Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Motor Show - Zaproszenie na Motor Show i zlot CT.

Tadeusz - 2011-12-27, 21:57
Temat postu: Zaproszenie na Motor Show i zlot CT.
Zaproszenie na Motor Show w Poznaniu i zlot CamperTeamu.

:spoko Na wstępie proszę - oglądajcie wstawki po uprzednim powiększeniu przez kliknięcie nań.

Nasza aktywność w organizowaniu imprez karawaningowych, w tym także w ramach Targów, zaowocowała zaproszeniem nas do współpracy z największymi w Polsce - Międzynarodowymi Targami Poznańskimi i organizowanymi w dniach 13 – 15 kwietnia 2012 Targami Motor Show.
W ramach tej imprezy odbędą się pierwsze w Poznaniu targi sprzętu karawaningowego.

:)

Po rozmowach, jakie prowadziliśmy z p.Rafałem Błachowskim, dyrektorem Motor Show otrzymaliśmy zaproszenie do ścisłej współpracy i objęcia patronatem tej ogromnej imprezy.
Oto apel skierowany do nas:



Przyjęliśmy patronat medialny nad Motor Show 2012 - Salonem Caravaningowym zarówno jako Camperteam jak i Polskie Towarzystwo Turystyki Camperowej i Caravaningowej.



Nasze miasteczko zlotowe zajmie główny plac Targów przed rotundą, zwany placem Marka.



Program targów jest bardzo bogaty i dla samochodziarzy, jakimi przecież jesteśmy, ogromnie atrakcyjny.
Zwracam uwagę na dwa ostatnie punkty programu, szczególnie dla nas istotne, bo czyniące nasze spotkanie atrakcyjnym także ze względu na rozrywki dla nas i dla rodzin z dziećmi.



Oto zakres branżowy Salonu Caravaningowego:



Oto jak wyglądają statystyki dotyczące powierzchni zajmowanej przez Motor Show oraz ilości zwiedzających. W roku 2012 należy spodziewać się wzrostu zainteresowania.





W roku 2011 tak prezentował się Motor Show w liczbach.



Poniższa wklejka pokazuje zainteresowanie mediów Targami. Dla nas to bardzo ważna informacja, gdyż zajmując główny plac, będąc niejako w sercu wydarzeń, przyczynimy się w znacznym stopniu do propagowania naszego hobby i będziemy widoczni i słyszani w całym kraju.


W tym samym czasie odbywać się będą Targi Techniki Motoryzacyjnej i dla wielu z nas będzie okazja do ich zwiedzenia. Są wśród nas przecież warsztatowcy i złote rączki od motoryzacji.



Oto plan Targów. Loga Motor Show i Targów Techniki Motoryzacyjnej pokazują zasięg poszczególnych imprez.



Oto rozkład powierzchni dla wystawców w branży karawaningowej. Już teraz, na prawie 4 miesiące przed imprezą jest ich ponad 30 i wciąż zgłaszają się nowi.



Kierownictwo Targów zaopatrzyło nas już teraz w mapkę ukazującą trasę dojścia spacerkiem do centrum dla tych spośród nas, którzy nie wyobrażają sobie, że można być w Poznaniu i nie odwiedzić koziołków na Starym Mieście.



Warunki naszego udziału są następujące:

Przybywamy w piątek 13 kwietnia i odjeżdżamy pod wieczór 15 kwietnia. Za pobyt, podłączenie kampera do prądu, wstęp do wszystkich pawilonów i udział w imprezach płacimy 50 zł od kampera, bez względu na ilość osób w załodze.

Każda załoga otrzymuje 2 darmowe wejściówki na ekspozycje umożliwiające wielokrotne wchodzenie.

Do naszej dyspozycji oddane są sanitariaty w bliskim sąsiedztwie naszego miasteczka.

Onegdaj wybraliście mnie na Rzecznika Prasowego CamperTeamu. Kiedyś mnie za tę działalność ocenicie, więc ja staję na głowie aby prezentować wszędzie, gdzie to tylko możliwe, osiągnięcia naszego wirtualnego Klubu i nie wirtualnych, ale jak najbardziej realnych jego członków, ludzi z fantazją, wyobraźnią i sercem. Stąd nasza obecność na Targach Mobilexpo, ExpoCaravaning, a teraz Motor Show, oraz obecność w wielu mediach i ścisła współpraca z Polskim Caravaningiem.

Teraz przyszedł czas na imprezę naprawdę wielką. Przyjmijmy to zaproszenie i urządźmy z tej okazji prawdziwe Święto Karawaningu zapraszając również kolegów spoza CT.

Będziemy w tym wątku służyć Wam dodatkowymi informacjami w miarę, jak trwać będą zgłoszenia.

Wasz rzecznik. :wyszczerzony:

