Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Nadwozia kempingowe i zabudowy - inegral a półintegral lub alkowa

pp - 2011-08-02, 15:14
Temat postu: inegral a półintegral lub alkowa
mam takie spostrzeżenia (co prawda dotyczą tylko 3 alkow i 1 integrala) ale:

nówka integral (przebieg 10 tyś) Hymera B614 a wrażenie za kierownicą jak gdyby drzwi były ciągle niedomknięte (bardzo słyszalne odgłosy kół) oraz wyraźnie słyszalna praca plastikowych elementów w kabinie w czasie jazdy, czego nie doświadczyłem w alkowach.
Przyznam że mocno mnie to zraziło do integrali. (wad wg. mnie jest więcej np. brak podstawki pod kubek dla kierowcy)

Czy to wada akurat tego modelu czy może już tak bywa że fabryczna kabina jest cichsza?

kaimar - 2011-08-02, 16:26

pp napisał/a:
Czy to wada akurat tego modelu czy może już tak bywa że fabryczna kabina jest cichsza?


Fabryczna kabina jest cichsza a cały pojazd sztywniejszy.

papamila - 2011-08-02, 18:27

pp napisał/a:
wyraźnie słyszalna praca plastikowych elementów w kabinie w czasie jazdy, czego nie doświadczyłem w alkowach.

tu PP masz rację, odgłosy są wyrażniejsze
jadąc pod slońce klima ma wyraznie więcej pracy
przednia szyba potrafi być wyraznie droższa

ale też jest wyrażnie wiecej miejsca z przodu,
widoki są wyrazniejsze,
:spoko

pp - 2011-08-02, 18:34

papamila napisał/a:

tu PP masz rację, odgłosy są wyrażniejsze
jadąc pod slońce klima ma wyraznie więcej pracy
przednia szyba potrafi być wyraznie droższa

ale też jest wyrażnie wiecej miejsca z przodu,
widoki są wyrazniejsze,
:spoko


te pogrubienia [b]mają coś sugerować?[/b]

perfex - 2011-08-02, 19:24
Temat postu: Re: inegral a półintegral lub alkowa
pp napisał/a:
wrażenie za kierownicą jak gdyby drzwi były ciągle niedomknięte (bardzo słyszalne odgłosy kół) oraz wyraźnie słyszalna praca plastikowych elementów w kabinie w czasie jazdy, czego nie doświadczyłem w alkowach.
Przyznam że mocno mnie to zraziło do integrali. (wad wg. mnie jest więcej np. brak podstawki pod kubek dla kierowcy)

Czy to wada akurat tego modelu czy może już tak bywa że fabryczna kabina jest cichsza?


hmm... moje pierwsze wrażenie z podróżowania kamperem, a była to alkowa, jest takie że w zabudowie jest... cholernie głośno. To mnie najbardziej zaskoczyło w kamperowaniu i prawdę mówiąc skłoniło do myśli czy nie lepszy jest CamperVan czyli auto blacharsko niemal fabryczne od konstrukcji drewniano-aluminiowej osadzonej na prostej ramie.

kimtop - 2011-08-02, 19:54

perfex napisał/a:
. moje pierwsze wrażenie z podróżowania kamperem, a była to alkowa, jest takie że w zabudowie jest... cholernie głośno.


Może powinieneś przejechać się kamperem innej marki.U mnie jest cicho.Nic nie trzeszczy i nie skrzypi.

papamila - 2011-08-02, 20:45

pp napisał/a:
te pogrubienia mają coś sugerować?

nic a nic pp
po prostu spodobalo mi sie słowo wyrażnie :lol:

ekosmak.dabrowska - 2011-08-02, 20:51

papamila napisał/a:
po prostu spodobalo mi sie słowo wyrażnie

Po prostu - " paradoks" :spoko

pp - 2011-08-02, 21:14

papamila napisał/a:
pp napisał/a:
te pogrubienia mają coś sugerować?

nic a nic pp
po prostu spodobalo mi sie słowo wyrażnie :lol:


a w którym miejscu w moim poście jest to słowo?

papamila - 2011-08-02, 22:28

ej , pp
naprawdę nie ma w tym żadnych kontekstów

pozwoliłem sobie zabrać głos bo używam
zarówno alkowy i integrala
wiec jakieś porównanie mam i może komuś przyda się opinia
(zresztą w kwestii hałasu zbieżna z Twoją)

a co do tego
pp napisał/a:
a w którym miejscu w moim poście jest to słowo?

proszę
\
pp napisał/a:
(bardzo słyszalne odgłosy kół) oraz wyraźnie słyszalna praca plastikowych elementów w kabinie w czasie jazdy, czego nie doświadczyłem w alkowach.

pp - 2011-08-02, 23:02

jednak wyraźnie to wyraźnie nie to samo co wyrażnie

wygląda więc na to że integral tylko lepiej wygląda???

papamila - 2011-08-02, 23:38

no nie tylko,
niezaprzeczalnym atutem jest dużo wieksza ilość miejsca w "szoferce"
taka a nie inna konstrukcja przodu auta zapewnia nam ta "przestrzeń".
Rownież obserwacja tego co za oknem jest dużo fajniejsza
i co ciekawe i wazne nie tylko dla kierowcy i pierwszego pasażera ale również
z uwagi na usytuowanie siedzeń dla pozostałej trójki pasażerów. ( siedzą "z przesunięciem'
chowane łózko w suficie też fajna sprawa ale tylko wówczas gdy podróżują dwie osoby
a sporadycznie więcej, w tym temacie wg mnie alkowa praktyczniejsza
to moim zdaniem plusy praktyczne,
pozostaje wygląd ale to sprawa tego co się komu podoba.

Za minus integrala można uznać ew trudnośc naprawy w przypadku kolizji,
-gorsza dostępnośc części
gorsza wentylacja okolic przedniej szyby i parowanie
oraz wspomniane bardziej słyszalne odgłosy pracujacego nadwozia
Cen przednich szyb bym nie generalizował bo np. nowa szyba do aut marki PILOTE kosztuje z transportem 600E ( dostępna w PL)

Natomiast do mitów należy zaliczyć przytaczane przez wielu forumowiczów
argumenty typu:
mniejszą podatnośc na wiatr,
mniejsze zużycie paliwa
czy szybsze przemieszczanie się.

Na koniec dorzucę jeszcze kobiece zdanie,
pomimo ze Hani lepiej prowadzi się alkowę
to wożona woli być integralem
(tu wylazi specyfika naszego pilota, on po prostu jest szerszy od alkowy o prawie
15cm a z lustrami to prawie pół metra

pp
własnie mi uświadomiłeś że nie mam ź w komputerze
jak to się robi?

TomekW - 2011-08-02, 23:45

papamila napisał/a:
nie mam ź w komputerze
jak to się robi?

... zwykle "ALT"+"X" :spoko

papamila - 2011-08-02, 23:49

źźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźźź
hura działa
:kwiatki:

MAZUREK - 2011-08-03, 09:22

No widzisz, Jarku, jakie jakie to proste! - całe życie się uczymy...
andreas p - 2011-08-03, 11:23

papamila napisał/a:
hura działa


W moim nie dziala. :oops:

maszakow - 2011-08-09, 01:03

offtopic
andreas ... to trzeba mieć układ klawiatury -> Polski Programisty i najlepiej normalną klawiaturę w tzw amerykańskim układzie :) żeby nie cudować się z niemieckimi diakrytycznymi.
end offtopic


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group