Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
FAQFAQ  SzukajSzukaj  UżytkownicyUżytkownicy  GrupyGrupy RejestracjaRejestracja  ZalogujZaloguj  AlbumAlbum  Chat  DownloadDownload

Poprzedni temat «» Następny temat
Nie moge dojsc do ładu z isntalacja gazową Burnstner
Autor Wiadomość
bartxt1 
trochę już popisał


Dołączył: 11 Wrz 2017
Piwa: 3/1
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-10-06, 21:35   Nie moge dojsc do ładu z isntalacja gazową Burnstner

Nie wiem czy pisze w dobrym dziale, najwyzej admin mnie przeżuci
Od miesiaca jestem posiadaczem sojego kampa Alkowa Burnstner 94 na C-25.
Mam proważny problem zeby ogarnąc instalacje gazowa. :-/
1)Pytanie !!!
czy wszystkie urzadzenia gazowe moga pracować rownolegle???

Pojedynczo wszystkie idealnie chodza na reduktorze 30mbar/1,5kg/h
gdy juz działaja po 2 to zaczynaja sie schody to gasnie lodówka, to nie działa bojler to płomień na kuchence jest słaby.
Jak załozyłem wiekszy reduktor 37 mbar to warjuje bojler i zapala sie czerwona kontrolka.

Czy ktoś z sznownych kolegów mogłby poratowac ???
Moze jest tez ktos z Poznania co sam oceni wszystko na miejscu?? i pomoże :lol:

Chcialbym juz zrobic dziewiczy kurs :roll:

Zgóry dzieki :spoko
Ostatnio zmieniony przez bartxt1 2017-10-06, 21:53, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
lwojtek 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Dethleffs T6501 Advantage Elegance
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2017
Piwa: 7/2
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2017-10-06, 21:45   

Przy tej wydajności reduktora wszystkie urządzenia gazowe powinny pracować równocześnie jeżeli instalacja i urządzenia są sprawne.
Najlepiej umów się na sprawdzenie instalacji tutaj http://www.alpo.ig.pl/
masz blisko.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
bartxt1 
trochę już popisał


Dołączył: 11 Wrz 2017
Piwa: 3/1
Skąd: Poznań
Wysłany: 2017-10-06, 21:52   

Dzieki lwojtek . Byłem juz rozmawiałem . Najbliższy termin dopiero z 3 tyg :( :(
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziwaczek 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Piwa: 58/18
Skąd: Osowiec/Mazowieckie
Wysłany: 2017-10-06, 21:59   

A sprawdź może jakie powinieneś mieć ciśnienie/ reduktor gazu, a nie czasem 50mbar. Te roczniki raczej tak miały :idea: , będzie napisane na lodówce piecyku i termie i naklejka na drzwiczkach od luku butli.
Obstawiam że powinno być 50mbar i masz za zły reduktor.
_________________
Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
McGali 
stary wyga


Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2009
Piwa: 17/9
Skąd: EZG
Wysłany: 2017-10-06, 22:22   Re: Nie moge dojsc do ładu z isntalacja gazową Burnstner

bartxt1 napisał/a:
Nie wiem czy pisze w dobrym dziale, najwyzej admin mnie przeżuci
Od miesiaca jestem posiadaczem sojego kampa Alkowa Burnstner 94 na C-25.
Mam proważny problem zeby ogarnąc instalacje gazowa. :-/
1)Pytanie !!!
czy wszystkie urzadzenia gazowe moga pracować rownolegle???

Pojedynczo wszystkie idealnie chodza na reduktorze 30mbar/1,5kg/h
gdy juz działaja po 2 to zaczynaja sie schody to gasnie lodówka, to nie działa bojler to płomień na kuchence jest słaby.
Jak załozyłem wiekszy reduktor 37 mbar to warjuje bojler i zapala sie czerwona kontrolka.

Czy ktoś z sznownych kolegów mogłby poratowac ???
Moze jest tez ktos z Poznania co sam oceni wszystko na miejscu?? i pomoże :lol:

Chcialbym juz zrobic dziewiczy kurs :roll:

Zgóry dzieki :spoko

Przejdę się i oblukam na jakie ciśnienie jest reduktor.
po 5 min:
Oryginalny reduktor w Burstnerze -> 1,5 bar - 6kg/h PROPANE
Ostatnio zmieniony przez McGali 2017-10-06, 22:30, w całości zmieniany 1 raz  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziwaczek 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Piwa: 58/18
Skąd: Osowiec/Mazowieckie
Wysłany: 2017-10-06, 22:29   

Reduktor dobiera się do sprzętów, dawniej wszystko co gazowe było na 50mbar teraz robi się na 30mb. Jak ktoś wymieni reduktor i nie zwróci uwagi na ciśnienie to urządzenia gazowe będą źle działać.
_________________
Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
McGali 
stary wyga


Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2009
Piwa: 17/9
Skąd: EZG
Wysłany: 2017-10-06, 22:38   

dziwaczek napisał/a:
Reduktor dobiera się do sprzętów, dawniej wszystko co gazowe było na 50mbar teraz robi się na 30mb. Jak ktoś wymieni reduktor i nie zwróci uwagi na ciśnienie to urządzenia gazowe będą źle działać.

