|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Grupa Hymer - Naprawa poszycia Hymera
Fenianek - 2011-10-15, 11:36 Temat postu: Naprawa poszycia Hymera Witam:)
Kilka dni temu zakupiliśmy z Żoną Hymera. Autko ma ponad dwadzieścia lat więc normalna sprawa jest, że kilka rzeczy trzeba naprawić. Najważniejsza przed zimą jest naprawa poszycia. Sprawa wygląda tak: Na części mieszkalnej są dwa punkty wymagające naprawy, moim zdaniem oczywiście:) W pierwszym miejscu po silnym naciśnięciu palcem delikatnie wypływa woda (czerwona strzałka), drugie wydaję się być suche! Od wewnątrz nie widać żadnych śladów. Telefonowałem dziś do firmy zajmującej się naprawa jachtów, ale kiedy usłyszałem cenę około 2500 zł, lekko się zgarbiłem, może to i nie dużo, nie znam się. Nie ukrywam, że po zakupie autka budżet domowy lekko mówiąc nieco kuleje, więc szukam innej opcji najlepiej w centralnej Polsce. Macie jakieś pomysły?? Z góry dziękuje za wszelką pomoc!!
Pozdrawiam!!
bonusik - 2011-10-15, 11:39
Oj...nie chcę Cię straszyć ale za wesoło to nie wygląda...
Napisz do Arcadarka,on zajmuje się naprawą kamperków i przyczep.
Ma warsztacik w okolicach Płońska,jakby nie patrzył to centralna Polska...
Fenianek - 2011-10-15, 11:41
Napisałem i czekam na odp.
marcylrex - 2011-10-15, 17:12
przed naprawą poszycia trzeba pozbyć się wody. A to juz nie takie proste. Ja wymieniłem zawilgocony styropian i dopiero zabrałem sie za uszczelnienie. Powodzenia.
radecki1972 - 2011-10-15, 19:47
Będzie trochę roboty. Mam nadzieję, że nie skończy się taką demolką jak u mnie .
Fenianek - 2011-10-15, 20:38
Hehe, po obejrzeniu Twojej relacji z naprawy to ja mam wielką nadzieje, że nawet w 10% nie będzie to tak wyglądało! Szczerze gratuluje cierpliwości i determinacji!!! Pozdrawiam
radecki1972 - 2011-10-16, 20:11
Fenianek napisał/a: | Szczerze gratuluje cierpliwości i determinacji!!! Pozdrawiam |
Dzięki
Nie przejmuję się rozciągnięciem w czasie. Mam wolny dzień - jadę i robię. Nie mam - nie jadę.