PS: ten link pozwoli Wam zwiedzić tereny Targów wirtualnie. :spoko

http://wirtualna-wycieczka.mtp.pl/

:spoko

janusz - 2011-12-28, 10:42

Jak już pisałem w innym wątku, zależy nam by zlot na Targach Motor Show udał się jak najlepiej. Ponieważ jest to impreza rangi międzynarodowej zorganizowanie tam "dużego" zlotu może uświadomić, że jest nas już spora gromadka i warci jesteśmy zainteresowania ze strony ludzi którzy polską turystyką zmotoryzowaną organizują. Żeby nie organizować dwóch dużych zlotów w niewielkiej odległości czasowej i abyście nie mieli dylematu czy jechać do Poznania czy do Pajęczna, pajeczański zlot przesuniemy w jakieś mniej kolidujące miejsce w kalendarzu. Może chwilę przed wakacjami albo po wakacjach. Na razie nie wiem czy to przesuniecie tylko jednorazowe czy poznański zlot stanie się tradycją, czas pokaże.
W moim pojęciu ten pierwszy poznański targowy zlot powinien być dla nas priorytetem.
Pewnie, że to będzie trochę inny zlot niż w Pajęcznie, pewnie bardziej oficjalny ale za to będzie obfitował w wiele targowych atrakcji. Bardzo namawiam wszystkie koleżanki i kolegów do wzięcia udziału w "Motor CT Rally Show - Poznań 2012" :spoko

piotr51 - 2011-12-28, 11:51

Górale Świętokrzyscy na pewno przyjadą na ten prestiżowy zlot,oraz wyrażają chęć pomocy w organizacji tej imprezy.
Baca :spoko

Tadeusz - 2011-12-28, 19:08

Lista na zlot CT przy Motor Show 2012 znajduje się TU
Tadeusz - 2011-12-29, 12:22

Moi drodzy, czasem zmęczenie powoduje, że słowo pisane, mimo najszczerszych chęci nie oddaje w pełni intencji.

Otóż w moim zaproszeniu na Motor Show wkradła się taka drobna nieścisłość.
Opłata od kampera jest oczywiście 50 zł z prądem bez względu na ilość osób w kamperze, ale:

każda załoga otrzymuje 2 darmowe wejściówki na ekspozycje.

Jednym słowem jest tak jak to było w Krakowie.

Przepraszam, że zapomniałem podkreślić to w pierwszym poście. Sami rozumiecie, że to są i tak świetne warunki. :)

Wybaczcie, starość nie radość. :-P

W pierwszej informacji wniosę poprawkę. :spoko

Komplecik - 2011-12-29, 12:52

:) mam pytanie czy lista chętnych będzie ograniczona :spoko czy będzie można póżniej sie zapisać ;)
Tadeusz - 2011-12-29, 12:59

Komplecik napisał/a:
mam pytanie czy lista chętnych będzie ograniczona czy będzie można póżniej sie zapisać


Lista zostanie zamknięta po zapisaniu się 80 załóg.

Potem będzie możliwość zapisu na listę rezerwową. :) :spoko

Bim - 2011-12-29, 13:02

Tadeusz napisał/a:
Lista zostanie zamknięta po zapisaniu się 80 załóg.


Nie jest to pomyłka czasami brakło jedynki z przodu na kultowy zlot ?

Tadeusz - 2011-12-29, 13:37

Bim napisał/a:
Nie jest to pomyłka czasami brakło jedynki z przodu na kultowy zlot ?


Jacku, to nie jest omyłka. Musimy zadbać o bezpieczeństwo i godziwe warunki.

Zawsze jest możliwość poszerzenia liczby uczestników z listy rezerwowej po przygotowaniu terenu.

Mamy to na względzie.

Jesteśmy w kontakcie z Dyrekcją Motor Show na bieżąco i mam fantastycznego pomocnika w przygotowaniach do tej wielkiej imprezy. Jest nim nasz Kolega z forum a zarazem jeden z wystawców na Salonie Caravaningowym MotoShow - Darek (Amerykanie).

Dziś zgłosił się inny nasz Kolega - Jurek (Slajd) z pomysłami na zlot.

Jednym słowem będzie się działo :szeroki_usmiech i na pewno damy radę. :spoko

Bogusław i Ewa - 2011-12-29, 17:14

To ograniczenie do 80 kamperków zaskoczyło mnie i chyba nie tylko mnie.Gdybym nie dostał tel. od Yansa to klapa.Mam nadzieję że na zlocie wszystkie ludki będą przystrojone w uniformy firmy Camper Team. :spoko :spoko :spoko
JaWa - 2011-12-29, 17:21

W harmonogramie imprez na 2012 r. zlot z okazji Motor Show jest opisany na czerwono i wytłuszczony, to chyba jakaś pomyłka ? :shock:

Zgodnie z regulaminem imprez poz. 2 cyt. za wbobowski " 2) Ilość uczestników nie może być ograniczona. I znowu uprzedzając dyskusję; organizator musi się liczyć np. z setką chętnych. Forum się rozrasta i jest nas coraz więcej. Jeśli organizator nie może zapewnić tyle miejsca to są to zloty MK CT, i takie zloty w Harmonogramie są w kolorze czerwonym ale nie wytłuszczone."
Tak więc jest zlot MK CT i trzeba to w harmonogramie poprawić. :idea

eler1 - 2011-12-29, 17:26

Bogusław i Ewa napisał/a:
To ograniczenie do 80 kamperków zaskoczyło mnie i chyba nie tylko mnie.Gdybym nie dostał tel. od Yansa to klapa.Mam nadzieję że na zlocie wszystkie ludki będą przystrojone w uniformy firmy Camper Team. :spoko :spoko :spoko
Mnie też zaskoczyło :) Tadeusz pisz od pierwszego strzała o takich ograniczeniach
Yans - 2011-12-29, 17:45

Bogusław i Ewa napisał/a:
Mam nadzieję że na zlocie wszystkie ludki będą przystrojone w uniformy firmy Camper Team. :spoko :spoko :spoko

To byłoby wspaniałe. Wszyscy ,bez wyjątków z logo CT . :logo: :logo: :logo: :logo: :logo: :logo: Ostatecznie to CamperTeam organizuje to wszystko od początku do końca... :diabelski_usmiech To zasługa naszego Tadeusza i spółki... :logo:

Tadeusz - 2011-12-29, 17:46

eler1 napisał/a:
nie też zaskoczyło Tadeusz pisz od pierwszego strzała o takich ograniczeniach


Robercie, mnie też zaskoczyło tempo zapisywania się na listę. :wyszczerzony:

Kiedy skończyłem prezentować materiał byłem zbyt zmęczony, żeby jeszcze pamiętać o tym ograniczeniu, a potem poszła lawina. :haha:

Sytuacja wygląda tak: poza głównym placem Marka który ma 200 m na 80 m, mamy jeszcze przewidziany dodatkowy placyk oraz aleję przy pawilonie 6 i 6a. Da to w sumie na pewno miejsc ponad 100.

