Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
spalanie w sprinterze
Autor Wiadomość
Cykada 
weteran

Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
Nazwa załogi: RodzinkaPL
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Piwa: 12/9
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 2014-03-20, 07:44   

tabliczka znajduje się tu:

001.JPG
Plik ściągnięto 73 raz(y) 170,34 KB

_________________
Nie wolno pić alkoholu , bo potem człowiek jest z siebie za bardzo zadowolony :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
jedrek49 
weteran
badz zawsze usmiechniety

Twój sprzęt: sprinter CDI 2,7 316
Nazwa załogi: jedrek49
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Piwa: 52/3
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2014-03-20, 17:10   

witam
dziekuje slicznie za wskazowke odnosnie odczytu symbolu osi napedowej
dziekuje
jedrek 49
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
yaro 65 
zaawansowany


Twój sprzęt: Sprinter 212D
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 09 Gru 2013
Piwa: 10/8
Skąd: Chełmek / Kraków
Wysłany: 2014-03-20, 22:58   

mobili napisał/a:
w MB sprinter są montowane różne mosty o różnym przełożeniu.

38-11 najszybszy
41-11
37-9
35-8
34-7 najwolniejszy


Kolego jedrek49 w mercedesie posiadasz most o przełożeniu 4.375 ( 35:8 ).
pozostałe dane na PW .
_________________
Życie zaczyna się po pięćdziesiątce,
czasami po dwóch .

pozdr. Jarek
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
jedrek49 
weteran
badz zawsze usmiechniety

Twój sprzęt: sprinter CDI 2,7 316
Nazwa załogi: jedrek49
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Piwa: 52/3
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2014-03-21, 09:50   

witam
serdecznie dziekuje za pomoc w rozszyfrowaniu
i pytanie
czy warto zmienic most na inny ,jezeli w roku robie ok 8 tys km

pozdrawiam
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Cykada 
weteran

Twój sprzęt: Sprinter 2.9TD
Nazwa załogi: RodzinkaPL
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 28 Lip 2009
Piwa: 12/9
Skąd: Dzierżoniów
Wysłany: 2014-03-21, 11:39   

jedrek49 napisał/a:
witam
serdecznie dziekuje za pomoc w rozszyfrowaniu
i pytanie
czy warto zmienic most na inny ,jezeli w roku robie ok 8 tys km

pozdrawiam

wg mnie jak most jest dobry to zostaw. Auto na tym przełożeniu jest mocne i prędkość 100-110km-h dla kamperka jest wystarczjąca.
Ale jak nie masz co robić z kasą to zmień sobie na 41-11.
Tylko trzeba jeszcze kupić dobry most bo wrypać się na minę jest bardzo łatwo.
Potem jeszcze trzeba podłączyć komputer i ustawić licznik do tego przełożenia bo będziesz jechał 120 a na liczniku będzie 100km/h.
:spoko
_________________
Nie wolno pić alkoholu , bo potem człowiek jest z siebie za bardzo zadowolony :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
jedrek49 
weteran
badz zawsze usmiechniety

Twój sprzęt: sprinter CDI 2,7 316
Nazwa załogi: jedrek49
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Sie 2009
Piwa: 52/3
Skąd: Rzeszow
Wysłany: 2014-03-21, 12:22   

witam
Skorzystam z rad ktore udzielacie ,zostawiam tem most ,,narazie most jest cichy ,ma przejechane 90 tys km
Dzwonilem za tym najszybszym mostem i oferowano mi za 2000zl plus wymiana
troche drogo ,nie bedze szukal dziury w calym
sliczne dzieki wszystkim za rady,informacje
Naprawde jest tu wiele osob ,ktorzy sie dziela swoja wiedza i doradzaja
CT jest skarbnica wiedzy z ktorej korzysta wiele osob
Pozdrawiam
jedrek49
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
ekrecik 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mercedes Sprintr
Nazwa załogi: kreciki
Dołączył: 30 Mar 2013
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-02, 10:08   Spalanie merolka..

Z mojej praktyki wynika ,że spalanie naszych kamperów jest uzależnione przedewszystkim od oporów toczenia autka.Mam na myśli blokowanie zacisków hamulcowych .Przed każdym sezonem lub wyjazdem warto te opory sprawdzić.Jest na to prosty sposób ,wrzucić na luz i sam kierowca bez trudu powinien przepchnąć kampera,jeżeli nie da rady należy podnieść do góry koło i spróbować nim obrócić -jeżeli obraca się z trudnością lub nie mamy siły go obrócić tutaj jest winowajca.Tak trzeba sprawdzić wszystkie koła !!Trzymające zaciski to zużycie paliwa nawet o 20-40% tak że lepiej aby nie blokowały./Auta stoją całą zimę/
Co do oszczędności spalania silników mogę jeszcze podpowiedzieć zastosowanie magnetyzerów do silników samochodowych/Zainteresowanym wytłumaczę działanie/.
Posiadam takie i wiem o czym mówię.Już widzę niedowierzających i pukających się w czoło-nieszkodzi Panowie ja wiem swoje !
I POZOSTAJE JESZCZE STYL JAZDY :kampery to nie sportowe pojazdy!! Chcesz się ścigać to trzeba osobowym.Moim zdaniem 100 km to powinien być max oczywiście po autostradach. Mój kamperek z2004r ma już zaliczone pół Europy i przy silniku 2.2średnia nie przekracza ok.9 litrów oczywiście z zastosowaniem tego co napisałem powyżej.Niedowiarkom mogę podać więcej szczegółów.Pozdrawiam Edward/KAMPER NA Sprinterze 2.2 CDI MAX/
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
donald 
weteran


