Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Kupujemy kampera - Przeróbka blaszak -> kamper

wojtekwroclaw - 2011-05-24, 10:38
Temat postu: Przeróbka blaszak -> kamper
Nie wiem, czy dobrze wybrałem podforum, temat trochę pasuje do kupujemy kampera i trochę do budujemy 8-)
Parę dni temu zrodził się w mojej głowie pomysł kupna wraz z dwoma znajomymi busa i przerobienia go na kampera. Z racji tego, że jestem całkiem zielony w tematach "prawnych" (proszę o wyrozumiałość :wyszczerzony: ):

czy ktoś mógłby opisać swoje przeżycia z rejestracją itp? Czy kupując blaszaka zarejestrowanego na 3 osoby jest jakaś możliwość przeróbek, by uzyskać homologacje na 5 osób? Projekt jak narazie jest w fazie przemyśleń, ja osobiście skłaniam się do Mercedesa "kaczki" 210D.

Pozdrawiam :bajer

tolo61 - 2011-05-24, 12:44

Witam
Jak myślisz o kaczce to masz gotowca tutaj.
http://moto.allegro.pl/me...1629535700.html
Wczoraj wieczorem byłem oglądać to cudo.
Jest do rejestracji i wszystkie urządzenia działają .
:spoko
Ps
Z gościem można rozmawiać na temat ceny....jest bardzo uległy
:spoko

wojtekwroclaw - 2011-05-24, 15:00

bardzo fajny :) jednak chcielibyśmy sami przerobić blaszaka...
małyb-c - 2011-05-24, 19:17

Jeśli ma motor 2,4l , to nie jest 210 tylko 207 . ;)
maszakow - 2011-05-24, 21:22
Temat postu: Re: Przeróbka blaszak -> kamper
wojtekwroclaw napisał/a:
czy ktoś mógłby opisać swoje przeżycia z rejestracją itp? Czy kupując blaszaka zarejestrowanego na 3 osoby jest jakaś możliwość przeróbek, by uzyskać homologacje na 5 osób? Projekt jak narazie jest w fazie przemyśleń, ja osobiście skłaniam się do Mercedesa "kaczki" 210D.

nie ma problemu. Auto musi mieć odpowiednią ilość siedzeń i pasów bezpieczeństwa. tych ostatnich najlepiej niezależnie od tego w jakim kierunku są ustawione. Siedzenia muszą być odpowiednio zamontowane, śrubami wzmocnionymi (wyższej twardości).
a potem już tylko diagnosta daje ci papier ( 150 lub 180 pln ) i z tym do urzędu miasta.