Uterenowienie vw lt |
Autor |
Wiadomość |
gwc
początkujący forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2013 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-10, 15:53
|
|
|
Przód nie wygląda jakby miał nie przycierać przy skręcie i nie wspominając już o wykrzyżu.
Ale tak czy inaczej jestem pod wrażeniem, że tak wielkie kolo zmieściłeś.
Czy mógłbyś podesłać namiary na tego człowieka z Mławy? |
|
|
|
|
michał-z
zaawansowany
Twój sprzęt: LT westfalia
Dołączył: 19 Kwi 2015 Piwa: 23/7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-03-10, 20:01
|
|
|
gwc napisał/a: | Przód nie wygląda jakby miał nie przycierać przy skręcie i nie wspominając już o wykrzyżu. |
Powyżej opisałem jak jest.
gwc napisał/a: | jestem pod wrażeniem, że tak wielkie kolo zmieściłeś. |
Koło zmieściło się samo. No Metal je założył. Też byłem zaskoczony że z przodu się mieści.
PV. |
|
|
|
|
gwc
początkujący forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2013 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-10, 21:03
|
|
|
Czytałem to co napisałeś ale cały czas brzmi to super optymistycznie w porównaniu do tego co widziałem na 195/80R14. Tam może luzu do blachy z przodu było może ze 2 cm. Albo gumy nie trzymają rozmiarów albo jakieś cuda panie. Na pewno pomagają te dystanse o których wspominałeś ale i tak to niesamowite. |
|
|
|
|
michał-z
zaawansowany
Twój sprzęt: LT westfalia
Dołączył: 19 Kwi 2015 Piwa: 23/7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-03-11, 15:55
|
|
|
Pewnie zdziwisz się jeszcze bardziej, jak powiem, że na zdjęciach zawieszenie nie jest dłubnięte
Oryginalne sprężyny (w tym w jednej złamane pół zwoju).
Ocierało tylko w warunkach o których wcześniej pisałem (w terenie).
Opona trzyma wymiar. Ok. 740mm.
Na asfalcie na wprost, podczas hamowania, na zakrętach nic nie było słychać. |
|
|
|
|
donald
weteran
Twój sprzęt: Mercedes 310 FFB Europa 560
Pomógł: 9 razy Dołączył: 19 Paź 2007 Piwa: 32/46 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-11, 17:05
|
|
|
Fajnie wygląda tak na tych kolach..tak pełnie jak walec...jak kiedys jeździłem lt to założyłem mangelsy z land rovera...prosto to jechało..ale przy skręcie to tarło jk hamulec na karuzeli... |
_________________ “Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach” |
|
|
|
|
michał-z
zaawansowany
Twój sprzęt: LT westfalia
Dołączył: 19 Kwi 2015 Piwa: 23/7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-03-12, 22:04
|
|
|
No to zrobione
Właśnie wróciłem z Mławy na nowym moście.
Gość konkretny i dysponujący dużą wiedzą na temat LT-ków.
Przełożył most i zamontował w szoferce sterowanie blokadą w 6 godzin.
Jechałem na dużych kołach.
Takie porównanie.
* do Mławy przy prędkości 80km/h na piątce miałem 2500 obrotów.
* z Mławy przy tej samej prędkości, na tym samym biegu 2700 obrotów.
czyli mniej więcej się wyrównało, ale mogłoby być jeszcze trochę wolniej.
Prędkość przelotowa jak dla mnie wystarczająca (87-90).
Dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy i trzeba będzie pomyśleć o sensie kolejnej modyfikacji... |
|
|
|
|
Bydgoszczu
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: nie ma znaczenia
Dołączył: 27 Lip 2012 Piwa: 8/15 Skąd: z Bydgoszczu
|
Wysłany: 2016-03-13, 08:30
|
|
|
Ciekawi mnie czy jak teraz pojedziecie drogami polnymi na wycieczkę, to czy dalej będę dostawał smsy typu: 'idę po traktor' albo 'teraz wyciągał nas tuareg'
Kibicuję! |
|
|
|
|
gwc
początkujący forumowicz
Dołączył: 11 Cze 2013 Skąd: Warszawa
|
Wysłany: 2016-03-13, 09:51
|
|
|
michał-z napisał/a: |
Dowiedziałem się paru ciekawych rzeczy i trzeba będzie pomyśleć o sensie kolejnej modyfikacji... |
Coś zdradzisz ad tych modyfilacji?
Swoją drogą to jakiś strasznie wolny ten nowy most, że takie duże koła nie skompensowały zmiany. |
|
|
|
|
michał-z
zaawansowany
Twój sprzęt: LT westfalia
Dołączył: 19 Kwi 2015 Piwa: 23/7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-03-13, 18:50
|
|
|
Bydgoszczu napisał/a: | Ciekawi mnie czy jak teraz pojedziecie drogami polnymi na wycieczkę, to czy dalej będę dostawał smsy typu: 'idę po traktor' albo 'teraz wyciągał nas tuareg' |
Pewnie jeszcze nie raz Choć daleko od domu nie będę ryzykował pakowania się w jakiś gnój, bo z pomocą gdzieś na pustkowiu może być gorzej.
W czwartek podczas testowania Twoich opon wkleiliśmy z Metalem dość konkretnie i użyliśmy tirfora. 1,6 tonowy daje radę z Żukiem.
gwc napisał/a: | Swoją drogą to jakiś strasznie wolny ten nowy most, że takie duże koła nie skompensowały zmiany. |
Jak dla, mnie mógłby być nieco wolniejszy.
A jeśli chodzi o modyfikacje to podobno mam układ wydechowy od wersji bez turbo o znacznie mniejszej średnicy. Trzeba będzie to poprawić.
Tak to wygląda.
Przy okazji wkręciłem się w oklejanie matą wygłuszającą i wygłuszyłem oraz uszczelniłem gniazdo amortyzatora.
P1120722.JPG Tak chłopaki wpasowali dźwignię. |
|
Plik ściągnięto 53 raz(y) 197,63 KB |
P1120725.JPG
|
|
Plik ściągnięto 40 raz(y) 221,64 KB |
P1120727.JPG
|
|
Plik ściągnięto 42 raz(y) 176,78 KB |
P1120729.JPG
|
|
Plik ściągnięto 54 raz(y) 234,76 KB |
P1120731.JPG Musiałem rozciąć oryginalny dywanik wygłuszający. Niczego sobie! |
|
Plik ściągnięto 47 raz(y) 248,01 KB |
P1120734.JPG
|
|
Plik ściągnięto 48 raz(y) 202,22 KB |
P1120739.JPG Przy okazji podniosłem wlot powietrza od webasto, bo był wciśnięty przy samej ściance grodziowej. Może problemy z wyłączającym się ogrzewaniem znikną. |
|
Plik ściągnięto 43 raz(y) 211,16 KB |
P1120743.JPG Ktoś kiedyś przerobił gniazdo akumulatora żeby zmieścić większe koła. Niezła rzeźba. |
|
Plik ściągnięto 53 raz(y) 220,9 KB |
P1120749.JPG Kawałek brzeszczotu. MISTRZOSTWO!! |
|
Plik ściągnięto 48 raz(y) 188,01 KB |
|
|
|
|
|
|
michał-z
zaawansowany
Twój sprzęt: LT westfalia
Dołączył: 19 Kwi 2015 Piwa: 23/7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-03-13, 21:20
|
|
|
...CD
P1120756.JPG No i oklejone. Fajna zabawa:) Nic nie robiłem z korozją bo po lecie mam zamiar zrobić całą blacharkę. |
|
Plik ściągnięto 44 raz(y) 220,91 KB |
P1120767.JPG Gotowe. |
|
Plik ściągnięto 58 raz(y) 164,01 KB |
P1120763.JPG Jako ciekawostka. Tak wygląda wyciszenie pokrywy silnika. |
|
Plik ściągnięto 44 raz(y) 180,31 KB |
P1120765.JPG
|
|
Plik ściągnięto 46 raz(y) 181,22 KB |
|
|
|
|
|
m3tal
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Vw LT35 '78
Dołączył: 23 Cze 2013 Piwa: 6/2 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2016-03-16, 21:10
|
|
|
No weź... Podniesione, opite, ogłoszony koniec modów, opalone, a tu głucha cisza? |
_________________ http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=22154
VW LT 1978 2.8 174KM vr6 z automatem- in progress
(jeden krok w przód- dwa w tył) |
|
|
|
|
michał-z
zaawansowany
Twój sprzęt: LT westfalia
Dołączył: 19 Kwi 2015 Piwa: 23/7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-03-16, 21:11
|
|
|
Niniejszym projekt uterenowienia LT-ka uważam za zakończony.
Da się.
Czy ma to rzeczywiście sens, pokażą testy terenowe, na które teraz czas.
Dziś fachowcy dołożyli mi po jednej ladze z tyłu i auto stoi już prosto. Kilka dni stało i nawet jeździło z podniesionym samym przodem(z przodu są ładnie wytoczone dystanse).
Wymaga to jeszcze kilku poprawek ale "golas" wygląda tak:
P1120776.JPG
|
|
Plik ściągnięto 62 raz(y) 246,59 KB |
P1120780.JPG
|
|
Plik ściągnięto 52 raz(y) 253,39 KB |
|
|
|
|
|
m3tal
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Vw LT35 '78
Dołączył: 23 Cze 2013 Piwa: 6/2 Skąd: 3-miasto
|
|
|
|
|
michał-z
zaawansowany
Twój sprzęt: LT westfalia
Dołączył: 19 Kwi 2015 Piwa: 23/7 Skąd: Gdynia
|
Wysłany: 2016-03-16, 21:22
|
|
|
Pisaliśmy równocześnie:)
Marcin i Marek, wielkie dzięki za pomoc !! |
|
|
|
|
m3tal
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Vw LT35 '78
Dołączył: 23 Cze 2013 Piwa: 6/2 Skąd: 3-miasto
|
Wysłany: 2016-03-16, 21:24
|
|
|
To sie nazywa timing
Jutro wracam do roboty jakby co, więc dawaj spowrotem testować koło piaskownicy
(Tym razem z lepszym zabezpieczeniem- biorę swój serwis ze sobą) |
_________________ http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=22154
VW LT 1978 2.8 174KM vr6 z automatem- in progress
(jeden krok w przód- dwa w tył) |
|
|
|
|
|