Nie moge dojsc do ładu z isntalacja gazową Burnstner |
Autor |
Wiadomość |
bartxt1
trochę już popisał
Dołączył: 11 Wrz 2017 Piwa: 3/1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-06, 21:35 Nie moge dojsc do ładu z isntalacja gazową Burnstner
|
|
|
Nie wiem czy pisze w dobrym dziale, najwyzej admin mnie przeżuci
Od miesiaca jestem posiadaczem sojego kampa Alkowa Burnstner 94 na C-25.
Mam proważny problem zeby ogarnąc instalacje gazowa.
1)Pytanie !!!
czy wszystkie urzadzenia gazowe moga pracować rownolegle???
Pojedynczo wszystkie idealnie chodza na reduktorze 30mbar/1,5kg/h
gdy juz działaja po 2 to zaczynaja sie schody to gasnie lodówka, to nie działa bojler to płomień na kuchence jest słaby.
Jak załozyłem wiekszy reduktor 37 mbar to warjuje bojler i zapala sie czerwona kontrolka.
Czy ktoś z sznownych kolegów mogłby poratowac ???
Moze jest tez ktos z Poznania co sam oceni wszystko na miejscu?? i pomoże
Chcialbym juz zrobic dziewiczy kurs
Zgóry dzieki |
Ostatnio zmieniony przez bartxt1 2017-10-06, 21:53, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
lwojtek
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Dethleffs T6501 Advantage Elegance
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2017 Piwa: 7/2 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 2017-10-06, 21:45
|
|
|
Przy tej wydajności reduktora wszystkie urządzenia gazowe powinny pracować równocześnie jeżeli instalacja i urządzenia są sprawne.
Najlepiej umów się na sprawdzenie instalacji tutaj http://www.alpo.ig.pl/
masz blisko. |
|
|
|
|
bartxt1
trochę już popisał
Dołączył: 11 Wrz 2017 Piwa: 3/1 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2017-10-06, 21:52
|
|
|
Dzieki lwojtek . Byłem juz rozmawiałem . Najbliższy termin dopiero z 3 tyg |
|
|
|
|
dziwaczek
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2017-10-06, 21:59
|
|
|
A sprawdź może jakie powinieneś mieć ciśnienie/ reduktor gazu, a nie czasem 50mbar. Te roczniki raczej tak miały , będzie napisane na lodówce piecyku i termie i naklejka na drzwiczkach od luku butli.
Obstawiam że powinno być 50mbar i masz za zły reduktor. |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
|
|
|
|
|
McGali
stary wyga
Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2009 Piwa: 17/9 Skąd: EZG
|
Wysłany: 2017-10-06, 22:22 Re: Nie moge dojsc do ładu z isntalacja gazową Burnstner
|
|
|
bartxt1 napisał/a: | Nie wiem czy pisze w dobrym dziale, najwyzej admin mnie przeżuci
Od miesiaca jestem posiadaczem sojego kampa Alkowa Burnstner 94 na C-25.
Mam proważny problem zeby ogarnąc instalacje gazowa.
1)Pytanie !!!
czy wszystkie urzadzenia gazowe moga pracować rownolegle???
Pojedynczo wszystkie idealnie chodza na reduktorze 30mbar/1,5kg/h
gdy juz działaja po 2 to zaczynaja sie schody to gasnie lodówka, to nie działa bojler to płomień na kuchence jest słaby.
Jak załozyłem wiekszy reduktor 37 mbar to warjuje bojler i zapala sie czerwona kontrolka.
Czy ktoś z sznownych kolegów mogłby poratowac ???
Moze jest tez ktos z Poznania co sam oceni wszystko na miejscu?? i pomoże
Chcialbym juz zrobic dziewiczy kurs
Zgóry dzieki |
Przejdę się i oblukam na jakie ciśnienie jest reduktor.
