Kamper na Citroenie 2.0 oraz Fordzie 2.0 |
Autor |
Wiadomość |
pasza
weteran
Twój sprzęt: ADRIA - Adriatik 360
Pomógł: 1 raz Dołączył: 08 Lis 2017 Piwa: 21/2 Skąd: Trieste
|
Wysłany: 2017-12-05, 22:33
|
|
|
zbiegusek napisał/a: | Ale bzdety. Rozumiem, że na szkołę panowie kamieniami rzucali? |
Tak tak oto jest mądry, konkretny, wyważony i na temat głos w dyskusji
Jakie głupoty ,dlaczego głupoty ,kto kamieniami rzucał i skąd taki wniosek?
Bo jeśli do tego co napisałem to to są przecież fakty, było po tych testach tyle smrodu że nawet mieli niby procedurę euro zmieniać aby testy były choć trochę realne i także na zimnym silniku a nie wyssane z palca tylko teoretyczne w warunkach laboratoryjnych nic nie mające wspólnego z rzeczywistością. |
|
|
|
|
mischka
Kombatant
Twój sprzęt: Dethleffs
Pomógł: 10 razy Dołączył: 27 Lut 2016 Piwa: 113/120 Skąd: Bawaria
|
Wysłany: 2017-12-06, 09:15
|
|
|
pasza napisał/a: | aby testy były choć trochę realne i także na zimnym silniku a nie wyssane z palca tylko teoretyczne w warunkach laboratoryjnych nic nie mające wspólnego z rzeczywistością. |
W U.S.A. Volkswagen poniósł już konsekwencje swych "norm", w Europie tłumaczy się np. BMW. Głupawe dyrektywy unijne czemuś lub komuś służą, pewnie kasa z tego nie mała |
_________________ W życiu piękne są tylko chwile... |
|
|
|
|
wojtekjanus
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Transit 2,0 tdci
Pomógł: 6 razy Dołączył: 25 Cze 2014 Piwa: 12/1
|
Wysłany: 2017-12-07, 20:29
|
|
|
pasza napisał/a: | Tak tak oto jest mądry, konkretny, wyważony i na temat głos w dyskusji | Spokojnie, nie denerwuj się, prawdopodobnie wziął do siebie określenie "ekobęcwał"... |
_________________ Zgredzik |
|
|
|
|
|
matu
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: CI Elliot 98XT
Nazwa załogi: Roadrunners
Dołączył: 25 Wrz 2013 Piwa: 1/11 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2018-01-08, 20:09
|
|
|
kaimar napisał/a: | Pomijam już temat nie uznawania gwarancji na podwozia kamperów przez Ford Polska. |
Możesz napisać coś więcej na czym polega problem z uznawaniem gwarancji? |
_________________ Zabrania się zabraniać
|
|
|
|
|
major_pna
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Chausson 728EB
Pomógł: 1 raz Dołączył: 16 Wrz 2011 Skąd: Pszczyna
|
Wysłany: 2018-01-10, 09:10
|
|
|
matu napisał/a: | kaimar napisał/a: | Pomijam już temat nie uznawania gwarancji na podwozia kamperów przez Ford Polska. |
Możesz napisać coś więcej na czym polega problem z uznawaniem gwarancji? |
Dokładnie - skąd taka informacja? |
|
|
|
|
jsaluga
zaawansowany
Twój sprzęt: Mc Louis mc2
Nazwa załogi: WZDuzeiMale
Dołączył: 07 Wrz 2016 Piwa: 20/69 Skąd: Slask
|
Wysłany: 2018-01-29, 20:00
|
|
|
kaimar napisał/a: | Niestety jako sprzedawca mam już bardzo złe doświadczenia z kamperami na podwoziu Ford 2.0 170KM z silnikami euro6.
Problem stwarzają wtryskiwacze - ostatnio klient nie dojechał nowym samochodem z Katowic do Warszawy - poleciały dwa wtryskiwacze. W kolejnym samochodzie ciągle jest problem z DPF - też wina wtryskiwaczy. Takie też doświadczenia mają moi koledzy z konkurencji. Ale sama awaria samochodu to nie koniec problemów - w serwisach Forda trzeba czekać 3-4 tygodni na dostawę części zamiennych czyli wtryskiwaczy. Problem nie dotyczy tylko Polski - ale całej Europy. Ostatnio Ford Polska otrzymał 6 sztuk wtryskiwaczy na 11 samochodów Ford Transit 2.0 170KM uziemionych w serwisach w całej Polsce. Pomijam już temat nie uznawania gwarancji na podwozia kamperów przez Ford Polska. Za naprawy wtryskiwaczy fabrycznie nowych kamperów płacą sprzedawcy a naprawa kosztuje około 5000 złotych. Wobec takiej sytuacji w tej chwili nie zamawiam kamperów na podwoziu FORD, bo z tą wiedzą nie mógłbym z czystym sumieniem oferować ich klientom.
Podobno sytuacja ma się poprawić, bo podobno w egzemplarzach wyprodukowanych po czerwcu tego roku mają być montowane wtryskiwacze od innego dostawcy. Ale czy będzie lepiej to dowiemy się dopiero za jakiś czas. Datę produkcji podwozia można sprawdzić w systemie Ford ETIS
Jak na razie z podwoziami CITROEN 2.0 nie ma takich problemów - osprzęt silnika jest podobno inny.
FORD twierdzi że przyczyną jest sposób produkcji kampera w fabryce - co chwile odpalanie silnika i podjeżdżanie o parę metrów. Tylko że kampery na podwoziu Fiat są tak samo produkowane i nic takiego się nie dzieje.
O tym problemie dyskutowano też na brytyjskim forum camperowym. |
|
|
|
|
|
kaimar
weteran kaimar
Twój sprzęt: MOBILVETTA LAIKA CARADO RT GiottiLine
Nazwa załogi: MTM Campery
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Piwa: 89/3 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 2018-03-13, 12:08
|
|
|
Podejrzewam że, problemy z silnikami w kamperach na podwoziu FORD mocno popsuło opinię i zaważyło na stosunkach Forda z grupą TRIGANO (która jako jedna odważyła się produkować kampery na Fordzie). W celu ratowania twarzy FORD zdecydował się na udzielenie 5 letniej gwarancji na podwozie, ale tylko dla grupy TRIGANO. Oczywiście są obostrzenia dotyczące papierologii na etapie rejestracji pojazdu, co jak znam życie, może być wykorzystywane przez FORD POLSKA do odmawiania napraw gwarancyjnych.
Uwaga - dotyczy to pojazdów rejestrowanych od 1 lipca 2017 |
_________________ www.camperymtm.pl
www.kamperownia.pl |
|
|
|
|
|
inwifi
trochę już popisał
Twój sprzęt: CI Elliot 84 XT by Ford Transit
Nazwa załogi: O tym muszę pomyśleć :)
Dołączył: 18 Sie 2017 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2018-03-14, 16:00
|
|
|
kaimar napisał/a: | W celu ratowania twarzy FORD zdecydował się na udzielenie 5 letniej gwarancji na podwozie, ale tylko dla grupy TRIGANO. |
Mogę prosić o rozwiniecie albo jakiś link do informacji zakupiłem nowego CI w październiku 2017. |
|
|
|
|
kaimar
weteran kaimar
Twój sprzęt: MOBILVETTA LAIKA CARADO RT GiottiLine
Nazwa załogi: MTM Campery
Pomógł: 17 razy Dołączył: 03 Lut 2007 Piwa: 89/3 Skąd: Czechowice-Dziedzice
|
Wysłany: 2018-03-14, 22:07
|
|
|
inwifi napisał/a: | kaimar napisał/a: | W celu ratowania twarzy FORD zdecydował się na udzielenie 5 letniej gwarancji na podwozie, ale tylko dla grupy TRIGANO. |
Mogę prosić o rozwiniecie albo jakiś link do informacji zakupiłem nowego CI w październiku 2017. |
Informację otrzymałem elektronicznie jako dealer kamperów marek należących do grupy TRIGANO. Jest to pismo wewnętrzne do dealerów i nie jestem upoważniony do jego udostępniania.
A tu jest link do strony FORD link |
_________________ www.camperymtm.pl
www.kamperownia.pl |
|
|
|
|
|
Blizzard2016
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Rozeznaje opcje...
Nazwa załogi: GlobTrotuar
Dołączył: 30 Wrz 2016 Postawił 1 piw(a)
|
Wysłany: 2018-06-13, 17:36
|
|
|
Czy sa jakies nowosci n/t sprawowania sie Fordowskich 2L silnikow? Nie chce sie wierzyc, ze remedium jest przedluzona gwarancja. Takie wyjscie sugeruje, ze problem nie wystepuje w kazdej jednostce, stad nie jest usuniety we fabryce silnikow, lecz dopiero podczas eksploatacji, czytaj "nizszy koszt dla producenta". |
|
|
|
|
inwifi
trochę już popisał
Twój sprzęt: CI Elliot 84 XT by Ford Transit
Nazwa załogi: O tym muszę pomyśleć :)
Dołączył: 18 Sie 2017 Otrzymał 2 piw(a) Skąd: Łabiszyn
|
Wysłany: 2018-06-14, 09:44
|
|
|
WIeści są takie iż pod koniec 2016 i początek 2017 na linie montażową trafiły wadliwe wtryski i zostały one zamontowane do tej właśnie partii transitów a ford nie prowadzi dokładnej ewidencji ale w chwili obecnej pewnie już tych aut nie ma w obrocie. A przedłużona gwarancja na 5 lat (jest to pełna gwarancja) jest moim zdaniem super plusem fakt jest ograniczenie km i wynosi 150 tys ale jak dla mnie to i tak nadmiar bo tyle nie zrobię przez 5 lat.
Mi padły wtryski po 355 km serwis je wymienił i jest spokój, rozmawiałem z niejednym właścicielem busa transita z takim samym silnikiem nawet wczoraj jednego zahaczyłem (kurier do mnie do firmy przyjechał) bo widziałem iż bus swoje już przeszedł pan w kurierce miał nakręcone 140 tys i powiedział mi otwarcie ze jest mega zadowolony bo tyle nakręcił robiąc tylko interwały przeglądowe tyle ze je podzielił i robi przegląd co 10 tys czyli w jego przypadku jak dodał prawie co m-c . Jak mu wspomniałem o wtryskach potwierdził że słyszał ale on miał auto z maja. |
|
|
|
|
biloowa
trochę już popisał
Pomógł: 2 razy Dołączył: 10 Maj 2011 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Czw
|
Wysłany: 2018-07-04, 13:34
|
|
|
U nas w nowym jumperze 2,0 Euro 6 160 PS przy przebiegu 8000 km poddał się synchronizator drugiego biegu . |
|
|
|
|
Andrzej77
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ducato Benimar Mileo
Dołączył: 25 Lut 2018 Skąd: Łosice
|
Wysłany: 2018-11-01, 21:57
|
|
|
Podobno Citroen od przyszłego roku wycofuje się z silników 2,0. Wie ktoś czym jest to spowodowane, ekologia czy jakieś wady ? Myślałem o zakupe kampera z tym silnikiem, ale teraz to już zgłupiałem. |
|
|
|
|
|