Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
potrzebny alternator
Autor Wiadomość
dudusie34 
doświadczony pisarz

Twój sprzęt: Fiat Ducato
Nazwa załogi: nudziarze
Dołączył: 01 Mar 2015
Otrzymał 4 piw(a)
Skąd: kłobuck
Wysłany: 2015-04-26, 20:27   potrzebny alternator

Witam. w moim dudusiu fiat ducato 87r. jest alternator 12v 55a.mam pytanko.z jakiego silnika będzie pasował mocniejszy,90a czy 120a na zwykły pasek.może ktoś z was ma takie coś na zbyciu. tel.600520831,czynny całą dobę.Pozdrawiam.
_________________
Dziadek34
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
sławek w. 
stary wyga


Twój sprzęt: Fiat Ducato III
Nazwa załogi: Sławek W
Pomógł: 2 razy
Dołączył: 13 Sty 2010
Piwa: 10/1
Skąd: Łódź
Wysłany: 2015-05-12, 22:23   

Nie wiem jaki masz silnik, jeśli 2,5 td to prawie pasuje (drobna przeróbka, którą ogarnie dobry mechanik) CA 634 - 90A.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
nercedes 
zaawansowany
Nigdy nie nalezy sie wycofywac.Rany w plecy to hań

Dołączyła: 01 Lut 2009
Piwa: 5/2
Skąd: Krapkowice
Wysłany: 2015-05-14, 22:43   

Witam założyłem taki alternator http://allegro.pl/alterna...5356054911.html tylko był 120 A mocowanie alternatora obróciłem o 180 stopni i ściągnąłem z starego alternatora koło pasowe i wkręciłem do tego z Vectry Ciężko go wsadzić przeszkadza zawieszenie Alternator ładuje mi spokojnie dwa akumulatory Mogę zrobić parę zdjęć ale dopiero na poniedziałek Mam silnik 2,5 D bez turbiny :spoko
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bango 
trochę już popisał

Twój sprzęt: Ducato 93 2,5 td transporter nie camper
Dołączył: 21 Gru 2014
Skąd: Węgorzewo
Wysłany: 2017-06-15, 21:31   

Witam, wstawiłem altka 100A od Astry 2,0 dti. Było troszkę modyfikacji przy uchwycie od napinacza ale dało radę.
Dodam że mam aku 120 Ah także altek 100 A jest bardziej odpowiedni niż fabryczne 55A.
Jako że oryginalne kółko klinowe z blaszek było zużyte to dopasowałem pełne nie z 2 blach z innego altka, nawet nie wiem z jakiego auta :lol: . W związku z tym musiałem wyśrodkować altka tak żeby koła pasowe były w jednej linii.
Jak ktoś będzie potrzebował więcej info to pisać :D
Pozdrawiam
Bango
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
silny 
Kombatant
czlonek KBP

Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy
Dołączył: 07 Wrz 2011
Piwa: 51/50
Skąd: PSL z nad Warty
Wysłany: 2017-06-16, 03:36   

A to nie ten alternator z którym są częste problemy z mostkiem prostowniczym :?:

Tak tylko piszę ale coś na żeczy w oplach z tym alternatorem było :spoko
_________________
----------------------------------------------------------

gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........

--------------------------------------------------------
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
mrsulki 
weteran
w średnim wieku


Twój sprzęt: Bezdomni
Nazwa załogi: SULAKI
Pomógł: 12 razy
Dołączył: 06 Gru 2007
Piwa: 44/22
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-06-18, 22:54   

Jak był naprawiany na chińskich regulatorach i prostownikach to nie hulał długo na firmowych DELPHI nie wracały.
_________________
Radek
Ignavis semper feriae sunt...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***