Problem w tym, iż musimy mieć pewność, że będziemy mogli ustawić się bezpiecznie.
Wolimy dmuchać na zimne. Mamy już doświadczenia z lat ubiegłych, że organizator zamiast podziękowań zbiera często cięgi choćby za zbyt ciasne ustawienie kamperów.

Stąd ta lista rezerwowa na której pierwsze 20 zapisów to niemal pewny udział nawet wtedy, gdyby nikt nie wypadł z listy zasadniczej.

Jest to nasz ogólnopolski zlot CT i wprawdzie jest ograniczenie ilościowe wynikające stąd, że tereny MTP nie są z gumy, ale jednak tę magiczną liczbę 100 na pewno uzyskamy.

JaWa - 2011-12-29, 18:04

Tadeusz napisał/a:
Jest to nasz ogólnopolski zlot CT i wprawdzie jest ograniczenie ilościowe wynikające stąd, że tereny MTP nie są z gumy, ale jednak tę magiczną liczbę 100 na pewno uzyskamy.

Trzeba więc zmienić regulamin harmonogramów zlotów ;)

Bogusław i Ewa - 2011-12-29, 18:17

Rozumiem że moja wzmianka o mundurkach nie podlega dyskusji? Jest to oczywista oczywistość! :spoko :spoko :spoko
waldi - 2011-12-29, 19:23

Bogusław i Ewa napisał/a:
Rozumiem że moja wzmianka o mundurkach nie podlega dyskusji? Jest to oczywista oczywistość! :spoko :spoko :spoko

Czyli dobrowolny przymus :shock:

matro - 2011-12-29, 19:30

waldi napisał/a:
Bogusław i Ewa napisał/a:
Rozumiem że moja wzmianka o mundurkach nie podlega dyskusji? Jest to oczywista oczywistość! :spoko :spoko :spoko

Czyli dobrowolny przymus :shock:


jakie mundurki ? :shock:

Pawcio - 2011-12-29, 19:36

Znając życie można rzec, że zmieszczą się wszyscy chętni, a miejsce dla niespodziewanego gościa pozostanie wolne. Więc powstrzymajmy się proszę od złośliwych uwag.
eler1 - 2011-12-29, 19:50

Pawcio napisał/a:
Więc powstrzymajmy się proszę od złośliwych uwag.
Pawcio a gdzie tu widzisz złośliwości luzik :spoko
Pawcio - 2011-12-29, 20:00

Luzik 4 EVER :ok
Bogusław i Ewa - 2011-12-29, 20:51

Pisząc mundurki miałem na myśli nasze (Camper Team)polarki ,koszulki itp.Oczywiście chodziło mi o osoby,które takowe posiadają a nie o przymus ich posiadania przez wszystkich członków CT.Skoro jest to nasz zlot to powinniśmy chyba być na nim widoczni :spoko
MirekM - 2011-12-30, 08:55

Chyba w takim razie ubiorę się na cebulkę. W różne barwy klubowe. A tak poza tym, to niepotrzebne mi żadne mundurki, gdyż i bez tego jestem rozpoznawalny. Z awataru.
TOMMAR - 2011-12-30, 08:57

Ubrać trzy koszulki a na to trzy polary i to w połowie kwietnia. Może być gorąco
Bogusław i Ewa - 2011-12-30, 09:38

TOMMAR :haha: :haha: :haha: :spoko
janusz - 2011-12-30, 10:32

MirekM napisał/a:
Chyba w takim razie ubiorę się na cebulkę. W różne barwy klubowe.

Mirku nie zapomnij o czapeczce tej z avatara :haha:

TOMMAR napisał/a:
Ubrać trzy koszulki a na to trzy polary i to w połowie kwietnia. Może być gorąco

Tylko może nie zakładać kominiarki na głowę :-P :haha: :haha: :haha:

BaWa - 2011-12-30, 10:35

No ja przez grypę przegapiłam zapisy...........Ale jestem na rezerwowej to najważniejsze.dzięki Tadeusz
StasioiJola - 2011-12-30, 11:36

Basiu- Ci Ostatni będą Pierwszymi !!!! :mikolaj :mikolaj :bigok :bigok :spoko :spoko
janusz - 2011-12-30, 15:48

BaWa napisał/a:
No ja przez grypę przegapiłam zapisy...........Ale jestem na rezerwowej to najważniejsze.dzięki Tadeusz

Sugeruję aby aż tak bardzo nie ekscytować się pozycja na liście na razie.
Jeśli wejdzie się na ten link: http://wirtualna-wycieczka.mtp.pl/
Z lewej strony jest zakładka "lista"
Odnaleźć tam "Plac Marka" - podane są wymiary podwórka na którym będzie miasteczko CT. Licząc jakieś 8x4m = 30m2 na kampera + droga ewakuacyjna razem jakieś 50m2 na kampera to wyjdzie czym dysponujemy. :spoko
A zresztą Tadeusz ma jeszcze jakieś "zanadrze" :haha: :haha: :haha:

wbobowski - 2011-12-30, 16:18

JaWa napisał/a:
Trzeba więc zmienić regulamin harmonogramów zlotów ;)

