Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dymienie po odpaleniu.
Autor Wiadomość
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-12, 14:44   

silnik zakupimy,był 110KM( z EGR) jest 115KM(bez EGR), i juz włozony,ale cos poszło nie tak,sprzęgło nie wysprzegla( nie można wbić biegu,na wyłączonym silniku wchodzą,gdy na zgaszonym wbije bieg ,wcisnę sprzęgło i odpalę to sprzęgło trzyma luz),ze starego dałem docisk i tarcze ,wyglądały na podobne,a tu kicha,muszę wyjmować znowu cały zestaw i tak sie zastanawiam czy wina jest po stronie koła zamachowego,mam pytanko
1) czy dawać cały zestaw -docisk,tarcza i koło do nowego silnika,od nowego
2) czy raczej dac cały zestaw -koło zamachowe,docisk i tarcza ze starego
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Ostatnio zmieniony przez erikson 2015-05-12, 16:07, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
martini44 
Kombatant


Pomógł: 11 razy
Dołączył: 08 Paź 2010
Piwa: 72/171
Skąd: Mysłowice
Wysłany: 2015-05-12, 16:07   

Kupiłeś "goły klocek" bez oprzyrządowania ?? czy kompletny z pompą paliwa, wtryskami, kolektorami itd ??
_________________
możesz ufać i liczyć na innych ale przede wszystkim ufaj i licz na siebie
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-12, 16:08   

cały kompletny,bez skrzyni,ale tam była inna skrzynia niz moja,przynajmniej po oznaczeniach
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-12, 16:53   

Jeśli łożysko jest dobrze wpięte w docisk, to jest spora szansa na to, że wsadziłeś odwrotnie tarczę sprzęgła. Słychać jakieś dźwięki jak wciskasz samo sprzęgło? Koła chyba były tej samej wysokości w TDI.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-12, 17:11   

tarcze wsadzałem identycznie( tak mi sie wydaje) ,czyli szerszy rant przy otworze w strone łożyska,mam narazie dwa pomysły
1) skleiła sie tarcza
2) koło ma wsrodku mały otwór w wale w ktory wchodzi wałek,moze cos sie tam zle wpasowało,lub ten otwór w tym kole jest innej średnicy niz w moim starym,wałek cały czas ie połączony ze skrzynia a silnikiem,a sprzęgło jest Ok,u mnie jest sprzęgło ciągnione,nie dociskane.
na fotce widac ten szerszy rant przy otworze i on jest skierowany w stronę skrzyni,a płaska cześć w stronę koła zamachowego

5065953502_1.jpeg
Plik ściągnięto 1634 raz(y) 146,61 KB

_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Ostatnio zmieniony przez erikson 2015-05-12, 17:37, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-12, 17:21   

tu jest plaska czesc traczy ,ona przylega do koła

5065953502.jpeg
Plik ściągnięto 1630 raz(y) 155,52 KB

_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Ostatnio zmieniony przez erikson 2015-05-12, 17:40, w całości zmieniany 2 razy  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-12, 17:37   

Wiem że masz ciągnione, pisałem dlatego o prawidłowo wpiętym łożysku ;)
Jeśli wsadziłeś tak tarczę, to jest ok. Raczej jest ciężko skleić tarczę, chyba że złożyłeś zalane/mokre w wodzie. Tak czy siak, wyciągaj skrzynię. Trening czyni mistrza ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-12, 17:43   

i tu znowu pytanie,da sie odsunąć skrzynie tak aby tam podejść,czyli silnik z łapy maksymalnie w bok.
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-12, 17:57   

Poduszki silnika nie odkręcasz, a tylko dajesz go razem ze skrzynią trochę do dołu. Skrzynia wychodzi sama, całkowicie na zewnątrz. Możesz zdjąć do tego belkę, będzie łatwiej. Ja jej nie zdejmuję, ale niektórzy tak robią.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-05-12, 19:37   

skrzynie wyjęta,okozało sie ze wsadziłem odwrotnie tarcze,czyli ma byc rantem w strone koła a nie łozyska.

5065953502_1.JPG
Plik ściągnięto 1570 raz(y) 45,88 KB

_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***