komputer ale do licznika nie da się wejść, co zrobić?

W oryginale - demontowac tablicę.
tak to jakiś idiota wymyślił - makaroniarz na usługach VW...żeby przeprogramować licznik trzeba wyjąc całą deskę i podpiąć przejściówką do VAGa.
Nie jestem pewien czy to poprawili w późniejszych modelach bo na wtyczce diagnostycznej asygnowano pin do licznika, niemniej jednak instrukcja do LT mówi - wyjmij tablicę poniżej cytaty.

Dopasowanie zestawu wskaźników
tablicy przyrządów
Dopasowanie zestawu wskaźników tablicy przyrządów
do samochodu następuje według: 1 wykonania silnika i skrzyni biegów; 1 przełożenia osi; 1 wykonania dla danego kraju (jednostki wskaźników);
1 temperatury zewnętrznej; 1 cofniętego przebiegu.
Konieczne jest dopasowanie zawsze, gdy zestaw wskaźników tablicy przyrządów został wymieniony z powodu uszkodzenia lub do sprawdzenia wartości dopasowań.

Podłączenie testera usterek V.A.G 1551 i wybór odpowiedniej funkcji (odczytywanie
wersji komputera)
Potrzebne narzędzia specjalne, testery, urządzenia pomiarowe i wyposażenie pomocnicze
1 Tester usterek V.A.G 1551
1 Przewód V.A.G 1551/5
1 Przewód V.A.G 1598/32

[...]
Opis czynności
– wymontowanie zestawu wskaźników tablicy
przyrządów, ⇒ strona 90–1.



Dlatego ja od samego początku jeżdżę z nie przestawioną.
a) łudzę się że kasa wpłynie i w końcu kupię szybszy most
b) nie chce mi się tego zrobić (czytaj:zlecać) bo ogrom pracy spory.

Jak znam życie to ktoś pewnie ma sposoby by to zrobić to bez demontażu połowy kokpitu - względnie okablować autko poprawiając włoski talent...to drugie chętniej bym zlecił. :)

VAG_deska.JPG
Plik ściągnięto 17734 raz(y) 54,24 KB

VW LTII_obd_wtyk.pdf
Pobierz Plik ściągnięto 647 raz(y) 47,29 KB

_________________
Pozdrawiam, maszakow
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
maszakow 
Kombatant
JAFO? No way ...


Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Piwa: 78/63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-08-03, 09:35   

Odświeżę temat.
O mostach było już też NA NASZYM FORUM

MOsty i przełożenia dla VW LT drugiej generacji 1996-2005
przełożenie | Stosunek zębatek
3,273|
3,455 | 38:11
3,727 | 41:11
4,111 | 37:9
4,375 | 35:8
4,857 | 34:7
5,286 | 37:7
6,167 |

Dane o przełożeniach wzięte z instrukcji serwisowej LT35 programowania liczników, pozycje ze stosunkiem zebatek potwierdza instrukcja użytkownika LT z 2000 roku
Net i Fora wspominają też o innych mostach.
3,364 | 37:11
5,286|
4,625| 37:8
5,125| 41:8
3,11|

ten 3,11 to chyba od 150KM benzynowego sprintera chyba...
_________________
Pozdrawiam, maszakow
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl szczegóły
michałp 
zaawansowany


Twój sprzęt: VW LT 35 02r Sam zrobiłem
Dołączył: 29 Paź 2011
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-15, 16:32   

Czy ktoś wie co wyświetla się na liczniku pod wskaźnikiem poziomu paliwa i temperatury? jak w tym?

http://allegro.pl/licznik...3419966775.html
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
maszakow 
Kombatant
JAFO? No way ...


Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Piwa: 78/63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-08-15, 23:32   

Noo... Ktoś wie :) ...w załączeniu opis.
Dodam że 1- to światła drogowe, 2 - alternator.
Michał...nie mów że jeździsz i nie masz pojęcia co ci się świeci na tablicy... 8-)
jak ci 6 mruga to właśnie zacierasz silnik...

tablica_lt.JPG
rozpiska lewej strony talbicy LT
Plik ściągnięto 727 raz(y) 62,77 KB

_________________
Pozdrawiam, maszakow
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
michałp 
zaawansowany


Twój sprzęt: VW LT 35 02r Sam zrobiłem
Dołączył: 29 Paź 2011
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: 2013-08-16, 05:35   

O lampce Aladyna wiedziałem :ok chodziło mi o termometr, czy taki licznik będzie pasował do mnie? czy przez ten termometr trzeba coś zmieniać?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
maszakow 
Kombatant
JAFO? No way ...


Twój sprzęt: jak wygram w totka...
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Kwi 2009
Piwa: 78/63
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2013-08-18, 23:24   

rozumiem że masz tablicę bez obrotomierza ?
michałp, wyślij mi na priv swojego maila to ci prześlę odpowiedni dokument... tak będzie szybciej. powinieneś sobie dać radę. :spoko
Zegary zarówno bez obrotomierza jak i z obrotomierzem mają bodajże dwa (bodajże..jest tak późno ze nie chce mi się teraz tego sprawdzać w pliku) złącza sygnałowe trzeba sprawdzić wielkość i rozkład pinów.
jest jeszcze wersja z tachografem ta ma już 4 złącza.
_________________
Pozdrawiam, maszakow
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
michałp 
zaawansowany


Twój sprzęt: VW LT 35 02r Sam zrobiłem
Dołączył: 29 Paź 2011
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-23, 18:46   

Jak to zimą nudzi się więc wracam do tematu, most raczej ma 3,727 Maszakow masz może manual do LT?
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
michałp 
zaawansowany


Twój sprzęt: VW LT 35 02r Sam zrobiłem
Dołączył: 29 Paź 2011
Otrzymał 3 piw(a)
Skąd: Kraków
Wysłany: 2017-01-26, 17:07   

Witam dziś odebrałem licznik i jest w Krakowie pan który zrobi wszystko z licznikami kazał wyjąć i dostarczyć z wyliczonym błędem a on zrobi korektę. Czas realizacji parę godzin, licznik wskazuje idealnie zgodnie gps. Auto mam z 05.2002r a licznik jest z 01.2003r więc ktoś zmienił licznik który był nie dopasowany do całej reszty. Mam problem z głowy :spoko :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***