Predkości osiagane Transitem |
Autor |
Wiadomość |
gino
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2009-08-25, 07:49
|
|
|
kolan napisał/a: | Mirekaszub nie mówiłem o silniku.Zmieniasz tylko kolektor wydechowy , obudowę filtra powietrza,króciec do kontroli ciśnienia oleju i wkładasz turbinę koszt,jeśliwłożysz części używane około 1500 zł |
prawidlowo, powinienes przy takiej przerobce ''rozprezyc'' silnik..
wiec, dochodzi koszt kupna glowicy od TURBO lub..tansza opcja..skladac na 2 najgrubszych uszczelkach pod glowica..
nie wiem ile przejchales na tej przerobce..ale, bez rozprezenia, uwazaj na uklad korbowo-tlokowy..
teraz, przy doladowaniu, i bardzo duzym stopniu sprezania..panewki dostaja niezle po d.. |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
|
kolan
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: Fiat ducato Granduca 2.8 td
Dołączył: 19 Maj 2008 Skąd: Mielno
|
Wysłany: 2009-08-25, 12:14
|
|
|
gino zwracam honory.Zapomniałem dopisać o glowicy, może dlatego, że mnie nic nie kosztowała,bo dostałem od znajomego |
|
|
|
|
gino
Kombatant
Twój sprzęt: VW LT SVEN HEDIN 1978r
Nazwa załogi: Gino
Pomógł: 36 razy Dołączył: 29 Mar 2008 Piwa: 639/978 Skąd: ta Radość
|
Wysłany: 2009-08-26, 08:56
|
|
|
kolan napisał/a: | gino zwracam honory.Zapomniałem dopisać o glowicy, może dlatego, że mnie nic nie kosztowała,bo dostałem od znajomego |
w takim komplecie..autko na pewno jezdzi o ''niebo'' lepiej niz bez turbo....
i..to nawet nie chodzi o szybkosc..tylko...mozliwosc przyspieszania przy wyprzedzaniu..... |
_________________ często , wroga z drugiego człowieka tworzy Twój umysł..
a to potrafi zabić wieloletnią przyjaźń ...
#CamperMajstry |
|
|
|
|
Ami [Usunięty]
|
Wysłany: 2009-10-10, 10:26
|
|
|
|
Ostatnio zmieniony przez Ami 2015-09-12, 14:16, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
grenda96
początkujący forumowicz
Dołączył: 12 Sie 2008 Postawił 3 piw(a) Skąd: Wejherowo
|
Wysłany: 2010-02-02, 22:11
|
|
|
A nasz 30-latek max do 90 na prostej autostradzie w niemczech, ale buda się strasznie wtedy trzęsie. a tak normalnie to 60 km/h . |
|
|
|
|
Mirekaszub
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gdańsk - Oliwa
|
Wysłany: 2010-02-03, 09:15
|
|
|
No to pozdrawiam wszystkich Tranziterów i dziękuję za odpowiedzi na zainicjowany przez mnie temat. |
|
|
|
|
WINNICZKI
Kombatant
Twój sprzęt: przyczepka n-126d
Nazwa załogi: Ania i Tomasz
Pomógł: 7 razy Dołączył: 30 Paź 2007 Piwa: 76/84 Skąd: Krakow
|
Wysłany: 2010-02-03, 12:58
|
|
|
Z tego co sie orientuje to turbo ma jeszcze inną pompę oleju z chłodzeniem denka tłoka od spodu i z wyjściem na wężyk do podawania oleju do turbiny(smarowanie). Silnik atmosferyczny i turbo to jednak zupełnie inne konstrukcje.Taniej wyjdzie przerzucić wszystko ewentualnie zmienić selekcję tłoka i pierścieni(też nominał)- lepsza kompresja |
_________________ Sympatyk. Nie musisz mieć w życiu wszystkiego. Wystarczy , że masz osobę , która jest dla Ciebie wszystkim.
|
|
|
|
|
AGAiPIOTR
stary wyga
Twój sprzęt: ford transit 2,5D 1994r zabudowa elnagh
Nazwa załogi: aga i piotr
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2009 Piwa: 32/109 Skąd: Granica
|
Wysłany: 2010-02-03, 14:43
|
|
|
witam
W zeszłym roku kupiliśmy kampera na fordzie rok. prod. 94 2,5d. Kiedy pierwszy raz pojechaliśmy nim w Bieszczady ledwo podjeżdżał pod małe wzniesienia, na prostej drodze max. 80 i wydawał dźwięki jakby miał się zaraz rozlecieć. O jakimkolwiek wyprzedzaniu nie było mowy. W drugą podróż pojechaliśmy w trzy kampery na Mazury. Dwa pozostałe były na fiatach. Niestety podróż dla nas była męczarnią. Po kilku przeglądach w serwisach i zgłaszaniu problemu nic się nie zmieniło.W końcu sami znaleźliśmy przyczynę. U nas wystarczyło wyciąć kawałek wykładziny z pod pedału gazu i regulacja linki gazu (we własnym zakresie).
