Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

FIAT - Stukot w przednim zawieszeniu..............?

RISTEAM - 2011-10-16, 12:13
Temat postu: Stukot w przednim zawieszeniu..............?
Witam wszystkich ponownie. Jak już nadmieniłem w temacie denerwujący stukot po stronie prawej wydobywa się z mojego zawieszenia (nie byłoby w tym nic dziwnego gdyby nie fakt, iż wymieniłem dolne sworznie, gałki, oraz wszystkie połączenia gumowe!!!!). Nie jestem mechanikiem, i po prostu skończyły mi się już wszystkie amatorskie pomysły :gwm . Może ktoś ma jakieś pomysły na pomoc takiemu nowicjuszowi jak ja........ :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
RISTEAM - 2011-10-16, 12:15

Nadmienię jeszcze, iż uw stukot wydobywa się dopiero po wjechaniu kołem w "dziure" których nie mało na naszych polskich drogach :szeroki_usmiech
kimtop - 2011-10-16, 12:25

Może być luz na łozysku McPersona.
StasioiJola - 2011-10-16, 13:43

Marek ma rację- jesli stukanie po dziurach to na 90% łożysko poduszki amortyzatora przedniego. Dobrze byłoby wymienic przy okazji i poduszkę , a najlepiej kpl na obydwie kolumny Mc. Person!!!. Koszt łożyska to około 55 zł, koszt poduszkli z Łożyskiem około 100 zł. :szeroki_usmiech :spoko
RISTEAM - 2011-10-16, 16:19

Dzięki serdeczne za podpowiedź, trzeba zamawiać komplet żeby za jakiś czas nie rozbierać na nowo :mrgreen: ps: czy tu powinno się wymienić z obu stron jak np: gałki czy sworznie (jeśli stukot dobiega tylko z prawej strony?)
kimtop - 2011-10-16, 18:59

Z obu stron powinno wymieniac się teleskopy i sprężyny.
Gałki,sworznie,łozyska mozemy wymieniać pojedynczo.
Łożysko może byc nawet dobre, a wyrobił się kołnierz poduszki.Dlatego proponuje kupić komplet.
Twój samochód jest z 1994r.Wtedy była zmiana modelu,tak że chyba najpierw musisz rozebrać kolumnę żeby wiedzieć co kupić to http://allegro.pl/poduszk...1853195537.html , czy to http://allegro.pl/poduszk...1859444536.html

RISTEAM - 2011-10-16, 20:08