Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Jaki kamper polecacie?
Autor Wiadomość
Grzegorz_N 
początkujący forumowicz

Dołączył: 06 Sie 2017
Skąd: Katowice
Wysłany: 2017-08-06, 20:22   Jaki kamper polecacie?

Witam,
Jestem tu nowy, więc na początku "dzień dobry" i pozdrowienia dla wszystkich kamperowiczów.

Bardzo proszę o poradę - jaki kamper polecacie, niestety nie mam doświadczenia w temacie i nie chcę wywalić kasy na coś, co będzie zawodne, brzydkie i bezużyteczne.
Ponieważ zbliża się emeryturka, zamierzamy wraz z żoną pojeździć po Europie i nie tylko. Bierzemy pod uwagę wzięcie ze sobą jeszcze 2-ch osób. A więc 4 osoby to maksimum.
Zależy mi na wygodzie, komforcie i niezawodności użytkowania. Mam kategorię B, więc wchodzą w grę kampery 3,5 T. Mogę wydać do 300 tys. Automatyczna skrzynia biegów konieczna (żona nie umie jeździć manualem).

Pomóżcie proszę, nie orientuję się jaka jest różnica pomiędzy Hymerem, Detleffsem i innymi markami.

Pozdrawiam - Grzegorz
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Robert K. 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Citroen c25
Nazwa załogi: Robert - Teresa odeszła z Tekilą.
Dołączył: 16 Lis 2016
Piwa: 4/2
Skąd: Olsztyn
Wysłany: 2017-08-06, 23:43   

No 300 klocków to wyyyyysoka półka. Zazdraszczam.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bronek 
Kombatant

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 06 Cze 2013
Piwa: 477/990
Skąd: Ooo
Wysłany: 2017-08-07, 07:01   

Czytaj Forum. :bylo wszystko...
I jedź np. do Dusseldorfu na Targii.

A i tak.... zresztą zobaczysz :spoko

300 000 to dużo, ale zawsze to mniej od 500 000 itd.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
moskit
weteran


Twój sprzęt: CARTHAGO CHIC-C LINE
Nazwa załogi: moskit
Pomógł: 3 razy
Dołączył: 10 Mar 2014
Piwa: 117/43
Skąd: Ożarów Maz.
Wysłany: 2017-08-07, 09:51