|
|
ładowarka LiFePo4 |
Autor |
Wiadomość |
BikerB
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: L4H2 2015
Dołączył: 02 Lip 2021 Piwa: 6/1 Skąd: UK
|
Wysłany: 2022-01-03, 09:16
|
|
|
ach ci wlosi ..... ( a raczej nordelecttronica) tylko ono potrafia zmienic parametry zostawiajac stara nazwe
ne charger.jpg
|
|
Plik ściągnięto 4 raz(y) 119,87 KB |
|
|
|
|
|
reaven22
weteran
Pomógł: 25 razy Dołączył: 19 Mar 2018 Piwa: 117/14 Skąd: WGM
|
Wysłany: 2022-01-03, 13:34
|
|
|
blue60 napisał/a: | przed podłączeniem do ładowanie pokazywał 12,8V |
12,8V wskazuje niemal całkowicie rozładowany akumulator. Zostało może 5% pojemności. |
|
|
|
|
BikerB
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: L4H2 2015
Dołączył: 02 Lip 2021 Piwa: 6/1 Skąd: UK
|
Wysłany: 2022-01-03, 15:53
|
|
|
reaven22 napisał/a: | blue60 napisał/a: | przed podłączeniem do ładowanie pokazywał 12,8V |
12,8V wskazuje niemal całkowicie rozładowany akumulator. Zostało może 5% pojemności. |
no ofence..ale przeczytaj co napisales |
|
|
|
|
reaven22
weteran
Pomógł: 25 razy Dołączył: 19 Mar 2018 Piwa: 117/14 Skąd: WGM
|
Wysłany: 2022-01-03, 20:46
|
|
|
BikerB napisał/a: | no ofence..ale przeczytaj co napisales |
Ale że jakiś błąd ??
LiFePo4 w przedziale 5-95% pojemności ma napięcie 13.2-13.4V, jeżeli prawidłowo zmierzyłeś 12,8V to oznacza że akumulator był prawie całkowicie rozładowany.
Wykres napięcia ładowania/rozładowania LiFePo4
Przemnóż napięcie x4, bo tyle ogniw masz szeregowo w akumulatorze i odczytaj jaki jaki % pojemności miałeś do dyspozycji. |
|
|
|
|
|
blue60
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Roller Team Zefiro Plus 284TL
Pomógł: 1 raz Dołączył: 05 Lut 2011 Piwa: 6/9 Skąd: pl
|
Wysłany: 2022-01-03, 21:03
|
|
|
Jeszcze raz odłączyłem sensor NTC i ponownie rozpoczęło się ładowanie i woltomierz zarówno na akumulatorze jak i na panelu w kamperze po kilku minutach pokazał 14,5V i 100% naładowania.
Po godzinie napięcie zaczęło spadać do 14,2V w akumulatorze cały czas podłączonym do ładowania. |
|
|
|
|
reaven22
weteran
Pomógł: 25 razy Dołączył: 19 Mar 2018 Piwa: 117/14 Skąd: WGM
|
Wysłany: 2022-01-04, 10:01
|
|
|
blue60 napisał/a: | Po godzinie napięcie zaczęło spadać do 14,2V w akumulatorze cały czas podłączonym do ładowania. |
I jest ok, utrzymywanie cały czas napięcia 14,5V było by niekorzystne dla akumulatora. |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|
|