Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Mitsubishi L300
Autor Wiadomość
irek692 
początkujący forumowicz

Dołączył: 20 Kwi 2011
Wysłany: 2011-04-24, 22:05   Mitsubishi L300

Generalnie interesują mnie opinie o silniku i skrzyni biegów,no i oczywiście opinie o tym kamperku rocznik 1988rok
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
martini44 
Kombatant


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Piwa: 72/171
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2011-04-25, 08:54   

http://www.autocentrum.pl...ubishi/l300/ii/
_________________
możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Misio 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato Toskana 1,9 TD
Nazwa załogi: MisioKot
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 15 Maj 2010
Piwa: 743/1145
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2011-04-25, 09:46   

Mieliśmy kiedyś okazję użytkować kampera L300 z silnikiem benzynowym 1,6 cm z sekwencją gazową. Kamper był baaardzo czuły na boczne wiatry - wąski roztaw kół. Jeżeli chodzi o silnik i skrzynie biegów, to wrażenia są mieszane: na prostej jak się rozbuja to może być, natomiast w górach tj. Bieszczady, Słowackie Tatry itd. to tragedia. Podjazdy tylko na 1 lub 2 biegu. Skrzynia jakoś to wytrzymywała. Za krótki ale za to mocny jest 1 bieg. Reszta taka sobie. Dźwignia zmiany biegów jest w kolumnie kierownicy, co daje więcej miejsca na nogi. Precyzja zmiany biegów też nie rewelacyjna - na wodzikach. Sprzedaliśmy go po roku, ale są tacy co jeżdżą do dziś i przyzwyczaili się do tych jego "zalet". :spoko
_________________
Pozdrawiamy - Danusia-Kotek i Henio-Misio

Śpieszmy się kochać ludzi tak szybko odchodzą...ks.Jan Twardowski
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Andi466 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-04-25, 15:33   

Mitsubishi są z różnymi silnikami . Ja również mam z silnikiem 1.6 benzyna mój się spisuje dobrze choć rzeczywiście koła są rozstawione za wąsko ale dla mnie to nie przeszkadza . Po górach nie jeździłem ale na północnych terenach spisuje się dobrze . W tym roku będę ciągał przyczepę ze skuterem 160 kg zobaczymy jak się spisze bo jako solówka to nie narzekam wiadomo że to nie wyścigówka Silnik bez zarzutu skrzynia lekko się przełancza i nie ma luzów przy włanczaniu biegów .Jak będziesz miał jakieś zapytania to chętnie odpowiem.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2011-04-26, 21:25   

Ja miałem L300 z 92roku z silnikiem 1,6 z gazem w nowszej budzie niż Andi466. 1.6 jest za słaby i najmniej popularny. Popularniejsze są 2 litrowe lub 2.5d (jeśli chodzi o dostępność części). Ma krótki rostaw osi i waski rozstaw kół i galopuje we wszystkie strony.Zapomnij że coś po krótkiej jeździe będzie na miejscu. Miałem go kilka lat. Jest bardzo zwrotny i wytrzymaly a i gaźnik to miał taki że nawet w serwisie mitsubishi nie potrafili go ustawić. Tylko geniusz z ul. szarych szeregów dawał sobie z nim radę. Solidny osiołek.
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
garbatamilka 
stary wyga


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner '88
Nazwa załogi: GarbateMilki
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sie 2008
Piwa: 12/22
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-04-26, 21:45   

Hahaha, Airgaston - rozbawiłeś mnie że to wynalazek k... i szatana :haha: .
Dla mnie L 300 był moim pierwszym kamperem. Faktycznie bujał, ale im więcej jeździłem tym mniej mi to przeszkadzało. Fajny bo mały w porównaniu z innymi na bazie Ducato czy J5 itp. Miałem 2,5 D. Demonem prędkości nie był ale tą 100 poleciał. Dosyć wysoka alkowa co było dużym plusem.
W górach też dawał radę, choć o 4 i 5 biegu pod górę należy zapomnieć.

Mój miał zabudowę typu podkowa i do póki było nas dwoje + małe dziecko spełniał swoją powinność. Niestety, dziecko rośnie, drugie w drodze, a L300 jak rozmiary miał tak powiększyć się nie chciał. ;) .

