Integra plusy i minusy. |
Autor |
Wiadomość |
MOPAR
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Matrix
Pomógł: 2 razy Dołączył: 17 Lip 2008 Piwa: 4/3 Skąd: Poznań
|
Wysłany: 2019-08-31, 12:28 Integra plusy i minusy.
|
|
|
Cześć.
Po kilku latach jazdy dużą alkową przymierzam się do zakupu integry. Jak to z nimi jest. Różne opinie słyszałem jednak to tylko gdzieś wyczytane. Chętnie poczytam opinię Was użytkowników integrali 2007+. Chodzi mi głownie o szumy, piski, brzęczenia itp tematy oraz temat "rzekomego" przeciekania i pękania zabudów.
Pozdraiwma |
_________________ OFF ROAD |
|
|
|
|
mikie
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: ITINEO TB690
Dołączył: 20 Sty 2016 Piwa: 2/1 Skąd: RADOM
|
Wysłany: 2019-08-31, 13:50
|
|
|
dokładnie tak jest: szumy , trzeszczenia , piski , strach że się rozsypie i oczywiście przecieki |
|
|
|
|
MAWI
Kombatant
Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy Dołączył: 19 Sty 2010 Piwa: 99/17 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2019-08-31, 14:57
|
|
|
Wszystko zależy od wieku ,marki i utrzymania.
Pełna integra to moim zdaniem najwyższy luksus mieszkania, wypoczynku i podróżowania.
Oczywiście porównując z analogicznymi ,alkową , półintegrą czy blaszanką., Miałem cztery integry. Ale nie tylko. |
_________________ Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK |
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2019-08-31, 22:19
|
|
|
Nie wiem co tam piszą o słabości konstrukcji i śmierci niechybnej, ale nawet jeśli to prawda, to i tak następna będzie integra o ile będzie? Jedno co pewne z integry mnie nie będą wycinać a jedynie wygrzebią
To jak z kobietami, czy mężczyznami.
Kochamy partnera nawet paskudnego, kurdupla lub dryblasa, głupiego itd.. Ale fajnie by było aby był piękny, inteligentny, i "wyposażony".
Tak jest z integrami... To taki przystojny, idealny niemal partner
A bardzie "Merytorycznie" , to tylko alkowa, jako tako może konkurować przestrzenią..
AD awarie, to jak w domu starym i nowym... Rupieć to Rupieć, i babol nawet nowy to babol... najczęściej jaka kasa taka jakość... aczkolwiek też nie zawsze
Krytykują Ci co nie mają. lub mieli ale musieli kupić co innego i wiadomo.. Ego.
Dla dwojga , gdybym sypiał z swoją żoną w sensie dosłownym.. To brałbym jak chyba Omega? radził bez wyrka nad kabiną. Wtedy to już "sala gimnastyczna" i wiadomo moja fobia "face to face" czyli salon panoramique
Tylko takiego układu a "średniowiekowch" kamperach trudno znaleźć. Bo albo były w staruszkach albo teraz w nowych.
Gdy siedzimy na zewnątrz można nawet pogodzić się z vanem. Samo prowadzenie integry jest fajne, a na postoju te ok 30 parę cm w kabinie pozbawia klaustrofobi.
Dla ceniących wygodę na postoju, to albo alkowa wielka albo integra, duża a nawet średnia.
Szumy..wiadomo z g... nego silnika diesla, i u mnie czasem spowodowane przez "autobusowe lusterko" - (gwizdek przy odpowiednim wietrze i prędkości?). Zabudowa jest cicha. Słychać gary itp. bo mamy to w nosie. Tradycyjnie czasem harmonijka na oknach bocznych złożone... Wszystko można wyciszyć np kawałeczkiem filcu...czasem dokładniejszym złożeniem Tylko mamy to w nosie... Podobnie jak woskowanie karoserii Flejtuchy jesteśmy
Teraz już tworzywa są lepsze, nie mniej integra z bliska to jestv plastik czyli lipa, jak teraz wszystko. Tylko kabina np, Ducato to też nie rewelacja, bo to tylko buda z dostawczaka budżetowego i do tego ciasna.
