Poduszki pneumatyczne, przeróbka, obniżanie kampera. |
Autor |
Wiadomość |
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR
Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2020-02-21, 12:15
|
|
|
przestańcie fantazjować i kierować sie bzdurnymi instrukcjami ... używajcie , normalnie używajcie i cieszcie się ,że macie i pomaga . Pompowanie na lewarku to szczyt obciachu ... najlepiej potem w trakcie jazdy tez mieć go na lewarku , takim na kółkach by zdążył za autem .... wtedy poduszka będzie miała lekko w życiu . |
|
|
|
|
darek 61
Kombatant
Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-02-21, 12:52
|
|
|
CORONAVIRUS napisał/a: | używajcie , normalnie używajcie i cieszcie się ,że macie i pomaga |
Może w kilku słowach podpowiesz jak regulować ciśnienie? |
_________________
|
|
|
|
|
Cyryl
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Ducato Rimor
Pomógł: 4 razy Dołączył: 03 Paź 2009 Piwa: 301/14 Skąd: Wrocław
|
Wysłany: 2020-02-21, 13:45
|
|
|
Jeżeli ktoś nigdy nie jeździł pojazdem z zawieszeniem pneumatycznym, to skąd ma wiedzieć jak używać je "normalnie".
Nie znaczy to, że zawsze trzeba się ściśle trzymać instrukcji, ale dla początkujących jest to jakiś punkt wyjścia. |
_________________
|
|
|
|
|
darek 61
Kombatant
Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-02-21, 15:13
|
|
|
Cyryl, dokładnie tak,kupiłem auto z poduszkami i szczerze mówiąc jazda przy ciśnieniu 1 atmosfery wcale nie różni się od ciśnienia dwukrotnie większego. |
_________________
|
|
|
|
|
Bim
Kombatant Jacek
Twój sprzęt: Peugeot Adriatik 2,5D 1991 rok
Pomógł: 10 razy Dołączył: 21 Lip 2007 Piwa: 125/90 Skąd: Sandomierz
|
Wysłany: 2020-02-21, 15:56
|
|
|
Cyryl napisał/a: | Jeżeli ktoś nigdy nie jeździł pojazdem z zawieszeniem pneumatycznym, to skąd ma wiedzieć jak używać je "normalnie".
Nie znaczy to, że zawsze trzeba się ściśle trzymać instrukcji, ale dla początkujących jest to jakiś punkt wyjścia. |
Proponuję zacząć od cisnienia 4 atm zobaczyć jak się zachowuje kamper na zakręcie czy wam się talerze nie tłuką a szczęka nie obija podniebienia
Potem zejdźcie na 3,5 i alternatywnie niżej i będziecie wiedzieli jak wam się komfortowo jedzie. |
_________________
|
|
|
|
|
darek 61
Kombatant
Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-02-21, 16:19
|
|
|
Z tematu wynika że sporo napisano o montażu,a nic o użytkowaniu .Chciałbym na przykład wiedzieć czy na autostradzie utwardzić czy odwrotnie.Lepiej skorzystać z konkretnej sprawdzonej wiedzy niż samemu eksperymentować.A może te poduchy to taki modny gadżet ,a może przydaje się by nie widać było przeładowania.
Podczas postoju na nierównym terenie przydaje się,to sprawdziłem. |
_________________
|
|
|
|
|
Jacek Górka
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Pilote Sensation 740
Nazwa załogi: Łodziaki
Dołączył: 29 Lut 2012 Piwa: 4/6 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2020-02-21, 16:34
|
|
|
3.5 - 4 atm to minimum żeby odczuć lepsze prowadzenie kampera po zakrętach ale wszystko też zależy ile do niego zapakujemy |
_________________ " Żadna kwatera nie zastąpi kampera "
|
|
|
|
|
darek 61
Kombatant
Twój sprzęt: Jumper Odyssee 78
Nazwa załogi: Violetta Darek
Pomógł: 3 razy Dołączył: 08 Mar 2009 Piwa: 146/103 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2020-02-21, 16:40
|
|
|
Jacek Górka napisał/a: | 3.5 - 4 atm to minimum żeby odczuć lepsze prowadzenie kampera po zakrętach ale wszystko też zależy ile do niego zapakujemy |
No to mam konkretną odpowiedz i to od poprzedniego właściciela, dziękuje. |
_________________
|
|
|
|
|
|
Jacek Górka
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Pilote Sensation 740
Nazwa załogi: Łodziaki
Dołączył: 29 Lut 2012 Piwa: 4/6 Skąd: ŁÓDŹ
|
Wysłany: 2020-02-21, 17:02
|
|
|
