Zbiornik LPG |
Autor |
Wiadomość |
kisielak
zaawansowany
Twój sprzęt: bezdomny :(
Dołączył: 27 Lis 2010 Piwa: 12/14 Skąd: Piaseczno k Warszawy
|
Wysłany: 2017-12-05, 21:19
|
|
|
a ma ktoś takie rozwiązanie jak na stronie 1 zademonstrował ROBRE. . Nie powiem, wygodne bez specjalnych przeróbek można zamontować jedynie gniazdo na zewnątrz i zostawić zwykłą 11 kg butlę . Można jedynie wstawić zawór bezpieczeństwa na wypadek niekontrolowanego wzrostu ciśnienia. |
|
|
|
|
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2017-12-05, 22:33
|
|
|
Alan napisał/a: |
Ciekawy jestem, gdzie udało Ci się umiejscowić ten zbiornik, w Ducato? |
A to widział:
Ducato2 http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=24244
W obecnym też będę wstawiał bo mam już po gwarancji, również miejsce podobne, bodaj 1 poprzeczka bliżej przedniej osi, dużo miejsca, gdzieś miałem fotkę ale nie mam.
Uzyskam świetnie wentylowany box po 2 butlach 11kG na brudne graty - tego mi potrzeba. Będzie miejsce na lewarek, narzędzia, gaśnicę śniegową 6kG, silnik i zbiornik do pływadła itp. Albo... przeniosę tam klimę, opcjonalnie.
.
Nie odważę się wstawiać filtra przed reduktorem ze względu na ciśnienie. Do reduktora będę robił bez żadnych złącz a za reduktorem nie ma sensu. Filtr wg mnie zbędny, stosuje ktoś między zwykłą butlą a reduktorem? Niech ktoś powie że w butli 11kG jest czysto
Zużycie 1 zbiornik gazu /sezon to nie ten przemiał co w osobówce. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
|
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2017-12-05, 23:20
|
|
|
Socale napisał/a: | Niech ktoś powie że w butli 11kG jest czysto |
Nie raz wylewałem z pustej bez gazu , śmierdzący , rdzawy płyn . |
|
|
|
|
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2017-12-06, 06:50
|
|
|
Pamiętaj o przewodach elastycznych , nie miedż |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
|
|
|
|
|
Skwarek
weteran
Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Piwa: 241/84 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2017-12-06, 07:49
|
|
|
silny napisał/a: | Pamiętaj o przewodach elastycznych , nie miedż |
A dlaczego ma nie mieć "miedź"?
|
_________________
|
|
|
|
|
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2017-12-06, 08:39
|
|
|
No właśnie dlaczego Faro ,
po za tym że faro łatwiej się profiluje,skręca (idioto-odporne) |
|
|
|
|
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2017-12-06, 10:35
|
|
|
amples napisał/a: | No właśnie dlaczego Faro ,
... |
Metale podczas rezonansów najnormalniej pękają, rozszczelniają. Miedź też bo miękka jest.
Owszem stosuje się, ale trzeba tak umocować i w takich punktach, żeby rezonanse wykluczyć, więc robią to fabryki albo ludzie którzy rozumieją to zagadnienie.
Faro tego tak bardzo nie wymaga i łatwo się kształtuje. |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
amples
Kombatant
Twój sprzęt: Master III
Pomógł: 13 razy Dołączył: 28 Lut 2013 Piwa: 129/18 Skąd: UE
|
Wysłany: 2017-12-06, 10:57
|
|
|
Socale napisał/a: | odczas rezonansów pękają, rozszczelniają. Miedź też bo miękka jest |
Przypadkiem nie miałeś jakiegoś rezonansu w głowie ?
Dla amatorów faro jest lepsze ze względu na łatwość montażu ,
ale miedz jest trwalsza .
Podpal sobie kawałek Faro to zobaczysz jak się ładnie topi jak reklamówka z biedronki . |
|
|
|
|
Socale
Kombatant
Twój sprzęt: W szwagrowej stoi stodole.
Nazwa załogi: Sokale
Pomógł: 72 razy Dołączył: 07 Sty 2012 Piwa: 524/637 Skąd: Gubin
|
Wysłany: 2017-12-06, 11:13
|
|
|
amples napisał/a: | ...
Przypadkiem nie miałeś jakiegoś rezonansu w głowie ?
... |
Miałem, jak mnie Ewa czajnikiem w łeb za niewiedzę zdzieliła.
