Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Prośba o rade
Autor Wiadomość
xbartman 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Nissan Primastar
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 15 Gru 2016
Piwa: 15/3
Skąd: Łódź
Wysłany: 2017-10-10, 10:00   

jarek73 napisał/a:
Aparat miałem i zdjęcia robiłem i w kleję ,ale w weekend bo czas na to będzie ( szkoda że tyle roboty z tym zmniejszaniem , chyba że coś się zmieniło a ja o tym nie wiem ).
Mnie też bardziej przekonują zdjęcia , i trochę tu umieszcze , chociaż powinny być w podróżach nie camperowych :spoko


Polecam program IrfanView, ma opcje zmiany wielkości, rozdzielczości wielu zdjęć na raz. Także zajmuje to dosłownie dwie minuty. Dodatkowo ma wiele bardzo przydatnych narzędzi do obróbki zdjęć. Jest darmowy i można pobrać nakładkę z językiem polskim http://www.irfanview.com .
_________________
Pozdrawiam, Bartek

Moje podróże: www.w4stronyswiata.com
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jarek73 
weteran

Twój sprzęt: weinsberg 700
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2014
Piwa: 69/85
Skąd: torun
Wysłany: 2017-10-15, 22:07   

Brisighella malutkie miasteczko ,gdzie siedziałem sobie w knajpie i nigdzie się nie śpieszyłem i

P1040178.JPG
z drogi
Plik ściągnięto 2 raz(y) 896,38 KB

P1040181.JPG
to te małe miasteczko
Plik ściągnięto 1 raz(y) 1,21 MB

P1040182.JPG
i cd..
Plik ściągnięto 1 raz(y) 1,24 MB

P1040191.JPG
Plik ściągnięto 3 raz(y) 1,15 MB

P1040192.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 959,76 KB

P1040194.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 1,05 MB

P1040194.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 1,05 MB

_________________
DOBA MA 1440 MINUT I ŻADNA NIE WYKORZYSTANA NIE PRZECHODZI NA NASTĘPNY DZIEŃ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
Tadeusz 
Kombatant
CamperPapa


Twój sprzęt: Fiat Talento Hymercamp
Nazwa załogi: Kucyki
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 06 Lis 2007
Piwa: 719/944
Skąd: Otwock
Wysłany: 2017-10-15, 22:10   

Jarku, stawiam piwko na zachętę. Może wstawisz wieęej takich fajnych zdjęć. :ok

:pifko
_________________
Fotki z mojej włóczęgi:
https://picasaweb.google.com/114793023460612116625



W życiu najlepiej jest, gdy jest nam dobrze i źle. Kiedy jest tylko dobrze - to niedobrze.
Ks. Jan Twardowski.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jarek73 
weteran

Twój sprzęt: weinsberg 700
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2014
Piwa: 69/85
Skąd: torun
Wysłany: 2017-10-15, 22:22   

Tadeusz , dzięki to już drugie piwo dziś od Ciebie , chętnie wstawię ale z tym zmniejszaniem mimo , że koledzy podpowiadają to ja cały czas mam problem że by to szybko robić ( kumaty na technikę to nigdy nie byłem ,ale mimo wszystko jak by się kiedyś dało nie zmniejszać to by było super )
_________________
DOBA MA 1440 MINUT I ŻADNA NIE WYKORZYSTANA NIE PRZECHODZI NA NASTĘPNY DZIEŃ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jarek73 
weteran

Twój sprzęt: weinsberg 700
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2014
Piwa: 69/85
Skąd: torun
Wysłany: 2017-10-15, 22:39   

dalej do Arezzo

P1040210.JPG
Plik ściągnięto 489 raz(y) 34,28 KB

P1040198.JPG
to mój wynajęty rydwan
Plik ściągnięto 6 raz(y) 648,43 KB

P1040199.JPG
dalej droga
Plik ściągnięto 4 raz(y) 509,11 KB

P1040200.JPG
Arezzo trafiłem na lekki deszcz i targ
Plik ściągnięto 5 raz(y) 1,31 MB

P1040204.JPG
katedra robi wrażenie
Plik ściągnięto 3 raz(y) 1,31 MB

P1040205.JPG
Plik ściągnięto 4 raz(y) 929,72 KB

P1040208.JPG
Plik ściągnięto 3 raz(y) 786,45 KB

P1040217.JPG
Plik ściągnięto 6 raz(y) 776,48 KB

P1040219.JPG
mimo że jestem mocno wątpiącym wręcz poganinem te budowlę robią na mnie wrażenie i jakieś takie dziwne uczucie . Z jednej strony podziw z drugiej bunt że tyle pokoleń ludzi pracowało na te zbytki .
Plik ściągnięto 5 raz(y) 1,03 MB

_________________
DOBA MA 1440 MINUT I ŻADNA NIE WYKORZYSTANA NIE PRZECHODZI NA NASTĘPNY DZIEŃ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
jarek73 
weteran

