Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Poduszki pneumatyczne, przeróbka, obniżanie kampera.
Autor Wiadomość
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2020-02-21, 12:15   

przestańcie fantazjować i kierować sie bzdurnymi instrukcjami ... używajcie , normalnie używajcie i cieszcie się ,że macie i pomaga . Pompowanie na lewarku to szczyt obciachu ... najlepiej potem w trakcie jazdy tez mieć go na lewarku , takim na kółkach by zdążył za autem .... wtedy poduszka będzie miała lekko w życiu . :haha: :haha: :haha:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-02-21, 12:52   

CORONAVIRUS napisał/a:
używajcie , normalnie używajcie i cieszcie się ,że macie i pomaga

Może w kilku słowach podpowiesz jak regulować ciśnienie?
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Cyryl 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato Rimor
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 03 Paź 2009
Piwa: 301/14
Skąd: Wrocław
Wysłany: 2020-02-21, 13:45   

Jeżeli ktoś nigdy nie jeździł pojazdem z zawieszeniem pneumatycznym, to skąd ma wiedzieć jak używać je "normalnie".
Nie znaczy to, że zawsze trzeba się ściśle trzymać instrukcji, ale dla początkujących jest to jakiś punkt wyjścia.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-02-21, 15:13   

Cyryl, dokładnie tak,kupiłem auto z poduszkami i szczerze mówiąc jazda przy ciśnieniu 1 atmosfery wcale nie różni się od ciśnienia dwukrotnie większego.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bim 
Kombatant
Jacek


Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 21 Lip 2007
Piwa: 125/90
Skąd: Sandomierz
Wysłany: 2020-02-21, 15:56   

Cyryl napisał/a:
Jeżeli ktoś nigdy nie jeździł pojazdem z zawieszeniem pneumatycznym, to skąd ma wiedzieć jak używać je "normalnie".
Nie znaczy to, że zawsze trzeba się ściśle trzymać instrukcji, ale dla początkujących jest to jakiś punkt wyjścia.


Proponuję zacząć od cisnienia 4 atm zobaczyć jak się zachowuje kamper na zakręcie czy wam się talerze nie tłuką a szczęka nie obija podniebienia :lol:

Potem zejdźcie na 3,5 i alternatywnie niżej i będziecie wiedzieli jak wam się komfortowo jedzie.
_________________
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-02-21, 16:19   

Z tematu wynika że sporo napisano o montażu,a nic o użytkowaniu .Chciałbym na przykład wiedzieć czy na autostradzie utwardzić czy odwrotnie.Lepiej skorzystać z konkretnej sprawdzonej wiedzy niż samemu eksperymentować.A może te poduchy to taki modny gadżet ,a może przydaje się by nie widać było przeładowania.
Podczas postoju na nierównym terenie przydaje się,to sprawdziłem.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Jacek Górka 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Pilote Sensation 740
Nazwa załogi: Łodziaki
Dołączył: 29 Lut 2012
Piwa: 4/6
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2020-02-21, 16:34   

3.5 - 4 atm to minimum żeby odczuć lepsze prowadzenie kampera po zakrętach ale wszystko też zależy ile do niego zapakujemy :ok
_________________
" Żadna kwatera nie zastąpi kampera "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
darek 61 
Kombatant


Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 08 Mar 2009
Piwa: 146/103
Skąd: Poznań
Wysłany: 2020-02-21, 16:40   

Jacek Górka napisał/a:
3.5 - 4 atm to minimum żeby odczuć lepsze prowadzenie kampera po zakrętach ale wszystko też zależy ile do niego zapakujemy :ok

No to mam konkretną odpowiedz i to od poprzedniego właściciela, dziękuje.
_________________

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Jacek Górka 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Pilote Sensation 740
Nazwa załogi: Łodziaki
Dołączył: 29 Lut 2012
Piwa: 4/6
Skąd: ŁÓDŹ
Wysłany: 2020-02-21, 17:02   

darek 61 napisał/a:
Jacek Górka napisał/a:
3.5 - 4 atm to minimum żeby odczuć lepsze prowadzenie kampera po zakrętach ale wszystko też zależy ile do niego zapakujemy :ok

No to mam konkretną odpowiedz i to od poprzedniego właściciela, dziękuje.


