Ford Transit Instalacja 12V 230V dodatkowy akumulator |
Autor |
Wiadomość |
pyciu123
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ford Transit mk6 blacha/campervan
Nazwa załogi: Pynio Fasola
Dołączył: 13 Sty 2015 Postawił 2 piw(a) Skąd: Lincolnshire
|
Wysłany: 2015-01-25, 17:29
|
|
|
Całe szczęście moja zona nie ma takich potrzeb w trasie
toscaner napisał/a: | A jeszcze niektóre kobiety min 2x dziennie zabawy z fryzurą. |
|
|
|
|
|
pyciu123
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Ford Transit mk6 blacha/campervan
Nazwa załogi: Pynio Fasola
Dołączył: 13 Sty 2015 Postawił 2 piw(a) Skąd: Lincolnshire
|
Wysłany: 2015-01-25, 18:00
|
|
|
[quote="nikita55"]Ten ..separator.. baterii to chyba jest zwykły przekaźnik 100A.
This allows your vehicles charging circuit to charge your leisure battery while your engine is running and to isolate both your main starter battery and your leisure battery(s) when your engine is stopped. This will ensure your starter battery does not get drained and you will always be able to start your vehicle. |
|
|
|
|
nikita55
stary wyga
Twój sprzęt: Hobby T600 2,5 TDi 115PS
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Sty 2015 Piwa: 28/12 Skąd: Nieokreślone
|
Wysłany: 2015-01-25, 18:20
|
|
|
Trochę rozumiem po angielsku ale jak by było po niemiecku lub polsku to
Ze schematu wynika,że jest to zwykły przekaźnik 100A,który podaje prąd po przekręceniu stacyjki i to rozwiązanie jest dobre , żeby pod niego podłączyć lodówkę na 12v ,która powinna chodzić tylko przy uruchomionym silniku. Jeśli się nie mylę to plus alternatora na stałe jest podłączony do akku rozruchowego i jeżeli ,przekręcisz stacyjkę w poz. 1 ...silnik jeszcze nie chodzi.......to akumulatory się połączą i ..zapalał byś.... tak jak by z dwóch na raz a przeważnie aku zabudowy nie lubi tego |
_________________ nikita55 |
|
|
|
|
koder
Kombatant (statystycznie)
Twój sprzęt: Szara Furia (Hilux '20 + zabudowa w trakcie)
Pomógł: 18 razy Dołączył: 10 Lis 2010 Piwa: 188/87 Skąd: Będzin
|
Wysłany: 2015-01-25, 18:37
|
|
|
Jeżeli chodzi o to urządzenie na fotkach, to jest to prawdopodobnie przekaźnik z układem sprawdzającym napięcie. Jeśli rozruchowym jest powyżej 14V to spina akumulatory. Na akumulatorze więcej niż 14V jest tylko w sytuacji pracującego alternatora (więc i silnika). |
_________________
|
|
|
|
|
nikita55
stary wyga
Twój sprzęt: Hobby T600 2,5 TDi 115PS
Pomógł: 5 razy Dołączył: 09 Sty 2015 Piwa: 28/12 Skąd: Nieokreślone
|
Wysłany: 2015-01-25, 18:46
|
|
|
Jeśli chodzi o SB(150) to jestem tego pewien............ale kolega ..pycio... miał chyba co innego |
_________________ nikita55 |
|
|
|
|
cebek
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: vw t4 multivan
Pomógł: 2 razy Dołączył: 04 Wrz 2008 Piwa: 5/5 Skąd: kowary
|
Wysłany: 2015-01-25, 18:56
|
|
|
W vw przekaźnik wpina się nie w plus po stacyjce tylko w kontrolkę wzbudzenia alternatora.
To eliminuje problem rozruchu z dwóch akumulatorów |
|
|
|
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum
|
Dodaj temat do ulubionych Wersja do druku
|