Twój sprzęt: weinsberg 700
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 18 Maj 2014
Piwa: 69/85
Skąd: torun
Wysłany: 2017-10-15, 23:01   

dalej Cortona przepiękna

P1040226.JPG
Plik ściągnięto 2 raz(y) 1,15 MB

P1040227.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 1,48 MB

P1040228.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 1,23 MB

P1040232.JPG
Plik ściągnięto 3 raz(y) 827,07 KB

P1040233.JPG
Plik ściągnięto 2 raz(y) 943,98 KB

P1040234.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 1,14 MB

P1040236.JPG
Plik ściągnięto 1 raz(y) 1,67 MB

P1040239.JPG
Plik ściągnięto 28 raz(y) 926,82 KB

_________________
DOBA MA 1440 MINUT I ŻADNA NIE WYKORZYSTANA NIE PRZECHODZI NA NASTĘPNY DZIEŃ
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
zbyszekwoj 
Kombatant


Twój sprzęt: Rapido
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2013
Piwa: 176/106
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-10-16, 07:23   

Fajna gitara. :-P
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Roberto 
stary wyga
choć nie wyglądam ;)


Twój sprzęt: Chausson Welcome75 (Jumper 2.8HDI)
Nazwa załogi: techserwis
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Piwa: 26/11
Skąd: Elbląg

Wysłany: 2017-10-16, 08:23   

zbyszekwoj napisał/a:
Fajna gitara. :-P


Klasyczna :haha:
_________________
pozdrawiam
Robert

PS.
Używajcie polskich znaków !! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE... ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
andi at 
weteran

Twój sprzęt: chausson welcome ws 2009
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Piwa: 30/6
Skąd: wieden
Wysłany: 2017-10-16, 10:14   

Roberto napisał/a:
zbyszekwoj napisał/a:
Fajna gitara. :-P


Klasyczna :haha:


ale lata swoje ma :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Roberto 
stary wyga
choć nie wyglądam ;)


Twój sprzęt: Chausson Welcome75 (Jumper 2.8HDI)
Nazwa załogi: techserwis
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 25 Lip 2013
Piwa: 26/11
Skąd: Elbląg

Wysłany: 2017-10-16, 11:56   

andi at napisał/a:
Roberto napisał/a:
zbyszekwoj napisał/a:
Fajna gitara. :-P


Klasyczna :haha:


ale lata swoje ma :spoko


E tam... Błyszczy ja funkiel nówka nie śmigana :haha:
_________________
pozdrawiam
Robert

PS.
Używajcie polskich znaków !! Jest różnica czy zrobisz komuś ŁASKĘ czy LASKE... ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
zbyszekwoj 
Kombatant


Twój sprzęt: Rapido
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2013
Piwa: 176/106
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-10-16, 20:22   

andi at napisał/a:
Roberto napisał/a:
zbyszekwoj napisał/a:
Fajna gitara. :-P


Klasyczna :haha:


ale lata swoje ma :spoko


Juz nie wybrzydzaj, pograłbyś. :diabelski_usmiech
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bim 
Kombatant
Jacek


Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
Pomógł: 6 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Piwa: 26/25
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2017-10-16, 20:33   

zbyszekwoj napisał/a:
Juz nie wybrzydzaj, pograłbyś.


Ona nie ma strun :haha:
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
prof-os 
Kombatant


Twój sprzęt: był - ducato frankia,jest- burstner t603
Nazwa załogi: marwoj
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 20 Wrz 2013
Piwa: 63/72
Skąd: Zgierz
Wysłany: 2017-10-16, 20:34   

zbyszekwoj napisał/a:
andi at napisał/a:
Roberto napisał/a:
zbyszekwoj napisał/a:
Fajna gitara. :-P


Klasyczna :haha:


ale lata swoje ma :spoko


Juz nie wybrzydzaj, pograłbyś. :diabelski_usmiech


-na czułej strunie G ;)
_________________
prof-os

Jesteśmy jedyni i niepowtarzalni, pamiętajmy tylko że niedoskonali…
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Andrzej 73 
Kombatant
lawendowy


Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii
Pomógł: 20 razy
Dołączył: 22 Maj 2009
Piwa: 77/18
Skąd: Częstochowa
Wysłany: 2017-10-16, 22:23   

Czy nie uważacie , że jak Jarek przeczyta te Wasze głupie teksty to będzie ... (niech każdy wpisze to co by sam czuł) :-/
_________________
Pozdrawiam Andrzej
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
zbyszekwoj 
Kombatant


Twój sprzęt: Rapido
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 24 Kwi 2013
Piwa: 176/106
Skąd: Lublin
Wysłany: 2017-10-17, 08:37   

Andrzej 73 napisał/a:
Czy nie uważacie , że jak Jarek przeczyta te Wasze głupie teksty to będzie ... (niech każdy wpisze to co by sam czuł) :-/


Andrzej, czy ty myslisz ze on robił to zdjęcie dla tego drzewa? :haha:

Ja stary tez potrafię docenić ładny widok i precyzje ujęcia. :pifko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group