|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Nadwozia kempingowe i zabudowy - Dostawczak a może kamper?
Załoga G - 2011-12-04, 21:26 Temat postu: Dostawczak a może kamper? Wczoraj w programie TVN Turbo "Na osi" zaprezentowała się firma
http://lambox.pl/index.php
Szef mówił, że ich zabudowa może być adoptowana na kampera i posiada już przejście z
szoferki do ładowni.
Wiele osób mogło by być tym zainteresowanych dlatego pozwoliłem sobie nowy wątek wrzucić.
Niestety na stronie nie ma cen.
Świstak - 2011-12-05, 08:21
Bardzo ciekawa zabudowa.... Idealna do naszych celów.
silny - 2011-12-05, 08:43
nic nowego , wpiszcie durisotti . na allegro jest tego w roznych markach i za rozne pieniadze tylko nie ma ich jak opisac zeby wyszukiwarka znalazla. ja sortuje ogloszenia codziennie i dlatego to odkrylem. np trojaczki w cenie do 12000 znalazlem 4 szt.
Banan - 2011-12-05, 08:44
Świstak napisał/a: | Bardzo ciekawa zabudowa.... |
Nawet bardzo bardzo...
I jak się okazuje z naszych rejonów Świstaku Może ktoś z Oleśnicy lub Wrocławia by zbadał sprawę i zapodał na 4um
Bo żeby się dowiedzieć ile to kosztuje i dlaczego tak drogo to mam ciut za daleko
Miejmy nadzieję, że się nie okaże, że zakup jest nieopłacalny po podliczeniu wszystkich kosztów
MILUŚ - 2011-12-05, 10:28
Dobrze by było wyjaśnić czy jest możliwośc zabudowy pełnej ściany z tyłu .
Po za tym temat bardzo godzien uwagi
silny - 2011-12-05, 14:10
tak piszecie jakbyscie chcieli nowki kupic
bez stowy to pewnie nie podchodz. a urzywke tez mozna tanio ogarnac na ladnego kampa
Załoga G - 2011-12-05, 14:47
Mniej najbardziej ciekawi ile kosztuje sama zabudowa i czy można podjechać takim
3 letnim ducato (np laweta) sprzedać samą laweta i im oddać podwozie do zabudowy.
jedrek49 - 2011-12-06, 10:50
witam
Bardzo fajna zabudowa ,super sie przentuje ,tylko najwazniejsze jest cena samej zabudowy
Pozdrawiam
jedrek49
silny - 2011-12-06, 22:11
pisalem o urzywanych poniewaz juz od miesiaca jezdze ogladac takie na dukato/jumper/boxer tylko ze 10 lat i starsze. niestety rdza pozera te dryczki szybciej niz moge do nich dojechac . stan blacharki ze wzgledu na przeszlosc zarobkowa - katastrofa.
teraz o zabudowie= macalem ,opukiwalem i powiem ze super pod kamperka z tym ze zapomnijmy o alkowie , co najwyzej pawlacz na pierdulki. najmniejszy jaki ogladalem mial zadudowe 3,7 m. najwiekszy 4,7.
tylko ta ruda wszedzie
niestety 3 letnie ducato plus zabudowa i tak kuuuuuuuupa kasy
perfex - 2011-12-08, 10:40
jedrek49 napisał/a: | witam
Bardzo fajna zabudowa ,super sie przentuje ,tylko najwazniejsze jest cena samej zabudowy
Pozdrawiam
jedrek49 |
Jak ktoś wybada cenę to niech koniecznie poinformuje nas na forum.
wiola28_1978 - 2011-12-08, 15:11
Cena takiej zabudowy razem z Renault Master platforma z 2011 r. to 97400zł. natomiast cena samego auta to ok 67000zł. Zabudowa????? - DROOOOGA!!!!!!!!!! A gdzie jeszcze wyposażenie????????
jedrek49 - 2011-12-09, 12:37
witam
Rozmawialem z przedstawicielem wlasnie takiej zabudowy
i poinformowal mnie ,ze taka zabudowa ocieplona z drzwiami z boku bedzie kosztowala 30-35 tys zl
troche drogo a raczej bardzo drogo
jedrek49
Świstak - 2011-12-09, 12:46
Oj. Faktycznie sporo....
