Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
LT ki - mosty pytanie
Autor Wiadomość
Cykada 
stary wyga

Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
Nazwa załogi: RodzinkaPL
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Piwa: 8/8
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 2013-01-04, 07:52   

miałem 35-8 a teraz mam ten najszybszy w sprinterze 312max. Tyle,że ja robię trasy po około 1000km naraz po autostradzie i mi on pasuje bo jak jade 140km/h to spali mi 10 litrów.
Co do blokady mostu to te starsze miały blokadę hydrauliczną z taką pompką na moście i załączane to było z pompy hamulcowej-były dodatkowe rurki (tak miałem u siebie w starym moście) i włącza się to przyciskiem. Przy nowszych mostach nie ma tej pompki i działa to za pomocą elektroniki włączając sie samoczynnie.
Podsumowując : nie wystarczy wymienić samego mostu. Trzeba pobawić sie z elektroniką , pewnie można ustawić w komputerze. A w starszych mostach trzeba zmienić pompę hamulcową.
Co do dwumasy to miałem sachsa i po 120tys.km rozleciało się. Tak samo u kolegi.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
vwyogi 
zaawansowany


Twój sprzęt: VW T4 Multivan '02 + James Cook
Nazwa załogi: Warmiaki
Dołączył: 04 Maj 2015
Piwa: 17/11
Wysłany: 2017-03-21, 15:01   

odgrzeje kotleta. W moim LT most wyje jak wściekły i własnie sie wymienia.
Teraz mam:
35:8 =4,375 a będzie
37:9 = 4,11

czyli róznica 6,4%
Czy przy tej samej predkosci oborty spadną o 6,4% ? Dobrze kombinuje?
Jak teraz mam/miałem 2500 obr/min przy 90km/h to bedę miał o 6,4% mniej?
_________________
VW 2002 MULTIVAN T4 2.5 benzyna + dach WESTFALIA + Sprinter James Cook 1998 2.9TD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
vwyogi 
zaawansowany


Twój sprzęt: VW T4 Multivan '02 + James Cook
Nazwa załogi: Warmiaki
Dołączył: 04 Maj 2015
Piwa: 17/11
Wysłany: 2017-03-23, 10:50   

most wymieniony, wreszcie błoga cisza. Na pusto ( blaszak ) przy 90km/h ( z GPS ) obroty spadły z 2500 do jakichś 2300 trudno precyzyjnie powiedzieć. Natomiast przy 3 tysiacach obrotów predkosc przelotowa to 117km/h . 3 tysiące obrotów to w LT koniec zielonego pola na obrotomierzu. Więc jak ktoś nosi się z zamierem zmiany mostu to bedzie miał jakieś odniesienie. W pryszłym tygodniu bede miał okazję sprawdzić jak zuzycie paliwa i jak auto sie zachowuje jak bedzie załadowane. Pierwsza jazda raczej pokazuje, że na byle górce nie trzeba bedzie redukowac do czwórki.
_________________
VW 2002 MULTIVAN T4 2.5 benzyna + dach WESTFALIA + Sprinter James Cook 1998 2.9TD
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
yaro 65 
zaawansowany


Twój sprzęt: Sprinter 212D
Dołączył: 09 Gru 2013
Piwa: 4/5
Skąd: Chełmek
Wysłany: 2017-03-23, 19:04   

Cytat:
Pierwsza jazda raczej pokazuje, że na byle górce nie trzeba bedzie redukowac do czwórki.

zmiana przełożenia przekładni głównej na niższe skłania raczej do
szybszej redukcji biegu ;)
_________________
Życie zaczyna się po pięćdziesiątce,
czasami po dwóch .

pozdr. Jarek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Idaho
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Lt Florida
Dołączył: 20 Kwi 2016
Wysłany: 2017-07-27, 21:46   

I jak wyniki pomiarów spalania? Czekamy na relacje.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Tomasz73 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: w poszukiwaniu
Dołączył: 26 Lip 2016
Skąd: Gdańsk
Wysłany: 2017-10-02, 08:05   

Podepnę się pod temat:
Jestem posiadaczem LT 4X4 2,4 D doka i jest plan by zrobić mu zabudowę. Zanim to nastąpi chciałbym jednak opanować go mechanicznie:
- wymiana silnika na coś w lepszej kondycji (ten jest przegrzany jak to bywa często z 2,4 D)
- opanować temat głośnego mostu z tyłu.
Moje pytanie dotyczy stricte mostu. Czy macie Drodzy Forumowicze jakieś szersze doświadczenia z regeneracją mostu w LT? Tzn polecicie kogoś godnego zaufania? Z jakim budżetem należałoby się liczyć bo słyszałem różne opinie...
Z góry dziękuję za pomoc.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Agat 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Mercedes Sprinter
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 25 Lut 2016
Piwa: 22/12
Wysłany: 2017-10-03, 18:12   

vwyogi napisał/a:
Teraz mam:
35:8 =4,375 a będzie
37:9 = 4,11


Zrobiłem dokładnie tak samo i wreszcie się uśmiecham ;-)

Aktualnie jazda autostradowa między 110 a 120 km/h to przyjemność a do 150 jak trzeba czasami na lewym pasie docisnąć to też się da ;-)
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group