Pozdrawiam :spoko
_________________
" Żadna kwatera nie zastąpi kampera "
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2020-02-21, 17:48   

darek 61 napisał/a:
CORONAVIRUS napisał/a:
używajcie , normalnie używajcie i cieszcie się ,że macie i pomaga

Może w kilku słowach podpowiesz jak regulować ciśnienie?


Ale naprawdę po raz 2 w tym temacie napisze,że jest na forum temat z poduszkami , tam wszystko jest wyryte , problemy i komentarze ... różne opcje i podpowiedzi ... naprawdę czytanie tak boli ? Mnie się zwyczajnie nie chce kolejny raz o tym wszystkim pisać bo to nudne :szeroki_usmiech
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
andi at 
Kombatant

Twój sprzęt: szukam H1L2
Pomógł: 15 razy
Dołączył: 20 Lis 2008
Piwa: 80/38
Skąd: wieden
Wysłany: 2020-02-21, 19:24   

Ja mam 2,5 i ok Na początku jak dałem 3,5 to jak u dentysty sztywny .Zakładałem poduchy bo mam 1 lage :shock: no i teraz lepiej sie jeżdzi z poduchami same +
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 524/637
Skąd: Gubin
Wysłany: 2020-02-21, 19:33   

CORONAVIRUS napisał/a:
jakieś g... masz zamontowane
...

Alko. Z boku poduch są tłoczone logo, na zegarach też i takież mam papiery. Ale to model do wspomagania zawieszenia a niekoniecznie do regulacji wysokości. :-/
.
.
.
darek 61 napisał/a:
Dlaczego systemy są rozdzielone jeżeli ciśnienie ma być równe?
...

Dobre pytanie. Skoro nie mam regulacji żadnej, to dwuobwodowy system jest bez sensu. Dwuobwodowy z regulacją to pochylanie/poziomowanie na lewo i na prawo , byłoby lux :bigok
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
CORONAVIRUS 
Kombatant
fan SAN ESCOBAR


Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 21 Sie 2011
Piwa: 566/755
Skąd: z Rumi przez jedno i
Wysłany: 2020-02-21, 20:59   

Socale napisał/a:

darek 61 napisał/a:
Dlaczego systemy są rozdzielone jeżeli ciśnienie ma być równe?
...

Dobre pytanie. Skoro nie mam regulacji żadnej, to dwuobwodowy system jest bez sensu. Dwuobwodowy z regulacją to pochylanie/poziomowanie na lewo i na prawo , byłoby lux :bigok


nie jest bez sensu , jedna poduszka sprawna podniesie druga strone w aucie o jakieś 40 % a to podniesienie to często być albo nie być by dojechać do serwisu . Uszkodzenie systemu na jednym obwodzie obniży wszystko do zera , czasem nie zjedziesz z promu a czasem nadkola trą o opony więc dwa obwody to nie tylko drugi zegar i 4 metry rurki .... :bigok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl szczegóły
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 524/637
Skąd: Gubin
Wysłany: 2020-02-21, 21:41   

Adam, teraz jasne.
Lecz ciemne:

Porter.jpg
Plik ściągnięto 914 raz(y) 28,33 KB

_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
kimtop 
Kombatant

Twój sprzęt: Dethleffs Esprit RT na auto s pici na kapotou
Pomógł: 14 razy
Dołączył: 18 Wrz 2007
Piwa: 139/44
Skąd: Opoczno
Wysłany: 2020-02-21, 21:55   

[quote="CORONAVIRUS"] jedna poduszka sprawna podniesie druga strone w aucie o jakieś 40 % a to podniesienie to często być albo nie być by dojechać do serwisu . Uszkodzenie systemu na jednym obwodzie obniży wszystko do zera , czasem nie zjedziesz z promu a czasem nadkola trą o opony więc dwa obwody to nie tylko drugi zegar i 4 metry rurki .... [/quop

Zaraz,zaraz.Poduszki w kamperach maja funkcję "wspomagającą".To nie jest zawieszenie pneumatyczne,że jak strzeli poduszka to koła siadają na nadkolach.Jak nie działa poduszka to działa resor albo alko
_________________
Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu

Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***