Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Predkości osiagane Transitem
Autor Wiadomość
AUTOJUR 
Kombatant


Twój sprzęt: TRANSIT-RIVIERA 1996
Pomógł: 8 razy
Dołączył: 02 Cze 2007
Piwa: 9/1
Skąd: Poznań okolica
Wysłany: 2010-02-19, 22:46   

Transit to bardzo dziwny samochód, ma faktycznie jeden silnik ale w kilku postaciach :zwykły,wzmocniony i z turbiną .Bardzo duża ciekawostka pompa wtryskowa Lucas / kłopoty/ Bosch i już różnica mocy.Mosty o różnych przełożeniach skrzynie biegów różne typy.Najwięcej informacji na forum Forda w działe Transit
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Borys1003 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Fiat Ducato TURBO
Nazwa załogi: Katarzyna Tomasz Aleksandra Oskar
Dołączył: 08 Maj 2010
Postawił 4 piw(a)
Skąd: Mrzezyno
Wysłany: 2010-05-08, 23:32   

Ja zmieniłem silnik na ten wzmocniony BYK tylko 10KM wiecej lub az. Lepiej sie rozpedza, zobacze jak tam bedzie pod gore. Silnik kosztował mnie 1100 zł z filtrem powietrza. Stary sprzedałem za 1000 pln. I tak miałem w starym wymienic uszczelniacz na wale od strony skrzyni. Takze uwazam,że warto.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
AGAiPIOTR 
stary wyga


Twój sprzęt: ford transit 2,5D 1994r zabudowa elnagh
Nazwa załogi: aga i piotr
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 19 Cze 2009
Piwa: 32/109
Skąd: Granica
Wysłany: 2010-08-31, 14:11   

Borys1003 napisał/a:
Ja zmieniłem silnik na ten wzmocniony BYK tylko 10KM wiecej lub az. Lepiej sie rozpedza, zobacze jak tam bedzie pod gore. Silnik kosztował mnie 1100 zł z filtrem powietrza



:idea: chyba powinniśmy zacząć od silnika :idea:
mój wygląda tak jak na zdjęciu i to jest 85km (chyba bo może jest jeszcze jakiś inny :?: ), regulacja linki gazu wystarczyła żeby jeździł normalnie czyli przepisowe 8 dych bez najmniejszych problemów :wyszczerzony: a więcej też można :diabelski_usmiech

silnik 85.jpg
Plik ściągnięto 73 raz(y) 158,36 KB

_________________
pozdrowienia
Agnieszka i Piotrek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
yahoda 
weteran


Twój sprzęt: HYMERMOBIL 522 FORD
Nazwa załogi: brave sir Robin
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 13 Paź 2015
Piwa: 71/62
Skąd: Starogard Gd.
Wysłany: 2017-04-13, 10:20   

A ja 110 moim już jechałem. Jednak długie podjazdy są trochę meczące.
_________________
kamperki z lego: http://www.camperteam.pl/...hlight=lego+kam
nasze autko: http://www.camperteam.pl/...ight=hymermobil
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Hercer 
stary wyga
Adam


Twój sprzęt: .
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 09 Mar 2009
Piwa: 32/9
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2017-04-13, 16:43   

ja swoim jeechałem 130 i było jeszcze pod pedałem... ale zazwyczaj do 100-110 na przelotówce...

pozdrowionka dla Fordziaży :spoko i po :pifko
_________________
nieznajomość terminu śmierci umożliwia życie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
orys 
stary wyga


Twój sprzęt: Baza już jest ;-)
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 27 Sty 2017
Piwa: 58/13
Skąd: Glasgow
Wysłany: 2017-04-14, 20:36   

Kiedyś takim jeździłem, z niecałą toną ładunku na plecach dawał radę iść 75 mph (ok. 120 km/h) nawet pod lekkie wzniesienia, można by spokojnie jeszcze było więcej. http://www.idealcommercia...tamp=1490201917

Tylko zysk czasowy byłby żaden, bo nawet przy takiej prędkości się trzeba było zatrzymywać na co trzeciej stacji paliw :lol:
_________________

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
qdlaty_78 
stary wyga


Twój sprzęt: Ford Beisl 94'
Nazwa załogi: Ekipa z BAZYLA
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 31 Lip 2013
Piwa: 19/22
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-04-14, 20:58   

AGAiPIOTR napisał/a:
Borys1003 napisał/a:
Ja zmieniłem silnik na ten wzmocniony BYK tylko 10KM wiecej lub az. Lepiej sie rozpedza, zobacze jak tam bedzie pod gore. Silnik kosztował mnie 1100 zł z filtrem powietrza



:idea: chyba powinniśmy zacząć od silnika :idea:
mój wygląda tak jak na zdjęciu i to jest 85km (chyba bo może jest jeszcze jakiś inny :?: ), regulacja linki gazu wystarczyła żeby jeździł normalnie czyli przepisowe 8 dych bez najmniejszych problemów :wyszczerzony: a więcej też można :diabelski_usmiech

Jeszcze obrocik śrubką od dawki paliwa i inna bajka, 120km/h i mniej redukcji.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
elspasoo 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Ducato 2,8 Jtd Autostar Auros 448
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 03 Maj 2010
Piwa: 4/5
Skąd: Lubuskie
Wysłany: 2017-04-15, 10:00   

Mój obecny MK3 powinien zamykać 200km/h . Piszę, powinien bo zawieszenie nie jest na to gotowe.
_________________
Ford Transit Westfalia Nugget '89 Swap na 2,3 16V + automat
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***