Ad zawody, który Darek, wg chińczyka , mieszka bliżej cywilizacji zachodniej? , pozornie zachodniej! , ta cywilizacja raczej teraz jest na wschodzie.
Prowadzenie konkuręcji zlecono Firmie DHL.
Przy porannej kawce, bzyknięcie tabletu zasygnalizowało, start konkurencji.
Przetwornica ruszyła w drogę wirtualnie.
Dwa trakingi i z AliExpress i 17track a na upartego to jeszcze można sprawdzić w DHL.
Dzieci powinni uczyć w szkołach chińskiego, na wszelki wypadek
Kołobrzeg na centrum "Świata Handlu Przetwornicami z Chin
7 dni z weekendem!
Nawet Alliexpress jeszcze pokazał że wysłał a u mnie już jest
Kabelki raczej zabawkowe.
Wygląda ładnie, lekka jest , co budzi pewne obawy .
Profesjonalnie opakowana z bezpiecznikami , wyświetlaczem, kablami osłonami na klemy i instrukcja .
Zobaczę jutro w boju. A może dzisiaj, jak wrócę z krótkiej przerwy na pracę ?
Trzeba podłączyć pod coś co bierze . ....
Mi wystarczy ,że kilka /kilkanaście minut popracuje z 1500wat . I na oko sie nie zacznie rozpadać .
Volt lepiej nie wyglądał .
Skręciłem i Uwaga
Przy podłączeniu było coś w niej zwarte, bo o mały włos by mnie nie przypaliło.
Nie wolno RJ45 podłączać chyba przed podłączeniem do akumulatora
Dostałem kulturalnie podwójne kable i przy bliższym kontakcie nie są złe.
Stary ale jary AGM 134Ah i całkiem OK.
20 minut m/w odkurzałłem zmieniając moc 1300wat ma ten stary Zelmer. Kabelki zimne, przetwornica też. Wentylatorek się nie włączył nawet.
Jutro próba z ekspresem.
20171211_191945-853x480.jpg
Plik ściągnięto 21 raz(y) 135,61 KB
Ostatnio zmieniony przez Bronek 2017-12-11, 20:36, w całości zmieniany 1 raz
Dodam w odzielnym poście, że jedyny mankament to, że wyłącznik O/I na przetwornicy nie jest Master.
Na Off, można załączyć przez panel pilota.
Cały czas jest podświetlenie przycisku na tym panelu/pilocie.
Póki co jestem na TAK.
Do moich celów pasuje.
Sprawdzę z ekpresem i jak zrobi trzy cappuccino, latte i dopio.... i parzochę, bez doładowania po dzisieszym odkurzaniu będę happy
NAWET cholera nie zrobiła się ciepła. Volt prawie od razu włączał wentylator i się grzał.
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
Wysłany: 2017-12-11, 20:28
Darek Szczecin napisał/a:
...
rozkręciłem tę przetwornicę
...
Darek, napisz mi oznaczenie na płytce pod elementem oraz na samym elemencie. Chodzi o ten brązowy/ciemnoczerwony kondensatorna foto pod niebieskimi kabelkami, tuż obok elektrolitu 450/470.
Może uda ci się foto ostre makro zrobić.
Chciałbym wyleczyć przetwornicę co mi przysłałeś, ona jeszcze żyje ale nadal nie mam jednoznacznej przyczyny, przypuszczenia pisałem Ci na PW i chciałbym ich dowieść.
.
.
.
Bronek napisał/a:
...
Uwaga
Przy podłączeniu było coś w niej zwarte, bo o mały włos by mnie nie przypaliło.
...
Zaiskrzyło przy zaciskach? To kondensatory, norma, nic złego. Dokładniej to te 4 pary, po 2 przy każdym transformatorze.
.
.
Bronek napisał/a:
...
NAWET cholera nie zrobiła się ciepła. Volt prawie od razu włączał wentylator i się grzał.
Tu wentylatorem może sterować termika, w Volcie amperometryka.
Ale podkreślam słowo "może".
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Twój sprzęt: JUMPER BLACK 205PS, VW T5 4Motion Seikel
Nazwa załogi: Darek&Anita&Maja Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Wrz 2014 Piwa: 113/163 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-12-11, 20:53
Na płytce nic nie widać, jak będzie trzeba to rozmonujemy ją tak żeby było widać. W tej przetwornicy tranzystory przymocowane do obudowy i na całą obudowę oddają ciepło, w Volcie (parę postów wyżej foto) ciepło rozpraszane tylko przez dwa radiatory wewnętrzne. Tą sztukę trzeba bęcie montować na słupkach, od spodu też jest żebrowana
Tu wentylatorem może sterować termika, w Volcie amperometryka
Tak jest w instrukcji, podane temperatury (45°C went / ok 75°C wyłącza) ; kable i ich długości oraz przekroje
itd.... nie analizowałem dokładnie, to potem
Ciekawa jest tabelka orientacyjna ile musi mieć akumulator do jakiego poboru i ile czasu wytrzyma.
Oczywiście to tylko szacunek
Pewnie, że można to sobie obliczyć ale wiadomo....
Ad Techtron, nic nie mogą zrobić z tymi Voltami, tylko dystrybułują. Proponowali te swoje zabezpieczenie..Ale ono nie wyrobi obciążenia przed przetwornicą i jeszcze się sfajczy.
Kurde za te pieniądze.... Rżną nas nasi jak cholera.
Ostatnio zmieniony przez Bronek 2017-12-11, 21:46, w całości zmieniany 1 raz
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
Wysłany: 2017-12-11, 21:42
Darek Szczecin napisał/a:
Na płytce nic nie widać, jak będzie trzeba to rozmonujemy ją tak żeby było widać.
...
Nie, nie lepiej nie.
To jak masz go jeszcze rozbabranego to zerknij czy jest na nim 106J lub cokolwiek 106 pomiędzy innymi cechami.
Jak nie dojdę sam, to puszczę temat na Elektrodzie.
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Twój sprzęt: JUMPER BLACK 205PS, VW T5 4Motion Seikel
Nazwa załogi: Darek&Anita&Maja Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Wrz 2014 Piwa: 113/163 Skąd: Szczecin
Wysłany: 2017-12-11, 21:47
Socale napisał/a:
Darek Szczecin napisał/a:
Na płytce nic nie widać, jak będzie trzeba to rozmonujemy ją tak żeby było widać.
...
Nie, nie lepiej nie.
To jak masz go jeszcze rozbabranego to zerknij czy jest na nim 106J lub cokolwiek 106 pomiędzy innymi cechami.
Jak nie dojdę sam, to puszczę temat na Elektrodzie.
. Nie ma nic tylko to CBB 22 które widać na foto, może jest coś pod tym białym glutem który zlepia go z mniejszym elementem
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum