| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Kupujemy kampera - kiedy kupować kampery w Niemczech
Grzech-u - 2011-07-28, 13:00 Temat postu: kiedy kupować kampery w Niemczech Prosze o informacjię kiedy jest najleprzy okres na zakup kampera w Niemczech. Chodzi mi o ;
1. największy wybór ofert
2. najleprze ceny
3 czy ceny które podają niemcy są do utargowania ( ile % można utargować )
Nie mam doświadczenia w tym temacie i chętnie poczytam dobre rady doświadczonych użytkowników
andreas p - 2011-07-28, 13:01
Od poniedzialku do piatku. W soboty i niedziele tylko ogladanie
A tak naprawde to nie ma roznicy kiedy.
krzysztofCz - 2011-07-28, 14:22
Ja szukałem w ogłoszeniach osób prywatnych, są tańsze i można się dogadać.
Skorpion - 2011-07-28, 14:46
Tak tez i ja zrobilem osoby prywatne zdnych handlarzy.Pewniejszy zakup
Grzech-u - 2011-07-28, 16:42
Dziekuje za pierwsze odpowiedzi. Przeglądam obecnie mobile .eu i wszystkie kampery są w rękach dealerów. Rozumie że wasze doświadczenie podpowiada aby unikać dealerów ( 98 % ofert) a skupic się wyłącznie na ofertach prywatnych. Może znacie jakieś strony gdzie są ciekawe oferty ?
pozdrawiam
krzysztofCz - 2011-07-28, 18:55
Ja wrzuciłem tylko alkowy od prywatnych w niemczech i wyszło TAK
Endi - 2011-07-29, 19:20
| Grzech-u napisał/a: | | Prosze o informacjię kiedy jest najleprzy okres na zakup kampera w Niemczech |
Na przełomie roku.
Rozliczają się z fiskusem i można trafić "rodzynka". Zdarzają się również okazje, jak tatuś przeniósł się do "krainy wiecznych łowów" a mamusia chce się pozbyć kłopotu. Ale są i takie które do końca jeżdżą już same.
Dembomen - 2011-07-29, 19:30
Hej!
| Endi napisał/a: | | Grzech-u napisał/a: | | Prosze o informacjię kiedy jest najleprzy okres na zakup kampera w Niemczech |
Na przełomie roku.