Jacku, nie trzeba zmieniać tego, czego nie ma. Bo nie ma REGULAMINU ZLOTÓW, jako dokumentu oficjalnego.
To co zacytowałeś z mojego postu, gdy przejmowałem prowadzenie Harmonogramu Imprez, wynikało jedynie z dyskusji z poprzednich lat i problemów z jakimi się spotykał poprzedni prowadzący Harmonogram. Dlatego była to niejako moja propozycja, aby potem nie było zgrzytów między organizatorami różnych spotkań CT a administracją dotyczących nomenklatury zlotów członków CT.
Ponieważ zlot przy okazji Motor Show, którego jesteśmy medialnym patronem jeśli chodzi o wystawę i targi caravaningowe może się okazać największym wydarzeniem tego typu z naszym udziałem, dlatego nie możemy tego traktować jako MK CT.
A jak Tadzio dał już do zrozumienia, na zlocie zmieści się ponad 100 załóg, jeśli będzie tylu chętnych.

Mam Jacku nadzieję, że rozwiałem Twoje wątpliwości. :spoko

JaWa - 2011-12-30, 16:53

wbobowski napisał/a:
dlatego nie możemy tego traktować jako MK CT

Jest to zlot ogólnopolski i taki jest fakt. Myślę, że jednak warto by usunąć uwagę, o nie ograniczonej ilości miejsc przy oficjalnych zlotach ogólnopolskich. Według mnie lepiej by było gdyby podać np. minimalną ilość miejsc jaką musi zapewnić organizator przy tego typu zlotach. Już niedługo może dojść do sytuacji, że na zlot do Pajęczna zgłosi się powiedzmy 300 załóg i co wtedy, zlot utraci rangę ogólnopolskiego ? Raczej nie bardzo. W Pajęcznie może być kłopot z takim placem, chyba, że nowym miejscem będą wyrobiska pokopalniane w Bełchatowie, a wtedy to i 1 000 się zmieści :bigok Tylko nie wiem czy OD byłby zachwycony :roll:
Co prawda w najbliższym czasie nie ma takiego zagrożenia.
Większe zmartwienie to to, ile będziemy płacić za paliwo :gwm
Pozdrawiam i życzę Wam i wszystkim kamperowcom, aby ten 2012 Rok nie był dużo gorszy od poprzednia. :spoko

wbobowski - 2011-12-30, 17:04

JaWa napisał/a:
warto by usunąć uwagę, o nie ograniczonej ilości miejsc przy oficjalnych zlotach ogólnopolskich

Masz rację Jacku. Poprawię ten mój pierszy post. Zresztą wskutek Twojej sugestii zmieniłem też kolory w Harmonogramie, bo faktycznie nie my jesteśmy organizatorem Motor Show.

wbobowski - 2011-12-30, 17:13

JaWa napisał/a:
warto by usunąć uwagę, o nie ograniczonej ilości miejsc


Sprawdź Jacku, czy poprawka jaką wniosłem odpowiada Twoim wątpliwościom? :spoko

JaWa - 2011-12-30, 17:17

wbobowski napisał/a:
Sprawdź Jacku, czy poprawka jaką wniosłem odpowiada Twoim wątpliwościom?

No i teraz jest OK. nikt się nie czepi, nawet ja :haha: :haha:

wbobowski - 2011-12-30, 17:22

JaWa napisał/a:
nikt się nie czepi, nawet ja

:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha:

BŁĘKITNY Team - 2011-12-31, 11:56
Temat postu: Promocja klubu na targach: koszulki, polary, flagi, znaczki,
Temat umundurowania - jak kto woli, ale ładnie jest zwiedzać targi w koszulce czy polarze z logo klubu camperteam-u do którego należymy (nikt nie przymuszał nikogo do zapisu).
Na pewno są tacy co nie mają a chcieli by bardzo posiadać. Może ktoś z was kto wcześniej się tym zajmował pomoże.

W grę na pewno wchodzą:
1. Polar czerwony
2. Polar granatowy
3. Koszulka polo pomarańczowa
4. Flaga (mała i duża, ewentualnie proporczyki jako nowość)
5. Znaczki w klapę
6. Czapeczki

Ja zaproponuję czapeczki z daszkiem z regulacją na każdą głowę z haftowanym znaczkiem Camperteam. Do ustalenia kolor czapki.
Czekam na listę chętnych. :mikolaj

Targi w Poznańskie to specyficzne miejsce targowe i nie można porównać ich z żadnymi innymi w kraju.
Nie każdy ma możliwość pojechać na targi do Niemiec. Może i w Polsce właśnie w Poznaniu (największy teren wystawowy) na stałe wpiszą się na listę stałych ogólnopolskich targów karawaningowych. Dzięki nam i naszemu zlotowi pokarzemy naszą liczebność, zainteresowanie sprzętem i potrzebami a jednocześnie zachęcimy innych do podjęcia decyzji.
To bardzo dobry sposób na promocję naszego Klubu.

Pozdrawiam Tomasz :spoko

JaWa - 2011-12-31, 12:53

Danmex Team napisał/a:
3. Koszulka polo pomarańczowa

Ja bym zmienił kolor pomarańczowy na żółty. Pomarańczowy to kolor ostrzegawczy, a przecież my mało agresywni. :haha: Kolor żółty i niebieski zdecydowanie lepiej się komponuje.

