Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
No i poczciwy 2.8d umarl-zmiana na 2.8jtd
Autor Wiadomość
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 31/71
Skąd: Bytom
Wysłany: 2017-06-18, 21:37   No i poczciwy 2.8d umarl-zmiana na 2.8jtd

Tak jak w temacie-nie dojezdzil do 500tysiecy,przy przebiegu 492 tysiecy rozwalilo mi glowice,mialem okolo 160 na liczniku ,rozpedzalem sie z jednej gorki aby pokonac druga.Powrot na lawecie z pod Brna,wkurw totalny,sos pzmot holuje tylko 75 km,reszta z wlasnej kieszeni.Dowiozlem grata do domu i szukam silnika.Na oku mam 2,8 jtd z mojej okolicy,moge go miec z pompa i wiazka ,kompem oraz pastylka immo za tysiaka,ale jest to 2004 rok z poliftowki.Wie ktos na jakie problemy sie przygotowac wstawiajac do przedliftowego 1999r ?Czy temat wogole nie oplacalny do ogarniania?Jak wiecie rzezby sie nie boje,a tego jtd z tego co wiem chwala dosc mocno.Pochodzi z auta ,ktore jeszcze sie nie pocielo ale podluznice zgnite i buda zlamana,wiec ....

A to moj zlomek wracajacy z wyjazdu na wakacje na czeskiej lawecie...

20170614_122708.jpg
Plik ściągnięto 10 raz(y) 1,59 MB

_________________
moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
OMEGA 
weteran

Twój sprzęt: LMC -- FORD
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 22 Lip 2007
Piwa: 35/30
Skąd: Górny Śląsk
Wysłany: 2017-06-18, 22:23   

Oj to cię uderzyło po kieszeni :(
_________________
Marian

za stary by pracować , za młody by umierać , za to akurat do podróży bliskich i dalekich.
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=10387
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dukat 
trochę już popisał

Twój sprzęt: ducato 2.5 tdi blaszany
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 26 Gru 2016
Piwa: 1/1
Skąd: PCT-landia
Wysłany: 2017-06-18, 22:30   

Lepszym rozwiązaniem uważam będzie 2,8 idtd .kumpel miał jtd i co chwile jakieś check engine wymieniał wtryskiwacze ,to mu gasł w trasie.Ogólnie klął na ten motor.Poprzedniego miał idtd i chodził mu bezproblemowo.Jak kupisz z kompletną wiązka to wetkniesz każdy motor z bliźniaka przecież bez większych problemów.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 31/71
Skąd: Bytom
Wysłany: 2017-06-19, 06:19   

No uderzylo i nie uderzylo- myslalem ze moze byc duzo gorzej,za 300 euronow sholowali mnie pozostale 150km,poprzednie 75 z ubezieczenia asistance sos pzmot.Nie dyskutowali,podstawili dwa auta ,ja jechalem z laweciarzem,rodzinka z osobowa skoda.Wiec w sumie nie tak zle,dobrze ze to 220 km od domu a nie 1000.Ale laweciarz gadal,ze sporo busow do,polski z asistansa wozi i maja asistans do 1000km holowanie.Wie ktos jak to ogarnac?
_________________
moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mrsulki 
weteran
w średnim wieku


Twój sprzęt: Ducato 2,8TD Hymer Camp 594
Nazwa załogi: SULAKI
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 06 Gru 2007
Piwa: 34/20
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-06-19, 12:18   

Tak tylko ADAC nic mądrzejszego nie znajdziesz
_________________
Radek
Ignavis semper feriae sunt...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bercik 
trochę już popisał

Twój sprzęt: DcatoII Rotec
Dołączył: 19 Sie 2013
Skąd: Gliwice
Wysłany: 2017-06-20, 22:33   

Mam silnik 2,8d z przebiegiem 180 tyś z kampera
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 31/71
Skąd: Bytom
Wysłany: 2017-06-22, 21:28   

