Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
serwisówka do mastera I
Autor Wiadomość
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-10-04, 17:59   serwisówka do mastera I

ma ktoś namiar gdzie zassać książkę ( np w pdf)do mastera I,kupiłem właśnie nowy nabytek,takiego staruszka z 88r
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-10-07, 18:57   

a może wie ktoś jaki ma byc olej w skrzyni Mastera z 88r 2.4D, 75W80 czy 80W90?,źródła podają te dwa?
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-10-07, 20:04   

Nabyłeś wagon kolejowy :haha:
Jak nie zapomnę, to jutro Ci sprawdzę jaki olej :bajer

Edyta: To na pewno 2,4? Nie silnik Sofim 2,5D?
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-10-08, 05:15   

w dowodzie jest 2.4( 2445)-tak go oznaczają,były tez 2.5 (2499)mój to silnik fiata sofim 8140.61-230
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-10-08, 08:00   

Ja mam tak opisane.

20151008_085203-800x450.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 96,33 KB

Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-10-08, 08:19   

dzieki,czyli zalewam 75w80 ,a powiedz co to za program?
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-10-08, 09:15   

Bosch ESI
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-10-19, 17:15   

ma ktos pomysl jak wlac olej do tej skrzyni?,nie moge odkrecic korka z boku

Zdjęcie0410.jpg
Plik ściągnięto 46 raz(y) 89,9 KB

Zdjęcie0411.jpg
Plik ściągnięto 49 raz(y) 106,29 KB

_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-10-19, 17:43   

Oj, widać tu brak własnej inicjatywy :haha:
Jak jest reduktor linki wyżej niż korek, to nim. Jak tak nie da rady, to przez odpowietrznik. W obu przypadkach, musisz odmierzyć wymaganą ilość oleju przed wlaniem, tak aby nie było za mało, ani za dużo :mrgreen:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-10-19, 18:25   

reduktor jest niżej-patrzylem,wiec zostaje znalesc odpowietrznik,poszukam go
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-10-19, 18:56   

Jeszcze możesz spróbować włącznikiem wstecznego :chytry
Jak masz migomat, to przyspawaj nakrętkę do korka i go odkręcisz. Będzie zrobione porządnie, a nie na skróty.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-10-20, 19:17   

szukałem odpowietrznika-nie znalazłem,próbowałem przyspawać nakrętkę-urywa sie, w gnieździe wstecznego jest mało miejsca i lanie tamtędy będzie długo sie wlewało-wąskie gardło, zastanawiam sie nad wyprowadzenie linki -czy jak odkręcę śrubę przy skrzyni to nic się nie poprzestawia?

Zdjęcie0413.jpg
Plik ściągnięto 60 raz(y) 76,06 KB

_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Gewehr 
weteran


Pomógł: 38 razy
Dołączył: 30 Paź 2013
Piwa: 219/114
Skąd: AmWarsztat.pl
Wysłany: 2015-10-20, 19:54   

erikson napisał/a:
reduktor jest niżej-patrzylem


Więc po co chcesz go odkręcać? Jak odkręcisz, nic się nie poprzestawia. Będziesz musiał delikatnie wyjąć z otworu wałek reduktora. Piszę z pamięci, więc uważaj :haha: Ostatni raz grzebałem przy takim z 15 lat temu ;)

Nadal proponuję przyspawać nakrętkę. Weź do spawania taką, aby naszła na obrobiony korek. Koniecznie poczekaj przed odkręcaniem, aż wystygnie spaw. Nie ma bata, musi się odkręcić :mrgreen:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
erikson 
stary wyga
Przyjaciel Billa W

Twój sprzęt: MB T1 ARNOLD,85r. N126E
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 11 Maj 2008
Piwa: 11/1
Skąd: warszawa
Wysłany: 2015-10-20, 21:02   

nakrętkę nakładałem na korek-nic nie pomagalo,ale pokombinuje jeszcze ,tu jest manual do skrzyni,ja ma UN5,moze ktos na schemacie sie cos dopatrzy-gdzie sie dalo by rade dostać http://www.matrasport.dk/...63/gear_ne3.pdf
_________________
Poloniści nie poprawiajcie mnie,ja i tak się nie nauczę,dysleksja.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
PiotrPaweł 
początkujący forumowicz


Dołączył: 26 Lut 2015
Otrzymał 1 piw(a)
Skąd: Szczecin
Wysłany: 2015-10-28, 12:56   

Witam.U mnie stoją dwie "renówki",made in usa.Jedną podróżuję,druga całkowicie pusta w środku(ale na chodzie) i meczę się z zabudową i chyba nie dam rady-chetnie bym ten kłopot komuś podrzucił . Nie ma co na Renault narzekać?jeżdzi się fajnie,wcale nie narzekam a jasne jest ze czasami przy używanym aucie trzeba pogrzebac.Duza dostępność części i jak komuś coś brakuje czy ma inny kłopot chetnie podpowiem.,-bo przed camperowaniem zajechałem dwa espace.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***