Tadeusz - 2011-12-31, 13:00

JaWa napisał/a:
Ja bym zmienił kolor pomarańczowy na żółty.


Na żółtym lubią siadać owady, w tym muchy uprzykrzone. :-P

Skorpion - 2011-12-31, 14:23

A moze byc :diabelski_usmiech rozowy :szeroki_usmiech taki ladny kolorek pasujacy kazdemu meszczyznie :mrgreen: :mrgreen: :szeroki_usmiech :szeroki_usmiech
bogus bednarski - 2011-12-31, 15:20

Danmex Team, bardzo mi się podoba Twoje trafne spojrzenie na naszą promocję CT :brawo w reklamie jest siła.
darboch - 2011-12-31, 15:32

Danmex Team, trochę sie gubię...są już jakieś projekty, propozycje ? W innym temacie jest luźna dyskusja na ten temat ale może warto już cos sprecyzować ?? Motor Show coraz bliżej... :-P
JaWa - 2011-12-31, 16:41

Tadeusz napisał/a:
Na żółtym lubią siadać owady, w tym muchy uprzykrzone.

A pomarańczowy osy wręcz kochają :mrgreen:
Na targach ekipa sprzątająca z miotłami miała pomarańczowe kamizelki, mogą nas pomylić. :haha: :haha:

matro - 2012-01-04, 00:36

lista rezerwowa puchnie :spoko :mrgreen:
TURTL - 2012-01-04, 20:11

Wiem że chętnych jest wiele ale nie bardzo rozumię co znaczy żeby nie stać za ciasno. W zeszłym roku w Pradze stałem na kempingu gdzie kampery stały na odległość otwarcia drzwi + 10 cm i nikt nie psioczył, co na to przepisy to już nie wiem. Jedziemy tylko na dwie noce, każdy ma swoją wodę, łazienkę itp, myślę że przez 70 godzin nie skoczymy sobie do gardeł a może wręcz przeciwnie - zacieśnią się znajomości :) pooć czym ciaśniej tym przyjemniej. Co do umundurowania to może ToloDigli coś przygotuje dla tych, którzy jeszcze nie mają bo o wysyłce możemy zapomnieć...
TURTL - 2012-01-04, 20:14

I jeszcze jedno, to raczej do kolegów z Poznania: czy poza Maltą jest jeszcze inny kemping, awaryjnie część może wypaść na inny kamp a przy więkrzej ilości możemy sobie wynająć autokar na dojazd w obydwie strony
janusz - 2012-01-04, 20:37

TURTL napisał/a:
W zeszłym roku w Pradze stałem na kempingu gdzie kampery stały na odległość otwarcia drzwi + 10 cm

Ale tu nie chodzi o skakanie sobie do gardeł czy przekomarzanie się sąsiadów, tylko o to, że to nie jest kemping i Targi Poznańskie maja swoje przepisy porządkowe, przeciwpożarowe, sanitarne i kto wie jakie jeszcze. Musimy się do tego zastosować.

TURTL - 2012-01-04, 21:49

Domyślam się, że chodzi o przepisy odnośnie organizacji imprez masowych ale jakoś tak sobie kombinuję jak koń pod górę żeby załapać się na kawałek gruntu w pobliżu targów i najlepiej w otoczeniu mnie podobnych...
miciurin - 2012-01-04, 22:35

sys napisał/a:
lista rezerwowa puchnie :spoko :mrgreen:

Dobrze, że jesteś na początku :spoko bo czasami z miejscami może być cienko.

kaimar - 2012-01-05, 00:16

Ponieważ liczba chętnych przekracza ilość dostępnych miejsc, wydaje mi się że najlepszym i najsprawiedliwszym rozwiązaniem będzie losowanie miejsc wśród wszystkich chętnych. Przyjęte w tej chwili rozwiązanie "kto pierwszy ten lepszy" może wypaczyć idę tej imprezy. Oczywiście powinna być pula miejsc, podobnie jak to jest na przykład przy Euro 2012, którą dysponują organizatorzy i rozdzielają według swojego uznania.
Jestem przekonany że mój pomysł wszystkim się spodoba. Ponadto w przypadku zwiększenia ilości miejsc przez organizatorów wystarczy przeprowadzić dodatkowe losowanie.

miciurin - 2012-01-05, 00:30

kaimar napisał/a:
Jestem przekonany że mój pomysł wszystkim się spodoba. Ponadto w przypadku zwiększenia ilości miejsc przez organizatorów wystarczy przeprowadzić dodatkowe losowanie.

Wydaje mi się, że Twój pomysł nie jest za dobry. Wyobraź sobie, że stoisz całą noc w kolejce, a rano ktoś se wymyślił i losuje ludzi który pierwszy wejdzie do sklepu. Dlaczego ktoś swoje miejsce miałbym stracić na korzyść kogoś komu się nie śpieszy?

Tadeusz - 2012-01-05, 01:57

Moi drodzy, wstrzymajmy się na razie z kombinowaniem co będzie. Dyrekcja Targów na naszą prośbę szuka sposobów, aby zwiększyć ilość miejsc.

Jestem pełen nadziei. :wyszczerzony:

:ok :spoko

bogus bednarski - 2012-01-05, 09:35

i tego się trzymajmy.
Camperpapa nie zostawi nas za bramą. :kciuki

IAAN - 2012-01-05, 10:07

Tadeuszu

a ja mam pytanie organizacyjne takie
cytuję :Każda załoga otrzymuje 2 darmowe wejściówki na ekspozycje umożliwiające wielokrotne wchodzenie.

rozumiem że pozostali członkowie załogi muszą za wejściówkę zapłacić ale czy będzie to też wejsciówka wielokrotnego wchodzenia ??

druga sprawa to pytanie dla uczestników z listy dodatkowej
jesli nie było by możliwości ze strony organizatora na dodatkowe miejsce na kampery na terenie targowym czy byliby chętni na miejsce parkingowe poza miastem z dojazdem pociągiem ok 20 minut bezposrednio pod targami jest stacja PKP
dojscie z parkingu na dworzec ok 300 metrów

ile załóg byłoby skłonnych na takie rozwiązanie
mieszkam pod miastem na targi mam ok 15 km i myslę że jakiś plac dało by się załatwić u mnie na wiosce jest hotel z dośc dużym terenem ogrodzonym mógłbym zapytac o możliwości parkingu u nich na terenie
i wtedy ci co nie załapią się na miejsce na targach mogli by swobodnie dojechac

ale tak tylko sobię myslę sam jestem na liście rezerwowej

Tadeuszu
czy przy takim rozwiązaniu była by też możliwośc na wejsciówki wielokrotnego wchodzenia

jednak zaczekajmy na reakcję ze strony targów

Tadeusz - 2012-01-05, 11:17

Irku, takie szczegóły dogadamy później, ale mamy doświadczenie z innych naszych zlotów przy targach. Jeśli w załodze jest trzy lub cztery osoby, to oczywiście dla pozostałych kupujemy bilety wstępu lub korzystamy z wejściówek na zmianę. Tymi wejściówkami są identyfikatory - tak jest w Krakowie i Katowicach.

Co do wejściówek dla kolegów przebywających na kempingach to temat jest nowy i wymaga podjęcia rozmów.

IAAN - 2012-01-05, 12:22

Tadeusz napisał/a:
Irku, takie szczegóły dogadamy później, ale mamy doświadczenie z innych naszych zlotów przy targach. Jeśli w załodze jest trzy lub cztery osoby, to oczywiście dla pozostałych kupujemy bilety wstępu lub korzystamy z wejściówek na zmianę. Tymi wejściówkami są identyfikatory - tak jest w Krakowie i Katowicach.

Co do wejściówek dla kolegów przebywających na kempingach to temat jest nowy i wymaga podjęcia rozmów.


nigdy nie byłem w Krakowie i Katowicach na targach nie mam pojęcia jak wygląda to ze strony organizacyjnej
ale w Poznaniu parkujemy na terenie zamkniętym targów i wyjscie np wieczorne na miasto przy załodze 2 +2 dzieci może byc kłopotliwe jesli po powrocie może się okazać że będziemy musieli kupić znów bilet

Tadeusz - 2012-01-05, 12:36

Irek napisał/a:
Poznaniu parkujemy na terenie zamkniętym targów i wyjscie np wieczorne na miasto przy załodze 2 +2 dzieci może byc kłopotliwe jesli po powrocie może się okazać że będziemy musieli kupić znów bilet


W Krakowie jest identycznie i powroty z miasta nie pociągają za sobą żadnych kłopotów. Tu też tak będzie. Zapewniam. :ok

martini44 - 2012-01-05, 18:59

Irek napisał/a:
:Każda załoga otrzymuje 2 darmowe wejściówki na ekspozycje umożliwiające wielokrotne wchodzenie.

rozumiem że pozostali członkowie załogi muszą za wejściówkę zapłacić ale czy będzie to też wejsciówka wielokrotnego wchodzenia ??


w Katowicach przy mojej rodzinie 2+2 wchodziłem ile chciałem i jak chciałem tylko na darmówkach.... 4 osboby naraz..... tak że myslę że w Poznaniu nie bedzie inaczej a organizatorzy będą wyrozumiali widząc uniformy CT jak w Katowicach :spoko

artanek - 2012-01-05, 21:06

Irek napisał/a:
Tadeusz napisał/a:
Irku, takie szczegóły dogadamy później, ale mamy doświadczenie z innych naszych zlotów przy targach. Jeśli w załodze jest trzy lub cztery osoby, to oczywiście dla pozostałych kupujemy bilety wstępu lub korzystamy z wejściówek na zmianę. Tymi wejściówkami są identyfikatory - tak jest w Krakowie i Katowicach.

Co do wejściówek dla kolegów przebywających na kempingach to temat jest nowy i wymaga podjęcia rozmów.


nigdy nie byłem w Krakowie i Katowicach na targach nie mam pojęcia jak wygląda to ze strony organizacyjnej
ale w Poznaniu parkujemy na terenie zamkniętym targów i wyjscie np wieczorne na miasto przy załodze 2 +2 dzieci może byc kłopotliwe jesli po powrocie może się okazać że będziemy musieli kupić znów bilet
To by była parodia .Organizator powinnien dac jakis znak rozpoznawczy dla tych co wychodza .
TURTL - 2012-01-06, 00:04