Od roku dużo nie jeździłem ale czasem po takich dziurach, offroad niemal. Buda trzyma się kupy. |
|
|
|
|
|
aviator
zaawansowany
Twój sprzęt: Pilote Explorateur G743 XLC
Nazwa załogi: Ania i Tomek
Pomógł: 5 razy Dołączył: 15 Sie 2017 Piwa: 20/99 Skąd: Ruda Śląska
|
Wysłany: 2019-08-31, 22:35
|
|
|
Do kompletu wymienionych już niewątpliwych zalet od trzasków po piski brakuje jeszcze problemów z wagą i kosztowych szyb czołowych oraz braku aut w katalogach ubezpieczycieli, przez co rozstrzał w ubezpieczeniu AC jest ogromny jak przestrzeń w kabinie |
_________________ ( ͡° ͜ʖ ͡°) |
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2019-08-31, 23:25
|
|
|
aviator napisał/a: | Do kompletu wymienionych już niewątpliwych zalet od trzasków po piski brakuje jeszcze problemów z wagą i kosztowych szyb czołowych oraz braku aut w katalogach ubezpieczycieli, przez co rozstrzał w ubezpieczeniu AC jest ogromny jak przestrzeń w kabinie |
Raptem ok 6000 zł{od 380 tyś wartości) , z szybą i na full opcja np. w Warcie z Assistance. Co mnie zdziwi) o bo Warta zawsze wydawała mi się drogą.
A to podobnie jak przy normalnych samochodach o takiej samej wartości
Więc to jak zwykle... Owszem są takie Towarzystwa co ceną blokują zawieranie umów na kampery.
A waga? Tu bym polemizował bo brak blachy i ciężkich drzwi dostawczaka nawet przy tej wielkiej szybie wychodzi Fify fifty |
|
|
|
|
|
Horte
zaawansowany
Twój sprzęt: Ford Nobel Art
Pomógł: 3 razy Dołączył: 16 Lip 2017 Piwa: 13/8 Skąd: okolice Poznania
|
Wysłany: 2019-09-01, 09:11
|
|
|
Wtrącajac swoje 3 grosze w dyskusję, to myślę, że wszystko jest kwestią budżetu. Jak kupujesz świeżą integrę za 200tysi lub więcej, to pewnie negatywne aspekty o których pisałeś nie będą występowały. W starych maszynach (może po jakiś przygodach) jest duża szansa, że coś będzie nie tak.
Dostępność części do busów (tych blacharskich, przednich) praktycznie nieograniczona. |
|
|
|
|
slawwoj
Kombatant
Twój sprzęt: Laika x695 Ford
Pomógł: 6 razy Dołączył: 08 Sie 2012 Piwa: 141/299 Skąd: Bielsk Podlaski
|
Wysłany: 2019-09-01, 09:57
|
|
|
Integrą nie możesz zatrzymać się na zatoczce PKS.
Bo ludzie chcą wsiadać
(z życia wzięte). |
|
|
|
|
MAWI
Kombatant
Twój sprzęt: HYMER E 700 INTEGRA
Pomógł: 17 razy Dołączył: 19 Sty 2010 Piwa: 99/17 Skąd: Kutno
|
Wysłany: 2019-09-01, 10:29
|
|
|
Horte napisał/a: | Dostępność części do busów (tych blacharskich, przednich) praktycznie nieograniczona. |
Mam podobnie jak Bronek. Od 400 tys. full opcja w PZU to 6200 zł . I po kłopotach . niech on się martwią o części i warsztaty i o holowanie w razie kłopotów. A jak Ci ropy braknie to w tych ramach Ci dowiozą. |
_________________ Ważne są tylko te dni których jeszcze nie znamy.
MARZENKA i WIESIEK |
|
|
|
|
gryz3k
Kombatant
Twój sprzęt: Hymer Eriba B514 Sl
Nazwa załogi: gryz3k
Pomógł: 7 razy Dołączył: 06 Wrz 2010 Piwa: 558/295 Skąd: Warszawa Miedzeszyn
|
Wysłany: 2019-09-01, 10:59
|
|
|
Miałem kampervana, półintegrę i obecnie integrę. Integra robi na ludziach wrażenie, podoba się więc jak komuś zależy na byciu gwiazdą to tylko integra.