Potrzebne były dwie osoby,ostre nożyczki i 20 minut. W lipcu byliśmy w Chorwacji (przez Austrię, Włochy, Słowenię) przejechaliśmy całą Magistralę Adriatycką razem ok. 4500km. Na autostradach nie było problemu z rozpędzeniem do 120km/h. To co najważniejsze nie mieliśmy problemów z podjeżdżaniem pod wzniesienia. |
_________________ pozdrowienia
Agnieszka i Piotrek |
|
|
|
|
Mirekaszub
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gdańsk - Oliwa
|
Wysłany: 2010-02-03, 14:46
|
|
|
Super
A jak ze spalaniem po tej "przeróbce" ? |
|
|
|
|
AGAiPIOTR
stary wyga
Twój sprzęt: ford transit 2,5D 1994r zabudowa elnagh
Nazwa załogi: aga i piotr
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2009 Piwa: 32/109 Skąd: Granica
|
Wysłany: 2010-02-03, 15:08
|
|
|
Największe spalanie mieliśmy jadąc pod bardzo mocno wiejący wiatr na autostradzie ok. 16l/100. A tak
to ok.11l/100. |
_________________ pozdrowienia
Agnieszka i Piotrek |
|
|
|
|
Mirekaszub
doświadczony pisarz
Twój sprzęt: Sprzedany ale kiedyś kupie następny !
Dołączył: 06 Cze 2007 Otrzymał 1 piw(a) Skąd: Gdańsk - Oliwa
|
Wysłany: 2010-02-03, 15:11
|
|
|
Czyli w normie.
Musze u siebie sprawdzić czy nie jest tak samo z ta linką. |
|
|
|
|
AGAiPIOTR
stary wyga
Twój sprzęt: ford transit 2,5D 1994r zabudowa elnagh
Nazwa załogi: aga i piotr
Pomógł: 1 raz Dołączył: 19 Cze 2009 Piwa: 32/109 Skąd: Granica
|
Wysłany: 2010-02-03, 15:53
|
|
|
U nas luz na lince był dość duży. Ja wciskałam gaz a mąż kręcił. |
_________________ pozdrowienia
Agnieszka i Piotrek |
|
|
|
|
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler
Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 26 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 215/483 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2010-02-04, 18:46
|
|
|
Aga napisał/a: | na prostej drodze max. 80 i wydawał dźwięki jakby miał się zaraz rozlecieć. |
A co z dżwiękami po tej "przeróbce" |
_________________ Nie chcem, ale muszem :-{
|
|
|
|
|
Baal
trochę już popisał
Twój sprzęt: Tabbert 570
Dołączył: 22 Maj 2009 Skąd: Piła
|
Wysłany: 2010-02-04, 18:57
|
|
|
Miałem transita i wyciąganie się linki to norma.Można pokombinować również z dawką maksymalną.Jest na pompie taka śróbka.Podstawa to kąt wtrysku i usunięcie powrotu spalin. |
|
|
|
|
mariuszhymer
początkujący forumowicz
Twój sprzęt: hymermobil 522 ford
Nazwa załogi: Witosławscy
Dołączył: 29 Lip 2009
|
Wysłany: 2010-02-19, 21:49
|
|
|
Witajcie!
Mam zamontowany silnik z 1996 2,5 Turbina + tylny most 1998 - te informacje dostałem od serwisu forda Transit ( bo tak naprawdę po kupnie mojego kampera żaden autoryzowany serwis Forda nie potrafił mi opisać co mam w ramie ). W tej chwili wymieniam w mim parę podsespołów według zaleceń serwisantów. Silnik od samego początku pracuje z mechaniczną pompą wtryskową. Skrzynia biegów 5 stopniowa.
Jakie osiągi ? Przed obecnymi pracami, które ujawniły m.in. różne wtryski na cylindrach,
autostrada 110/115 bez problemu, długie podjazdy w terenie górzystym 60/80 bez problemu na 3 biegu. Spalanie : trasa norweska ok 5000 km - średnie spalanie 11 litrów.
Po autostradzie spalanie na poziomie 12/13 litrów. Nasze drogi tzw landówki 10 litrów.
Prędkości przelotowe 90 km najbardziej komfortowe. Hałas ? trudny do zweryfikowania.
Podczas tych podróży rozmowa z ukochaną czy słuchanie radia - bez problemu.
pozdrawiam.
Mariusz |
|
|
|
|
|