Kamil_K - 2011-12-11, 10:45
W sobotę oglądałem tą zabudowę w fabryce i mimo wszystko projekt jest bardzo ciekawy
Jeszcze trochę i pojawi się pierwszy kamper jednej z polskich w firm w tej zabudowie ...
moim zdaniem konstrukcja o wiele lepsza od klasycznej konstrukcji drewno, alu sklejka ... jakość wykonania na prawdę na wysokim poziomie i nie ma szans żeby coś zgniło ... a cena ... hmm przy koszcie zakupu nowego auta może okazać się "akceptowalna"
maszakow - 2011-12-12, 23:02
Jak zamówicie 10 takich to cena spadnie do 20 tysięcy Panowie to wszystko kwestia ilości
perfex - 2011-12-16, 09:52
maszakow napisał/a: | Jak zamówicie 10 takich to cena spadnie do 20 tysięcy Panowie to wszystko kwestia ilości |
No i to zaczyna wyglądać...
Do takiej zabudowy za 20 tys. dodajmy takie autko
http://www.nowe.mojeauto....G-1,431269.html
cena cennikowa 100 tys brutto, ale nawet na tej stronie jest napisane że rabat u dealera do 24% więc przy zakupie 10 szt. to pewnie możliwy rabat co najmniej 30% czyli mamy bazę za 70 tys brutto.
Razem baza+skorupa na poziomie ok. 90 tys. brutto - i to nowe To teraz ile nam Panowie potrzeba by zabudować wnętrze na 5 miejsc sypialnych i podróżnych (najbardziej chodliwy rynkowo układ) Może się zacząć okazywać, że te wielkie firmy kamperowe mają jednak nie najgorsze marże Zwłaszcza, że przecież wszelkie elementy zabudowy i techniki kamperowej też kupują u producentów Co Najmniej 30% taniej niż my indywidualiści.
Pozdrawiam,
cirrustravel - 2011-12-16, 10:49
Myślę, że za 30-40 tys zł możemy mieć nową zabudowę na 4-5 osób, czyli przy produkcji 10 aut mamy koszt jednego ok. 120-130tys. Bez problemu jedna sprytna osoba zbuduje jednego kampera w ciągu miesiąca i bez problemu sprzeda go np. za 150-160tys. Mamy miesięcznie zysk ok.30tys. zł.
I wszystko byłoby piękne, gdyby nie podatki
Ale pomysł na biznes jest
Kamil_K - 2011-12-16, 11:37
maszakow napisał/a: | Jak zamówicie 10 takich to cena spadnie do 20 tysięcy Panowie to wszystko kwestia ilości |
Obawiam się, że niestety aż tyle nie uda się uzyskać już trochę tego produkują pod różne firmy
Ale na pewno wymaga drobnych zmian konstrukcyjnych zabudowa pod kampera warto np. zamówić dodatkowe wzmocnienia/stelaż w ścianach w miejscu instalacji ważniejszych elementów
Tak czy owak niedługo a może dopiero za jakiś czas pierwsze autko wyjedzie (miejmy nadzieję) i bedzie wiadomo jak to wygląda i działa w praktyce
arrtur - 2011-12-16, 13:42
nooo proste,
od dawna myslalem zeby w ramach wolnych przelotow porozmawiac z panem od praski prozniowec z Limanowej...
2xlaminat i styropian wszystko na temat.
natomiast co do ceny - 35 tys to drogo? materialy z dychacza, wykonanie drugiego i zysk trzeciego, wczesneij konstrukcja, a jak to ma jescze jakas holomogacje atest smatest to nei bedzie kosztowalo dwa zlote. Z tym ze jak do tego dojda markowe okna szyberdachy drzwi klapy serwisowe to.... bedzie drogo
Co do podwozia - lobby Fiatowe jest silne
jesli cos takiego mialo by miec sens to ma byc tanie, bo inaczej nikt tego nie kupi skoro ma do wyboru istniejace marki. roznica 30 - 40 tys miedzy czyms nieznanym i nowym a czyms co juz funkcjonuje nie ma sensu bo jest za mala przy tej skalo wydatku
Dlatego wracajmy do domu Panowie - DTZ (dawny Lublin) i podwozie za 6 dyszek albo i lepiej no i wspieramy rodzimy przemysl choc troche
Jak nowe auto zejdzie ponizej stowki... o... to bedzie cos. I na zewnatrz byloby z tym mozna powalczyc.
Pozdr
|
|