Mimo to naprawdę miło go wspominam.
Zresztą nadal jest w CamperTeam-ie.
_________________
1, 4, 3 i 2 - życie znał kto Garba miał!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2011-04-26, 21:56   

Trochę stonowałem swoją wypowiedź i wywaliłem co nieco :ok Ja miałem takiego jak na foto.
Ale fakt że nie raz w serwisie sie śmiali że najbliższy sklep jest w Tokio. Był dziwaczny i mocno przefajnowany(jak dla mnie dziwne rozwiązania), np regulacja wysokości przednich swiateł :shock: Typowy japończyk dla amatora. Ja Ci radzę rób jak uważasz :diabelski_usmiech

L300.jpg
Plik ściągnięto 18903 raz(y) 10,31 KB

_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
garbatamilka 
stary wyga


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner '88
Nazwa załogi: GarbateMilki
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sie 2008
Piwa: 12/22
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-04-26, 22:02   

Oj nie strasz człowieka :mrgreen: , w moim był silnik taki jak w Pajero. Dosyć popularny. Fakt, że nigdy nie potrzebowałem specjalistycznych części ale takie rzeczy jak filtry oleju czy inne eksploatacyjne pierdoły były dostępne w zasadzie w każdym sklepie. Końcówki drążków sworznie do dostania.

DSC00285.JPG
Plik ściągnięto 737 raz(y) 87,46 KB

_________________
1, 4, 3 i 2 - życie znał kto Garba miał!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
airgaston 
weteran


Twój sprzęt: Daimler Benz S650 i Ducato 2.5D HEKU
Nazwa załogi: misitaki
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 16 Lis 2008
Piwa: 13/18
Skąd: stolica i okolica
Wysłany: 2011-04-26, 22:07   

Właśnie 2.5D. A ja miałem 1.6 i to właśnie był wymysł k.... i szatana. Serwis w Tokio. Na tłoki i czesci do motoru czekałem 2 miesiące bo płynęły z Japonii. A gaźnik :powiesic :rip , nie było tam diabła i telewizora. Magik z SZarych szeregów doszedł z nim do porozumienia ale za konkretne wynagrodzenie :diabelski_usmiech
_________________
pozdrawiam
Jarek
przeciętny inaczej...O święty benzyniarzu który zapodajesz nam przenajświętszą benzynę -zmiłuj się nad nami
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
garbatamilka 
stary wyga


Twój sprzęt: Fiat Ducato Burstner '88
Nazwa załogi: GarbateMilki
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 26 Sie 2008
Piwa: 12/22
Skąd: Wawa
Wysłany: 2011-04-26, 22:12   

Hehe, to faktycznie nie miałeś łatwo z nim.
Wniosek - tylko silnik 2,5D :mrgreen:
_________________
1, 4, 3 i 2 - życie znał kto Garba miał!
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
dziadek 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Mitsubishi B1.6 L-300 1986 HymerCamp
Dołączył: 26 Maj 2009
Wysłany: 2011-06-26, 11:09   

Mam taki 3 lata poj. benz. 1.6 1986r
Jeżdżę co roku na Węgry przez bieszczady i powiem jestem pełem podziwu dla jego mozliwości a jestem dość wiekowy w latach i coś w życiu widzialem :lol:

Oczywiście porównywanie go do nowych camperów mija się z celem
ale ja jestem zadowolony ...... a szybkość 80-90 w zupełności mi wystarcza
autko nieduże , zgrabne i ma niemal full wyposażenia .... 4 osoby śpią bez problemu choć my jeździmy tylko we dwoje.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Andi466 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Mitsubishi L 300 Eura mobil 470
Pomógł: 1 raz
Dołączył: 24 Wrz 2008
Otrzymał 2 piw(a)
Skąd: Szczecinek
Wysłany: 2011-06-30, 21:12   

Witam .Dzis przetestowałem swego kamperka z silnikem 1.6 benzyna gaz na trasie Szczecinek Rogowo 135 km z przyczepą i skuterem na haku 360 kg wszystko wazone ,
W kamperze woda pełne wyposarzenie ,3 osoby . Jazda z prędkością około 80 km/h .
Nie odczuwałem różnicy czy ciągną przyczepę czy wcześniej jadąc solo.Co do spalania dopiero jak zatankuje będę mógł coś powiedziec ale samochód zachowywał się żwawo
Na liczniku mam145000 km. Trasa z lekkimi wzniesieniami, nie góry.
_________________

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
piotreksylwia 
zaawansowany


Twój sprzęt: Mitsubishi L300 EURO MOBIL
Nazwa załogi: Biała Mewa
Dołączyła: 30 Mar 2009
Piwa: 4/1
Skąd: Poznań okolice
Wysłany: 2011-07-01, 21:03   

My trzeci sezon jeżdzimy naszym ukochanym L 300 z silnikiem 2,5
Na trasie sprawuje się bardzo dobrze no przy dużym wietrze troche buja :szeroki_usmiech Zaliczyliśmy nim Chorwacje i pod te góry spokojnie dawał sobie radę,spalanie średnie to ok.8-9l na 100km.przy prędkości 70-90 na godz.Jest mały,zgrabny wszędzie bez problemu się zmieści.
Jeżdzimy w 3-4 i nasz pies.Pozdrawiam :spoko :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***