P.s. Ja mam na to wywalone więc następna będzie półintegra. |
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2019-09-01, 11:16
|
|
|
Ta.... Tylko mały niuans jest w tym dążeniu do blasku na firmamencie
Zawsze pojawia się większa i nowsza tzw. " super nowa", co ma kilka razy większą świetlaną "rozwietlistosć" rozświetlającą nieboskłon ludzkiej próżności
A kupisz po swojej integrze, póintegrę, bo pobutki masz inne i dam se ptaka uciąć że mam rację
Na ptaku mi nie zależy, bo i tak siadam do sikania w kamperze a inne me członki mają też swoje zalety
Więc mogę go postawić........... na szali też. |
|
|
|
|
|
Bajaga
Kombatant
Nazwa załogi: FiveStars
Pomógł: 4 razy Dołączył: 22 Lut 2012 Piwa: 108/7
|
Wysłany: 2019-09-01, 11:23
|
|
|
Raz oglądałem piękną starą integrę (nadal żałuję że nie udało się jej kupić) to był Hymer s700. Jakość wnętrza wspaniała.
Oglądałem też i nawet jezdzilem integrą Pilote z roku chyba 2006. Była całkiem beznadziejna. Strach tym jechać było, wszystko się tam telepało wewnątrz, dramat.
Ogólnie: integra daje wrażenie większej przestrzeni ale bym się nie napinał przy poszukiwaniach. Najważniejszy jest stan konkretnego auta. A ponieważ, jak każdy mówi , kamper jest dla dwóch osób to zdaje mi się, że teraz wśród nowych kamperów królują półintegry |
_________________ Pozdrawiam,
Bajaga&Instruktori |
|
|
|
|
Bronek
Kombatant
Pomógł: 31 razy Dołączył: 06 Cze 2013 Piwa: 477/990 Skąd: Ooo
|
Wysłany: 2019-09-01, 11:30
|
|
|
Hymerek stary integra (nie znam oznaczeń), też mi zawsze imponował poczuciem przestrzeni.
AD rem :
Oprócz niewielkiej zmiany w rzężeniu lekko chyba głośniejszym do ok 60km /h silnika w integrze, innych negatywnych akustycznych zmian nie zauważyłem. Nawet w vanie szału nie ma.
To kwestia chyba dopasowania gratów i upływu czasu. Plus obecnej lipnej budowy. Przyczepa Hymer Eriba z 1997r cały czas trzymała klasę. |
|
|
|
|
|
LukF
Kombatant
Twój sprzęt: CARTHAGO MALIBU I 440 QB
Pomógł: 11 razy Dołączył: 31 Sty 2017 Piwa: 446/329 Skąd: Rybnik
|
Wysłany: 2019-09-01, 13:32
|
|
|
Plusy: przestrzeń, górne łóżko pozwala siedzieć w salonie, prestiż.
Minusy: cena, trochę szybsza śmierć w przypadku poważnej kolizji.
Podsumowanie: czekam na egzemplarz dla siebie
Bronek,
Podkreślana przez Ciebie niska jakość kabiny Ducato. A jaka ma być? To nie Porsche. Zasada handlu mówi: tanio produkuj, drogo sprzedawaj. Tak robi Fiat. I wszyscy. Porównując: Transit ma tę samą jakość kabiny, różnica jest w stylistyce. Mnie bardziej odpowiada deska z Ducato, składa się z puzzli i w takim aucie jest OK.
Jak potrzebuję podotykać skóry i poczuć jej zapach to macam w osobówce (deskę, żeby ktoś nie pomyślał o czymś głupim ) |
|
|
|
|
|
Andrzej 73
Kombatant lawendowy
Twój sprzęt: LAIKA KREOS 4009 - 50 EDITION
Nazwa załogi: SŁONECZKA Renata i Andrzej + Patii i Matii
Pomógł: 34 razy Dołączył: 22 Maj 2009 Piwa: 260/70 Skąd: Częstochowa
|
Wysłany: 2019-09-01, 13:51
|
|
|
Nie bardzo rozumiem gdzie jest większa przestrzeń w integrze niż w półintegrze. Pomiędzy drzwiami bocznymi a siedzeniami przednimi?
Mam pytanie do posiadaczy integry. Kto z Was ma 195 cm przestrzeni pomiędzy podłogą a sufitem mierząc w punkcie przednich foteli?
|
_________________ Polub nas na facebooku https://www.facebook.com/MebleRenee |
|
|
|
|
Wyświetl szczegóły |
|
|