Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
lpg do campera
Autor Wiadomość
marcinPK 
zaawansowany
ARCA Integra, 2,0 LPG...


Twój sprzęt: Dethlefs Beduin 1999, Kamper Iveco DIY-2008,
Nazwa załogi: MarcinMariola+7niedorosłych+ czarna Kotka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2016
Piwa: 19/4
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2016-04-09, 23:25   

dlatego nie robię tu żadnej agitacji, reklamy ani namawiania, ktoś zapytał, odpowiedziałem, a że temat mamy przegryziony na silnikach Fiata, w Iveco, Mercedesa Sprintera, czy też Craftera z common rail, włącznie z przeprogramowaniem komputera, korekcjami ustawień, mapami itd, itp...tom napisał...
Ostatnio zmieniony przez marcinPK 2016-04-09, 23:57, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 68/144
Skąd: Bytom
Wysłany: 2016-04-09, 23:35   

no i fajnie
a cos do starszego ,np 2.8d sofim wlozony w ducato z 99r?Bo ja tam sie eksperymentow nie boje,podlubalbym co.Myslalem stary parownik z 1 generacji i zeby podcisnieniem ciagnal,ale w dizlu podcisnienie przeca stale.Podrzucisz jakis pomysl-bo komputerow toto nie ma ,komercyjnie nad tym pracowac sie nie oplaca,tylko jacys zapalency do starych kamperow wrzuca,ale ile mozna piwa na zlotach zarobic :szeroki_usmiech
_________________
moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
marcinPK 
zaawansowany
ARCA Integra, 2,0 LPG...


Twój sprzęt: Dethlefs Beduin 1999, Kamper Iveco DIY-2008,
Nazwa załogi: MarcinMariola+7niedorosłych+ czarna Kotka
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 01 Mar 2016
Piwa: 19/4
Skąd: Prudnik
Wysłany: 2016-04-09, 23:55   

niestety... bez elektroniki, na pompie nie ma możliwości modulacji ilości dawki ropy w zależności od potrzeb i obciążenia silnika, przy równoczesnym zachowaniu odpowiednich proporcji powietrza+LPG, więc temat trudny do ruszenia, co najwyżej zwiększenie mocy podając jakieś 5% LPG, ale już wtedy powoli wystąpi w niektórych autach problem spalania stukowego... chociaż znam takiego jednego, co by to zrobił... bo niektóre pompy wtryskowe... dajom się oszukać i som jak kobietki, "czasem tylko" wszystko z nimi można.... ech późno już i bzdury wypisuję....na takim silniku przynajmniej żadna kontrolka nie wyskoczy, i tryb awaryjny nie groźny dla kierowcy i pasażera....a w szczególności dla żony, i układu nerwowego męża....
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 68/144
Skąd: Bytom
Wysłany: 2016-04-10, 08:00   

No dla 5 procent to chyba gra swieczki nie warta,chyba ze ten wzrost mocy bylby naprawde odczuwalny.... :spoko
_________________
moja budowa http://www.camperteam.pl/...hlight=bud%BFet
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***