Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
sylwester w Paryzu,prosba o rady
Autor Wiadomość
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 68/144
Skąd: Bytom
  Wysłany: 2014-11-26, 22:30   sylwester w Paryzu,prosba o rady

Witam
Decyzja zapadla,na sylwka tego roku wybieramy sie ze znajomymi moim przebudowanym kamperbusem do Paryza.W temacie Francji jestem calkiem zielony,poradcie,gdzie w miare tanio sie zatrzymac,jaka moze byc pogoda na przelomie grudnia i stycznia,jakie ceny na kampingach i czy otwarte,no i oczywiscie jak by siekomus chcialo to napiszcie co warto zwiedzic.Mamy lacznie 4 dni,wyjezdzamy wieczorem29 grudnia,mam nadzieje wieczorem 30 byc na miejscu.wyjazd z Paryza 2 stycznia.I niemowcie ,ze nie warto,bo po prostu obiecalem przyjacielowi,ktory wygral walke ze zlosliwym rakiem,ze swietujemy w paryzu.Slowo sie rzeklo,kobylka u plotu,pobrali wolne,jechac trzeba :mrgreen: Takze jeszcze raz prosze o rady,wyjazd dobrze jakby wyszedl "budzetowy" :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
grzegorzalex 
weteran


Twój sprzęt: Fiat Ducato
Nazwa załogi: Grzegorz i Marzena
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 29 Gru 2013
Piwa: 38/19
Skąd: Opalenica
Wysłany: 2014-11-27, 00:04   

Tutaj masz kilka miejsc, ale musisz wiedzieć, ze ogólnie, to kiepsko jest z parkowaniem.
http://www.campingchampigny.paris/en/
31 rue Berthelot
78000 Versailles (Ile-de-France)
France
www.campingaparis.com
www.sandaya.fr
2 allée du Bord de l'Eau
75016 Paris (Ile-de-France)
France
_________________
Pozdrawiamy Marzena i Grzegorz
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
 
tom-cio 
weteran


Twój sprzęt: samoróbka kamper na blaszaczku
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 07 Sty 2014
Piwa: 68/144
Skąd: Bytom
Wysłany: 2014-11-27, 18:47