Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dymienie po odpaleniu.
Autor Wiadomość
Argo 
weteran

Twój sprzęt: Ford Chausson WELCOME 23
Nazwa załogi: Argonauta
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 19 Gru 2011
Piwa: 31/1
Skąd: Nowa Wola
Wysłany: 2015-04-30, 08:13   

I tu Krimarku nie masz racji. Jak może wiesz Wartość cetanowa jest odwrotnością wartości oktanowej i to co jest dobre dla silników benzynowych nie jest dobre diesli. Jak chcesz pogłębić swoje wiadomości na temat zasilania diesli to wygoogluj forum taksówkarzy berlińskich i twoja wiedza przyjmie zupełnie inny kierunek niż kierunek narzucony przez koncerny paliwowe i samochodowe. Wkleił bym link, ale po awarii kompa 2012r straciłem trochę danych.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-04, 06:10   

choroba sie rozwija,troszkę nie szczelny był przewód idący przy kolektorze do EGR,turbo mogło mniej pompować bo ciśnienie uciekało,uszczelniłem( dolot dostaje więcej powietrza) ,auto troszkę odżyło,ale zaczęło dymic przy ruszaniu nawet jak gorące( na wolnych obrotach nie kopci),gdy jadę ze stało prędkości przestaje dymic ( jazda ze stałym obciążeniem,na wyższych biegach))do następnego postoju np na skrzyżowaniu. Czy w ducato da sie wyjąc silnik bez skrzyni, pytam bo sa auta ze silnik targa sie wraz ze skrzynia bo inaczej nie wyjdzie,myślę kupic jakiś silnik i podmienić,skrzynie mam dobra wiec zostaje,a pyzatym nie będę sie mordował z rozpinaniem półosi.
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
krimar
Kombatant


Twój sprzęt: Euramobil 460 - Mitsubishi L300 - DAHAK
Nazwa załogi: Poszukiwacze Zagininej Dyszy
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 07 Lip 2010
Piwa: 58/6
Wysłany: 2015-05-04, 10:08   

Argo napisał/a:
I tu Krimarku nie masz racji


To raczej Ty Argusiu nie masz racji, polecam lekturę: http://www.motor-talk.de/...ff-t623039.html
_________________
Krawat dodaje szyku.
Tadeusz napisał/a:

Jest tak jak mówi krimar.

Brat napisał/a:
(...) mogę z pełnym przekonaniem potwierdzić, że rzeczywiście "jest tak, jak mówi krimar" ... ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-04, 17:14   

Wyciągasz całość. Silnik i skrzynię.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-04, 19:52   

Gewehr to tam jest tak blisko podluznicy ze nie wyjdzie,moze wyjdzie? ,podpowiedz jak to uczynić najprościej aby sie nie narobić,wyciągałem skrzynie i te odpinanie półosiek bez kanału mnie wnerwia.
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-04, 19:57   

Raczej nie. Żeby wyjąć samą skrzynie, musisz opuścić ją tak, aby minęła podłużnicę. Silnika nie opuścisz na tyle. Prawa półoś, jest mocowana do bloku. Musisz ją wyjąć. Po co chcesz sam silnik?

Edyta: Edytowałeś post, a ja pisałem odpowiedź. Wyszła paplanina, ale zrozumiesz :haha:
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-04, 20:03   

mi sie udalo sama skrzynie wyjąć,ale juz rozumiem,,jak całość to całość. To teraz musze sobie skołować żurawia,ewentualnie kogos kto to potaniając wykona,znacie jakiegoś speca z okolic wawy który nie zdziera ?
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-04, 20:08   

Samą skrzynię, tak. Sam silnik, nie. Brak miejsca na wyjęcie wałka sprzęgłowego z tarczy. Możesz rwać na siłę, tylko po co? Uszkodzisz tarczę sprzęgła i będziesz miał masażera lewej stopy ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SlawekEwa 
Kombatant
Slawek Dehler


Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 26 razy
Dołączył: 10 Lut 2007
Piwa: 215/483
Skąd: Biłgoraj
Wysłany: 2015-05-04, 20:38   

erikson napisał/a:
To teraz musze sobie skołować żurawia,

Niekoniecznie http://www.camperteam.pl/...ghlight=#272107
_________________
Nie chcem, ale muszem :-{
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-04, 21:35   

jak mając zurawia radzicie odkrecic przednia atrapę z chlodnicami?(cały pas),
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-04, 21:51   

Tak, zwalasz wszystko. Zderzak, maskę, chłodnicę powietrza i wody, światła, oraz pas przedni. Jak dobrze podwiesisz zespół na żurawiu, belki dolnej nie musisz zdejmować. Tyle że bez niej, jest dużo łatwiej. Zdjęcie całego przodu, to jakieś 15 minut. Nie licząc spuszczenia płynu chłodniczego ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-05, 06:10   

a wytłumacz mi jak prosto wypiąć półosie ze skrzyni,bo nie wie wiem czy nie robię tego naokoło-czy ty rozpinasz zawieszenie?
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-05, 17:14   

Odkręcasz oba przeguby zewnętrzne, następnie dwa sworznie. Kolejnym etapem jest odkręcenie dwóch nakrętek łożyska podpory półosi(wkręć po jednej śrubie koła w piastę). Wcześniej zlewasz olej ze skrzyni biegów. Jak zrobisz to wszystko, to odbijasz sworznie i rozdzielasz je od wahaczy. Wyciągasz przeguby z piast i wybijasz łożysko podpory razem z półosią. Prawą masz już wyjętą. Lewą wyciągasz razem z kielichem. Podważasz lekko śrubokrętem pomiędzy obudową skrzyni, a kielichem. Ot, cała filozofia ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-05, 20:59   

OK,dzięki,tak właśnie robiłem jak ściągałem skrzynie,czyli winnika ze prościej sie nie da.
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-06, 07:51   

a moze ma ktos pożyczyć zurawia,okolice wawy
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***