darek 61 napisał/a: | Jacek Górka napisał/a: | 3.5 - 4 atm to minimum żeby odczuć lepsze prowadzenie kampera po zakrętach ale wszystko też zależy ile do niego zapakujemy |
No to mam konkretną odpowiedz i to od poprzedniego właściciela, dziękuje. |
Pozdrawiam |
_________________ " Żadna kwatera nie zastąpi kampera "
|
|
|
|
|
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR
Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2020-02-21, 17:48
|
|
|
darek 61 napisał/a: | CORONAVIRUS napisał/a: | używajcie , normalnie używajcie i cieszcie się ,że macie i pomaga |
Może w kilku słowach podpowiesz jak regulować ciśnienie? |
Ale naprawdę po raz 2 w tym temacie napisze,że jest na forum temat z poduszkami , tam wszystko jest wyryte , problemy i komentarze ... różne opcje i podpowiedzi ... naprawdę czytanie tak boli ? Mnie się zwyczajnie nie chce kolejny raz o tym wszystkim pisać bo to nudne |
|
|
|
|
andi at
Kombatant
Twój sprzęt: szukam H1L2
Pomógł: 15 razy Dołączył: 20 Lis 2008 Piwa: 80/38 Skąd: wieden
|
Wysłany: 2020-02-21, 19:24
|
|
|
Ja mam 2,5 i ok Na początku jak dałem 3,5 to jak u dentysty sztywny .Zakładałem poduchy bo mam 1 lage no i teraz lepiej sie jeżdzi z poduchami same + |
|
|
|
|
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2020-02-21, 19:33
|
|
|
CORONAVIRUS napisał/a: | jakieś g... masz zamontowane
... |
Alko. Z boku poduch są tłoczone logo, na zegarach też i takież mam papiery. Ale to model do wspomagania zawieszenia a niekoniecznie do regulacji wysokości.
.
.
.
darek 61 napisał/a: | Dlaczego systemy są rozdzielone jeżeli ciśnienie ma być równe?
... |
Dobre pytanie. Skoro nie mam regulacji żadnej, to dwuobwodowy system jest bez sensu. Dwuobwodowy z regulacją to pochylanie/poziomowanie na lewo i na prawo , byłoby lux |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
|
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR
Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2020-02-21, 20:59
|
|
|
Socale napisał/a: |
darek 61 napisał/a: | Dlaczego systemy są rozdzielone jeżeli ciśnienie ma być równe?
... |
Dobre pytanie. Skoro nie mam regulacji żadnej, to dwuobwodowy system jest bez sensu. Dwuobwodowy z regulacją to pochylanie/poziomowanie na lewo i na prawo , byłoby lux |
nie jest bez sensu , jedna poduszka sprawna podniesie druga strone w aucie o jakieś 40 % a to podniesienie to często być albo nie być by dojechać do serwisu . Uszkodzenie systemu na jednym obwodzie obniży wszystko do zera , czasem nie zjedziesz z promu a czasem nadkola trą o opony więc dwa obwody to nie tylko drugi zegar i 4 metry rurki .... |
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2020-02-21, 21:41
|
|
|
Adam, teraz jasne.
Lecz ciemne:
Porter.jpg
|
|
Plik ściągnięto 914 raz(y) 28,33 KB |
|
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
kimtop
Kombatant
Twój sprzęt: Dethleffs Esprit RT na auto s pici na kapotou
Pomógł: 14 razy Dołączył: 18 Wrz 2007 Piwa: 139/44 Skąd: Opoczno
|
Wysłany: 2020-02-21, 21:55
|
|
|
[quote="CORONAVIRUS"] jedna poduszka sprawna podniesie druga strone w aucie o jakieś 40 % a to podniesienie to często być albo nie być by dojechać do serwisu . Uszkodzenie systemu na jednym obwodzie obniży wszystko do zera , czasem nie zjedziesz z promu a czasem nadkola trą o opony więc dwa obwody to nie tylko drugi zegar i 4 metry rurki .... [/quop
Zaraz,zaraz.Poduszki w kamperach maja funkcję "wspomagającą".To nie jest zawieszenie pneumatyczne,że jak strzeli poduszka to koła siadają na nadkolach.Jak nie działa poduszka to działa resor albo alko |
_________________ Pozdrawiam.
Polak gorszego sortu
Wódka z lodem szkodzi na nerki.Rum z lodem niszczy wątrobę.Whisky z lodem atakuje serce.Gin z lodem rozwala mózg.Cola z lodem demoluje zęby.
Oznacza to,że lód szkodzi w zasadzie na wszystko. |
|
|
|
|
|