Berciku,dzieki ale juz 2.8 d nie wsadze,brakowalo mocy,dlugo sie rozpedzal,dostalem cynka od kogos z forum i jade jutro do Kalisza po 2,8idtd.Jeszcze w aucie,poslucham,powacham i jak ok to w sobote wracam z nowym serduchem do kamperka.Trzymajcie kciuki
_________________
moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
piotr1 
weteran


Twój sprzęt: Ford Transit Chausson Welcome 74 2005 r.
Nazwa załogi: ewaipiotr
Dołączył: 06 Wrz 2010
Piwa: 16/15
Skąd: gdańsk i okolice
Wysłany: 2017-06-22, 23:21   

tom-cio napisał/a:
Berciku,dzieki ale juz 2.8 d nie wsadze,brakowalo mocy,dlugo sie rozpedzal,dostalem cynka od kogos z forum i jade jutro do Kalisza po 2,8idtd.Jeszcze w aucie,poslucham,powacham i jak ok to w sobote wracam z nowym serduchem do kamperka.Trzymajcie kciuki


Trzymamy kciuki :spoko :spoko :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
silny 
Kombatant
czlonek KBP

Twój sprzęt: była biała nieruchomość2.0 obecnie integra
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 36/35
Skąd: PSL z nad Warty
Wysłany: 2017-06-23, 06:45   

Idtd najlepszy bo nie ma elektryki, wiem bo mam :bigok
_________________
----------------------------------------
gazuuuuuuu
-----------------------------------------


kupiłem integre :-)
-----------------------------------------
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: bezdomny
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 75/95
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2017-06-23, 06:49   

silny napisał/a:
Idtd najlepszy bo nie ma elektryki, wiem bo mam

Zawór w pompie wtryskowej to na sznurku masz podwiązany :haha:
_________________
w Biłgoraju widok taki same sita i przetaki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Ed 
zaawansowany


Twój sprzęt: Knaus
Nazwa załogi: Grażka i Edi
Dołączył: 08 Gru 2013
Skąd: Opolskie
Wysłany: 2017-06-23, 08:51   

Albo na zicherce lub tytyrytce :mrgreen:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
MILUŚ 
Kombatant
KMW;CT"Silesia"NIEPOPRAWNY KAMPERZYSTA


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner T607 2,8JTD
Nazwa załogi: Milusie
Pomógł: 11 razy
Dołączył: 02 Gru 2007
Piwa: 59/63
Skąd: w drodze na Lofoty
Wysłany: 2017-06-23, 18:58   

silny napisał/a:
Idtd najlepszy bo nie ma elektryki, wiem bo mam :bigok


A holajza to u Ciebie może do gwajdownicy łączona :bajer
_________________
Norwegofil z wielbłąda tylnogarbnego
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 31/71
Skąd: Bytom
Wysłany: 2017-06-23, 23:07   

Co do zaworu w pompie to nie uwierzycie,ale mozna go podwiesic,zapalic na pych i auto pojedzie i 1000 km.Zgasic ciezko bedzie ,trzeba zdusic :szeroki_usmiech

A na powaznie dzieki forum i forumowemu koledze dostalem info ,ze jest silnik,dzisiaj bylem ,pali pieknie,nie dymi z pod korka,decyzja biore,juteo panowie wyciagaja z dawcy ,a w poniedzialej mam nadzieje ze nowe serducho juz u mnie w aucie bedzie biło
_________________
moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 31/71
Skąd: Bytom
Wysłany: 2017-06-23, 23:09   

A uzupelniajac wpis Milusia tylko mu przyczłapów do bulbulatora brakuje :szeroki_usmiech
_________________
moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: bezdomny
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 75/95
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2017-06-24, 07:51   

tom-cio napisał/a:
Co do zaworu w pompie to nie uwierzycie,ale mozna go podwiesic,zapalic na pych i auto pojedzie i 1000 km.Zgasic ciezko bedzie ,trzeba zdusic

Uwierzymy, bo sam tak zrobiłem jak skończył żywot :chytry
Mam kompletną wiązkę do 2.8 idTD.
_________________
w Biłgoraju widok taki same sita i przetaki
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group