po 5 min:
Oryginalny reduktor w Burstnerze -> 1,5 bar - 6kg/h PROPANE |
Ostatnio zmieniony przez McGali 2017-10-06, 22:30, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
dziwaczek
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2017-10-06, 22:29
|
|
|
Reduktor dobiera się do sprzętów, dawniej wszystko co gazowe było na 50mbar teraz robi się na 30mb. Jak ktoś wymieni reduktor i nie zwróci uwagi na ciśnienie to urządzenia gazowe będą źle działać. |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
|
|
|
|
|
McGali
stary wyga
Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2009 Piwa: 17/9 Skąd: EZG
|
Wysłany: 2017-10-06, 22:38
|
|
|
dziwaczek napisał/a: | Reduktor dobiera się do sprzętów, dawniej wszystko co gazowe było na 50mbar teraz robi się na 30mb. Jak ktoś wymieni reduktor i nie zwróci uwagi na ciśnienie to urządzenia gazowe będą źle działać. |
Wygląda na to, że powinien być 37mbar - wychodzi to z przepływu. Ja bym wymienił reduktor bądź zrobił próbę z domowym. |
|
|
|
|
|
dziwaczek
Kombatant
Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy Dołączył: 30 Sie 2010 Piwa: 58/18 Skąd: Osowiec/Mazowieckie
|
Wysłany: 2017-10-06, 22:42
|
|
|
domowy się nie nadaje |
_________________ Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
|
|
|
|
|
McGali
stary wyga
Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2009 Piwa: 17/9 Skąd: EZG
|
Wysłany: 2017-10-06, 22:52
|
|
|
dziwaczek napisał/a: | domowy się nie nadaje |
Do sprawdzenia instalacji się nadaje |
|
|
|
|
lwojtek
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Dethleffs T6501 Advantage Elegance
Pomógł: 4 razy Dołączył: 06 Kwi 2017 Piwa: 7/2 Skąd: dolnośląskie
|
Wysłany: 2017-10-06, 22:58 Re: Nie moge dojsc do ładu z isntalacja gazową Burnstner
|
|
|
McGali napisał/a: |
po 5 min:
Oryginalny reduktor w Burstnerze -> 1,5 bar - 6kg/h PROPANE |
Coś tu w tym zapisie jest skopane, nie spotkałem w karawaningu podstawowych urządzeń gazowych na ciśnienie 1,5 bar . |
|
|
|
|
McGali
stary wyga
Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2009 Piwa: 17/9 Skąd: EZG
|
Wysłany: 2017-10-06, 23:08 Re: Nie moge dojsc do ładu z isntalacja gazową Burnstner
|
|
|
lwojtek napisał/a: | McGali napisał/a: |
po 5 min:
Oryginalny reduktor w Burstnerze -> 1,5 bar - 6kg/h PROPANE |
Coś tu w tym zapisie jest skopane, nie spotkałem w karawaningu podstawowych urządzeń gazowych na ciśnienie 1,5 bar . |
To będzie raczej ciśnienie przed reduktorem.
WP_20171006_22_26_21_Rich.jpg
|
|
Plik ściągnięto 19 raz(y) 176,63 KB |
|
|
|
|
|
|
tolo61
Kombatant DUDI
Twój sprzęt: Blaszak Ducato Jeszcze blaszak...kiedy???
Nazwa załogi: DUDI
Pomógł: 7 razy Dołączył: 01 Maj 2009 Piwa: 102/26 Skąd: Poznan
|
|
|
|
|
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2017-10-06, 23:45
|
|
|
Jeśli urządzenia gazowe na pokładzie są oryginalne wszystkie, to wystarczy odnaleźć choćby jedną tabliczkę znamionową i odczytać ciśnienie na jakim pracuje dane urządzenie.
Nigdy nie było tak, że fabryka zakładała/montowała urządzenia gazowe na różne ciśnienia.
.
Mój poprzednik (poniżej) miał instalację na 50mBar. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2017-10-07, 07:14
|
|
|
Cytat: | To będzie raczej ciśnienie przed reduktorem | 1, 6 Bara No i co dalej
. 1,5 B 6kg/h? Może to tylko parametr przepływu przy takim ciśnieniu. A redukcja normalna. Pewnie 50?
Nie ma też max ciśnienia wejścia.
To 1,5 to 1,5, czy 15? |
|
|
|
|
|
McGali
stary wyga
Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy Dołączył: 26 Lip 2009 Piwa: 17/9 Skąd: EZG
|
Wysłany: 2017-10-07, 07:55
|
|
|
Bronek napisał/a: | Cytat: | To będzie raczej ciśnienie przed reduktorem | 1, 6 Bara No i co dalej
. 1,5 B 6kg/h? Może to tylko parametr przepływu przy takim ciśnieniu. A redukcja normalna. Pewnie 50?
Nie ma też max ciśnienia wejścia.
To 1,5 to 1,5, czy 15? |
Nad czym tu dywagować! Reduktor musi być o takim ciśnieniu jakie jest wskazane na tabliczce znamionowej urządzenia. Dalej to wydajność reduktora - przyjmuje się, że jedno urządzenie to 1,5kg/h. W kamperach przeważnie są cztery odbiorniki - 6kg/h. |
|
|
|
|
|