Twój sprzęt: Mercedes 310 FFB Europa 560
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Paź 2007
Piwa: 32/46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-02, 10:21   

Proszę przybliz działanie tych magnetyzerów...moze sie przekonam bo jak do tej pory to traktuje jak gadżet. .
Moj mercedesik 2.9 na automacie pali 10-12 zaleznie od stylu jazdy..
_________________
“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Brat 
Kombatant


Twój sprzęt: Merc310D/1995, Europa560
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 07 Cze 2011
Piwa: 185/875
Skąd: San Escobar
Wysłany: 2014-04-02, 10:51   

ekrecik - wynika z tego co piszesz, że stosujesz magnetyzer/y w praktyce. Też jestem zainteresowany doświadczeniami i wiedzą praktyka .... bo od lat jedynie krążą o tychże magnetyzerach jakieś mgliste opowieści bez konkretów.
Możesz coś więcej ? thank you from the mountain ;)
_________________
Marian
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ekrecik 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mercedes Sprintr
Nazwa załogi: kreciki
Dołączył: 30 Mar 2013
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-02, 11:12   CD.MAGNETYZERÓW

Panowie sprawa magnetyzerów wygląda tak:
osobiście założyłem ich ok kilkaset kompletów w samochodach osobowych i dostawczych do benzyny i dizelków.Paliwo jest istotne ponieważ są magnetyzery o różnych mocach-
/przepraszam musiałem przerwać pisanie postu-sory czasami niektórzy ludzie są w pracy......
i taka reakcja kolegów jest...nie będę komentował/
i są dedykowane pod dane autko.Dokładnie opisywać działania nie będę bo z tego wynika dziwna dyskusja ,ale na jakimś zlocie chętnie to postaram się wyjaśnić .Lecz po zamontowaniu magnet.silniki dopalają te frakcje które wychodzą rurą i bezużytecznie osadzająą się na nich-sadze.
Nas najbardziej interesują efekty.A są takie ; praca silnika robi się bardziej elastyczna, /miękki dzwięk spalania /bez żadnej regulacji spadają wolne obroty ok100-200,
odnosi się wrażenie podwyższenia mocy silnika /jadąc po znajomej trasie na 5 pod górę odczuwasz "kucanie" obrotów, no to robisz 4 i dalej. a z magne. 4 robisz później/,no i średnia zużycia paliwa ok.10% spada .
Ja mam takie odczucia.Reasumując będę zakładał do każdego swojego auta a kasa na pewno mnie się zwróci i o to nam przede wszystkim chodzi .
A Ci co chcą te magnet.zobaczyć na moim autku zapraszam do obejrzenia.Oczywiście musimy się umówić .Na tę chwilę magnetyzery są w zasięgu i koszt nie przekracza 300 zł/komplet =powietrze 1 szt ,paliwo 2szt.
Pozdrawiam Edward.
Ostatnio zmieniony przez ekrecik 2014-04-02, 12:57, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
papamila 
Kombatant


Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Cze 2007
Piwa: 120/5
Skąd: Trójmiasto i okolica
Wysłany: 2014-04-02, 11:31   

donald napisał/a:
Proszę przybliz działanie tych magnetyzerów

Brat napisał/a:
Możesz coś więcej ?

ekrecik napisał/a:
osobiście założyłem ich ok kilkaset kompletów w samochodach osobowych i dostawczych do benzyny i dizelków.Paliwo jest istotne ponieważ są magnetyzery o różnych mocach

ekrecik
no, toś faktycznie wnikliwie i wyczerpująco odpowiedział nam w temacie
:haha:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
donald 
weteran


Twój sprzęt: Mercedes 310 FFB Europa 560
Pomógł: 9 razy
Dołączył: 19 Paź 2007
Piwa: 32/46
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2014-04-02, 11:34   

No to dalej, po tak wyczerpującej odpowiedzi uważam ze to g.... warty gadżet...
_________________
“Gdyby Bóg lubił przedni napęd chodzilibyśmy na rękach”
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2014-04-02, 14:49   

Ze spalaniem to jak z rybami. Czym więcej :pifko rybny rosną a spalanie maleje. :)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
papamila 
Kombatant


Twój sprzęt: ROLLER TEAM
Nazwa załogi: papamila
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 16 Cze 2007
Piwa: 120/5
Skąd: Trójmiasto i okolica
Wysłany: 2014-04-02, 17:25   

ekrecik napisał/a:
/przepraszam musiałem przerwać pisanie postu-sory czasami niektórzy ludzie są w pracy......
i taka reakcja kolegów jest...nie będę komentował/

a czego po takim jednozdaniowym poście się spodziewałeś
wystarczyłoby jeszcze trzy stuknięcia w klawiaturę cdn...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
ekrecik 
początkujący forumowicz

Twój sprzęt: Mercedes Sprintr
Nazwa załogi: kreciki
Dołączył: 30 Mar 2013
Skąd: Warszawa
  Wysłany: 2014-04-02, 17:52   cdn.

fakt można było tak napisać ,ale spokojnie nie dajmy się zwariować!!Wyjaśniłem ,przeprosiłem i uważam ,że jest wszystko OK!!! Pozdrawiam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***