Wygląda na to, że powinien być 37mbar - wychodzi to z przepływu. Ja bym wymienił reduktor bądź zrobił próbę z domowym.
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
dziwaczek 
Kombatant


Twój sprzęt: Fiat Ducato EuraMobil 625 1995r.
Nazwa załogi: dziwaczki
Pomógł: 17 razy
Dołączył: 30 Sie 2010
Piwa: 58/18
Skąd: Osowiec/Mazowieckie
Wysłany: 2017-10-06, 22:42   

domowy się nie nadaje :stop:
_________________
Dziwaczek II oraz Dziwaczek I
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
McGali 
stary wyga


Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2009
Piwa: 17/9
Skąd: EZG
Wysłany: 2017-10-06, 22:52   

dziwaczek napisał/a:
domowy się nie nadaje :stop:

Do sprawdzenia instalacji się nadaje :wyszczerzony:
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
lwojtek 
doświadczony pisarz


Twój sprzęt: Dethleffs T6501 Advantage Elegance
Pomógł: 4 razy
Dołączył: 06 Kwi 2017
Piwa: 7/2
Skąd: dolnośląskie
Wysłany: 2017-10-06, 22:58   Re: Nie moge dojsc do ładu z isntalacja gazową Burnstner

McGali napisał/a:

po 5 min:
Oryginalny reduktor w Burstnerze -> 1,5 bar - 6kg/h PROPANE


Coś tu w tym zapisie jest skopane, nie spotkałem w karawaningu podstawowych urządzeń gazowych na ciśnienie 1,5 bar :diabelski_usmiech .
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
McGali 
stary wyga


Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2009
Piwa: 17/9
Skąd: EZG
Wysłany: 2017-10-06, 23:08   Re: Nie moge dojsc do ładu z isntalacja gazową Burnstner

lwojtek napisał/a:
McGali napisał/a:

po 5 min:
Oryginalny reduktor w Burstnerze -> 1,5 bar - 6kg/h PROPANE


Coś tu w tym zapisie jest skopane, nie spotkałem w karawaningu podstawowych urządzeń gazowych na ciśnienie 1,5 bar :diabelski_usmiech .

To będzie raczej ciśnienie przed reduktorem.

WP_20171006_22_26_21_Rich.jpg
Plik ściągnięto 19 raz(y) 176,63 KB

  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
tolo61 
Kombatant
DUDI


Twój sprzęt: Blaszak Ducato Jeszcze blaszak...kiedy???
Nazwa załogi: DUDI
Pomógł: 7 razy
Dołączył: 01 Maj 2009
Piwa: 102/26
Skąd: Poznan
Wysłany: 2017-10-06, 23:29   

Hej
Dostałeś moją wiadomość z nr telefonu do gościa od gazu???
Gdzieś zapodziałem Twój nr telefonu
:spoko
_________________
Przed nim było parę ale ten ..Był zaje...
https://www.camperteam.pl...pic.php?t=20376
Teraz próbuję
https://www.camperteam.pl...pic.php?t=31540
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Socale 
Kombatant


Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy
Dołączył: 07 Sty 2012
Piwa: 524/637
Skąd: Gubin
Wysłany: 2017-10-06, 23:45   

Jeśli urządzenia gazowe na pokładzie są oryginalne wszystkie, to wystarczy odnaleźć choćby jedną tabliczkę znamionową i odczytać ciśnienie na jakim pracuje dane urządzenie.
Nigdy nie było tak, że fabryka zakładała/montowała urządzenia gazowe na różne ciśnienia.
.
Mój poprzednik (poniżej) miał instalację na 50mBar.
_________________
Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Bronek 
Kombatant

Pomógł: 31 razy
Dołączył: 06 Cze 2013
Piwa: 477/990
Skąd: Ooo
Wysłany: 2017-10-07, 07:14   

Cytat:
To będzie raczej ciśnienie przed reduktorem
1, 6 Bara :?: No i co dalej

. 1,5 B 6kg/h? Może to tylko parametr przepływu przy takim ciśnieniu. A redukcja normalna. Pewnie 50?
Nie ma też max ciśnienia wejścia.
To 1,5 to 1,5, czy 15?
  
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
McGali 
stary wyga


Twój sprzęt: Burstner A550 C25 2.0E LPG
Nazwa załogi: GaliTeam
Pomógł: 5 razy
Dołączył: 26 Lip 2009
Piwa: 17/9
Skąd: EZG
Wysłany: 2017-10-07, 07:55   

Bronek napisał/a:
Cytat:
To będzie raczej ciśnienie przed reduktorem
1, 6 Bara :?: No i co dalej

. 1,5 B 6kg/h? Może to tylko parametr przepływu przy takim ciśnieniu. A redukcja normalna. Pewnie 50?
Nie ma też max ciśnienia wejścia.
To 1,5 to 1,5, czy 15?


Nad czym tu dywagować! Reduktor musi być o takim ciśnieniu jakie jest wskazane na tabliczce znamionowej urządzenia. Dalej to wydajność reduktora - przyjmuje się, że jedno urządzenie to 1,5kg/h. W kamperach przeważnie są cztery odbiorniki - 6kg/h.
Postaw piwo autorowi tego posta
 
 
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum

Dodaj temat do ulubionych
Wersja do druku

Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group
*** Facebook/CamperTeam ***