Rezonans mechaniczny: http://sciaga.pl/tekst/75...ans_mechaniczny |
_________________ Staram się pisać poprawnie i zrozumiale.
Do zobaczenia Wojtek i Ewa / Sokale
|
|
|
|
|
|
Skwarek
weteran
Twój sprzęt: Trigano Carioca
Nazwa załogi: Ania i Michał
Pomógł: 4 razy Dołączył: 29 Mar 2011 Piwa: 241/84 Skąd: Świebodzice
|
Wysłany: 2017-12-06, 11:16
|
|
|
No więc właśnie chyba te rezonanse to przesada. Miedź jest w fabrycznej plastikowej otoczce doskonale tłumiącej drgania, a często prowadzi się je jeszcze w peszelkach. Stalowe gołe przewody hamulcowe są bardziej podatne na drgania i jakoś prędzej przerdzewieją niż pękną od drgań.
Przewód miedziany jest bardziej odporny, trudniej jednak go uszkodzić, przegrzać, załamać itp. Sztywniejszy, więc nie potrzeba jakichś ekstra mocowań np: reduktora czy innej armatury. Miedź ma więcej zalet niż wad.
Mam na myśli przewód prawidłowo umocowany i ukształtowany.
|
_________________
|
|
|
|
|
Comsio
Kombatant weteran cepek
Twój sprzęt: Ducato II 2,5 tdi 670 Eura Mobil
Nazwa załogi: COMSIOWIE
Pomógł: 8 razy Dołączył: 18 Lut 2013 Piwa: 85/405 Skąd: Ząbki
|
Wysłany: 2017-12-06, 16:44
|
|
|
Montowalem miedz w osłonie plastycznej, wyjście z trujnika lodówki, do grila już 4 sezony jest |
_________________ Całe życie mówię , że do flaszki trza dwojga.
Asia i Wiesław pozdrawiają.
|
|
|
|
|
CORONAVIRUS
Kombatant fan SAN ESCOBAR
Twój sprzęt: IVECO DAILY III
Nazwa załogi: BRAK
Pomógł: 12 razy Dołączył: 21 Sie 2011 Piwa: 566/755 Skąd: z Rumi przez jedno i
|
Wysłany: 2017-12-06, 16:52
|
|
|
Comsio napisał/a: | , wyjście z trujnika |
jak wygląda taki "trujnik" ? |
|
|
|
|
Flag
weteran
Twój sprzęt: Transit jumbo
Pomógł: 2 razy Dołączył: 02 Lis 2016 Piwa: 33/10
|
Wysłany: 2017-12-06, 16:58
|
|
|
BIORCA napisał/a: | Comsio napisał/a: | , wyjście z trujnika |
jak wygląda taki "trujnik" ? |
chyba tak : trujnik |
|
|
|
|
SlawekEwa
Kombatant Slawek Dehler
Twój sprzęt: Blaszka Ducato L4H2 3.0 JTD
Nazwa załogi: Fendziaszki
Pomógł: 25 razy Dołączył: 10 Lut 2007 Piwa: 212/477 Skąd: Biłgoraj
|
Wysłany: 2017-12-06, 17:01
|
|
|
BIORCA napisał/a: | jak wygląda taki "trujnik" ? |
tak |
_________________ Nie chcem, ale muszem :-{
|
|
|
|
|
silny
Kombatant czlonek KBP
Twój sprzęt: był Jumper slideout , Hymerb524 , jest PILOTE
Pomógł: 10 razy Dołączył: 07 Wrz 2011 Piwa: 51/50 Skąd: PSL z nad Warty
|
Wysłany: 2017-12-06, 17:05
|
|
|
faro dla tego żeby wykluczyć drgania zbiornika względem zabudowy , nie zawsze jest to połączenie idealne.
nie widzę wad faro oprócz łatwopalności ale co to za argument jeśli pali się rurka to znaczy że kamper też
jest dość znacznie idiotoodporna i po latach powiem że to jest to :!:nie widziałem awarii faro nawet opartej o elementy zawieszenia i teraz dajmy tam miedziankę |
_________________ ----------------------------------------------------------
gazuuuu , muszę się pośpieszyć żeby mieć więcej czasu na dalszy pośpiech........
--------------------------------------------------------
|
Ostatnio zmieniony przez silny 2017-12-06, 17:07, w całości zmieniany 1 raz |
|
|
|
|
|