Chętnych wciąż przybywa. Prowizoryczny plac przy podmiejskim hotelu czemu nie ale na Malcie jest ponoć ekstra a cena za dobę to 80zł (kamper+2 osoby) nie jest aż taka straszna a przy grupach zorganizowanych istnieje możliwość negocjacji cen, do sanitariatow i całej struktury kampinowej będzie znacznie lepszy dostęp niż przy spontanicznym hotelu

http://campingmalta.pozna...w&id=8&Itemid=7

matro - 2012-01-06, 01:40

...no i zaraz się zacznie ...80 zł na dobę kontra 50zł na cały pobyt pod targami, do tego z Malty na Targi też jest hektar... :lol: Ze swej strony (ale powtarzam że ze swej ;) ) miła propozycja kolegi TURTL odnośnie "rozbicia się" o 20 minut jazdy pociągiem od Targów nie wchodzi w ogóle w grę, gdyż wypacza to (według mnie powtarzam :spoko ) istotę camperingu do której jestem najbardziej przyzwyczajony - czyli podjechać jak najbliżej jakieś "atrakcji", a najlepiej ulokować się w centrum wydarzeń 8-) ... do tego należy pamiętać, że spotkanie odbywać się będzie w kapryśnym kwietniu a będą ze mną dzieciaki, więc dodatkowy dojazd czymkolwiek na targi będzie utrudnieniem i spowoduje jeszcze, że tak naprawdę zwiedzę w Poznaniu targi natomiast wielu z Was drodzy CamperTeamowcy po prostu z braku czasu - nie poznam ... ale daj Boże słońce i 25 stopni ;)
:lol: do tego pomysł z losowaniem powinien być odrazu podniesiony podczas pierwszego wpisu, nie zmienia się zasad podczas gry a tu jak widać biegnie już ponad 120 zawodników :spoko do tego tekst z "wypaczeniem idei imprezy" jest dla 100 pierwszych małym policzkiem :haha:
Uważam jednak, że na 3 miesiące przed spotkaniem rozmowy na tematy wszelakich selekcji, powinny zostać wyciszone - może okazać się, że im bliżej tym bardziej lista może się kurczyć... ale oczywiście priorytetem powinno być spotkanie w jak najliczniejszym gronie :bigok

...no Tadeusz :aniolek ...iście salomonowe decyzje przed Tobą :bajer :spoko

Tadeusz - 2012-01-06, 12:03

sys napisał/a:
..no Tadeusz ...iście salomonowe decyzje przed Tobą


Przywykłem... :ok :haha:

Słusznie zauważyłeś, że czasu jeszcze duuużo. :) Wydarzyć się również może wiele. :ok

Dotychczas wszystkie nasze zloty przy targach były bardzo udane i nic nie stoi na przeszkodzie, by kazdy następny do takich należał.
Trudności są od tego by je pokonywać. :szeroki_usmiech

zbychu - 2012-01-06, 23:07

Tadeusz , myślę , że przy dobrych chęciach organizatorów Targów zmieścimy się wszyscy bo to przecież ogromny obszar z mnóstwem uliczek .
adej - 2012-01-10, 13:00

Moim skromnym zdaniem początkującego forumowicza, chociaż starszawego wiekiem, uważam, iż skoro ma być nas jak najwięcej, a na tym ponoć zależy organizatorom, to i miejsc powinno być wystarczająco dużo. Wiem, że jest to skomplikowane, ale rodzina, a za taką się uważamy, powinna być razem. Może zabrzmi to szokująco: wszyscy, albo nikt. Być może trochę przesadzłem, ale idea powinna być właśnie taka.
Co Wy na to? Nie zakrzyczcie mnie.
Pozdrawiam Wszystkich i życzę udanych wojaży w tym roku.
A CamperTacie tylko wypada współczuć i ...pomóc. :diabelski_usmiech

Bogusław i Ewa - 2012-01-10, 14:54

Wydaje mi się że pomysł czysto medialny zlotu kamperów na targach przerósł oczekiwania organizatorów i stanie się dla nich bolącym wrzodem,obym się mylił!Obecna lista uczestników zlotu przerasta chyba ofertę targową dotyczącą camperowania?Ale to nie nasz problem :spoko
SlawekEwa - 2012-01-10, 20:34

Wyjdzie na to, że będzie to Motor Show przy Zlocie CT :haha:
Skorpion - 2012-01-10, 20:38

SlawekEwa napisał/a:
Wyjdzie na to, że będzie to Motor Show przy Zlocie CT :haha:
i chyba o to chodzi :diabelski_usmiech
TURTL - 2012-01-11, 20:16

Ja mam pytanie troszkę z innej beczki. Mianowicie widzę na liście że jednym z chętnych na zlot jest ToloDigli, wobec tego moje pytanie: Kolego ToloDigli czy przewidujesz jakąś dostawę polarów, myślę że chętnych jest więcej a jest okazja odebrać osobiście wedle Twoich zasad.....
łoś - 2012-01-11, 20:37

TURTL napisał/a:
Mianowicie widzę na liście że jednym z chętnych na zlot jest ToloDigli, wobec tego moje pytanie: Kolego ToloDigli czy przewidujesz jakąś dostawę polarów, myślę że chętnych jest więcej a jest okazja odebrać osobiście wedle Twoich zasad.....

w tej chwili wpadł mi do głowy taki pomysł: mądry lub nie ale wart chyba rozważenia. Kamizelki pomarańczowe, używane przy awariach ozdobić naszym logo. Jaka może być z tego korzyść ? :?: Nie wiem, ale może czasem się przyda. :offtopic: :spoko

JaWa - 2012-01-12, 15:04

łoś napisał/a:
Kamizelki pomarańczowe, używane przy awariach ozdobić naszym logo.

Wszystkie te bluzy, koszulki, czapeczki mają jedną wielką wadę w przypadku plażowania, na plaży mamy przeważnie tylko kąpielówki i jak tu rozpoznać kampertimowca ?
Może ktoś zna jakiś dobry salon tatuażu ? Fajnie by wyglądał taki tatuaż z logo między łopatkami i na ramieniu. :-P

Skorpion - 2012-01-12, 15:09

a na plazy naturystow na prawym posladku :diabelski_usmiech ;) ;)
slajd - 2012-01-12, 22:45

Nie znam szczegółowego programu Motor Show,
ale może dało by się zorganizować wystawę fotograficzną
złożoną z ciekawszych zdjęć "forumowych" ?

