Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Dziwny wyciek Ducato I '92
Autor Wiadomość
gino 
Kombatant


Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy
Dołączył: 29 Mar 2008
Piwa: 639/978
Skąd: ta Radość
Wysłany: 2015-05-06, 17:34   

SDeba,w pierwszym poście wkleił linki do 2 fotek..
patrząc na nie...to moim zdaniem raczej nagrzewnica
zawór jest po prawej..a cieknie (chyba) po środku lub nawet minimalnie z lewej... :spoko
_________________
często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-06, 18:18   

Zdejmij osłonę która jest na środku na samym dole. Przykręcana ona jest na trzy nakrętki(klucz nr 10). Na środku jest nagrzewnica. Jej nie widać, jest ona w obudowie. Po prawej stronie, jak spojrzysz do góry, zobaczysz zawór. Jeśli zawór, nie trzeba targać dechy do góry. Nagrzewnica, raczej deska do zdjęcia. Widząc Twój zapał, radzę udać się do jakiegoś serwisu.

Gino, to co Ty napisałeś, ja już to w 3 poście napisałem ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SDeba 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Fendt 570
Dołączył: 07 Wrz 2014
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-18, 19:58   

Zawór suchy, przewody całe. Ogólnie rzecz biorąc poza jednorazowym wyciekiem ze zdjęcia - nic nie cieknie tj. od tamtej pory nie miałem żadnego wycieku (co kilka dni odpalam campera i przejeżdżam nim ~10km).

Pojawił się za to objaw pt. po dłuższym postoju od ostatniego odpalenia i jazdy, kiedy go odpalę śmierdzi bardzo w środku - tak jakby spalany był jakiś "strup" z zaschniętego płynu chłodniczego. Wymieniłbym nagrzewnicę sam, ale brakuje mi jakichś rysunków, jak ta deska jest zamocowana. Dałbym ją też do wymiany komuś, ale nie znam nikogo zaufanego w Wwa od serwisu Fiata, a nie chcę żeby ktoś coś schrzanił...
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-18, 20:13   

Na starcie kup nagrzewnicę(może być problem z kupnem). Jak już będziesz ją miał, to wtedy wstawiaj do serwisu. W Warszawie jest sporo serwisów naprawiających Ducato, poszukaj w Google i jedź do takiego, co naprawiali DI ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
SDeba 
początkujący forumowicz


Twój sprzęt: Fendt 570
Dołączył: 07 Wrz 2014
Skąd: Warszawa
Wysłany: 2015-05-18, 20:24   

Czy macie jakiekolwiek doświadczenie, jaki rząd wielkości jeśli chodzi o robociznę powinien ktoś wziąć? Nie chcę przepłacić ;)
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-05-19, 16:57   

SDeba napisał/a:
Czy macie jakiekolwiek doświadczenie, jaki rząd wielkości jeśli chodzi o robociznę powinien ktoś wziąć? Nie chcę przepłacić ;)


W Warszawie, trzeba liczyć 350-400zł netto.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***