IAAN - 2012-01-12, 22:53

slajd napisał/a:
Nie znam szczegółowego programu Motor Show,
ale może dało by się zorganizować wystawę fotograficzną
złożoną z ciekawszych zdjęć "forumowych" ?

dzisiaj o tym samym pomyslałem
jakby każdy przyniósł kilka zdjęc z podróży i gdzies było by to wywieszone na jakiś planszach to myślę że byłaby niezła kolekcja budząca z pewnością zainteresowanie
może na jakimś stoisku z kamperami ale to już do dogadania z jakimś wystawcą

bogus bednarski - 2012-01-13, 07:59

slajd napisał/a:
Nie znam szczegółowego programu Motor Show,
ale może dało by się zorganizować wystawę fotograficzną
złożoną z ciekawszych zdjęć "forumowych" ?


Podciągnę troszkę temat.

Będąc w zeszłym roku na zlocie u Baby Jagi na Miedzianej Górze wyświetlane były filmy z ciekawych podróży.
Może skraść ten temat i wstawić to do naszego programu?
Myślę że za pomysł tamtejszy nie zostanę spalony na stosie przez pomysłodawcę? :haha:

Dziabong - 2012-01-13, 08:02

Możesz być spokojny o spalenie - bedzie padać w najbliższym czasie. Pomysł fajny i jetem żywo zainteresowany tymi zdjęciami, bo posucha była w tym roku w zdjęciach, że aż strach.
łoś - 2012-01-15, 20:49

JaWa napisał/a:
Wszystkie te bluzy, koszulki, czapeczki mają jedną wielką wadę w przypadku plażowania, na plaży mamy przeważnie tylko kąpielówki i jak tu rozpoznać kampertimowca ?

umieścić logo na kąpielówkach w miejscu kojarzącym się z męskością. :haha: :haha:
I na stanikach z www. Powód do patrzenia... na te staniki :haha: :haha: :haha:
:spoko

maszakow - 2012-01-15, 23:21

Czapeczki jako element identyfikacji CT - Super. Ja bym jeszcze zaproponował identyfikatory CT i uzgodnił je z organizatorem jako kwestię wielorazowych przepustek. Logo, avatar, nick oraz pole na wpisanie imienia....

Wszystko brzmi pięknie łądnie tylko że... trochę to odbiega od charakteru zlotu. To będzie prezentacja, nie zlot.
Chciałbym zwócić uwage na pewne niebezpieczeństwo. Zwyczajowo zloty CT to impreza w pewnym sensie zamknięta. Dzieci bawią się ze sobą, gubią sie i znajduja pod innym kamperkiem... Dorośli łażą,gadają łowią ryby, drinkują, tańczą, licytują ... nawet jak jest 130 załóg i 500 ludzi, to wszystko zostaje między nami.
Natomiast tu wystawiamy się na widok DOSŁOWNIE publiczny, w ciągu tych dni przez targi przewali się na mur beton kilkadziesiąt (spokojnie - jak nie więcej) tysięcy ludzi. będą podziwiać pytać krytykować, a przede wszystkim patrzeć. Pytanie co zobaczą - i co im pokażemy.
Wieczorem w CT dzieje się najwięcej ale będąc gdzieś na polu mamy z reguły większą swobodę - a tu niestety nie będziemy mogli "rozwinąć skrzydeł". Media będą wszędzie nawet po oficjalnych godzinach otwarcia targów(wtedy robi się najwięcej reportaży wywiadów, zdjęć), wszelkiego rodzaju problemy z opanowaniem, alkoholem, konfliktami momentalnie zostaną wyłapane. Dlatego byłbym bardzo ostrożny w kwestii imprezowania jak również bezpieczeństwa na terenie samych targów.

Może to trochę defetystyczne, może mam ograniczone doświadczenie co do zlotów (również tego rodzaju) i stylu kamperowania, niemniej jednak mam podstawy te wątpliwości naświetlić.
nie przeniesiemy Pajęczna do Poznania, to niemożliwe - nie ta atmosfera i nie ten czas (temperatury rónież :) )

gino - 2012-01-16, 06:56

maszakow napisał/a:
nie przeniesiemy Pajęczna do Poznania, to niemożliwe - nie ta atmosfera
:pifko
Track222 - 2012-01-16, 08:44

maszakow napisał/a:
............................................nie przeniesiemy Pajęczna do Poznania, to niemożliwe - nie ta atmosfera i nie ten czas (temperatury rónież :) )
:brawo:
WINNICZKI - 2012-01-16, 10:32

Track222 napisał/a:
maszakow napisał/a:
............................................nie przeniesiemy Pajęczna do Poznania, to niemożliwe - nie ta atmosfera i nie ten czas (temperatury rónież :) )
:brawo:
:nono :hallo: :brawo:
bogus bednarski - 2012-01-16, 11:05

maszakow, gino, Track222, WINNICZKI,

Witam, witam, witam.
O tym to chyba wszyscy wiemy że to inny zlot, toć w nazwie mamy co innego, tylko musimy zmienić tory na bardziej śliskie. :zabawa ale w innym wymiarze.
Dlatego wszyscy mówią o odpowiednim oznakowaniu by potem nie mówiono....to oni, to nie my.

maszakow - 2012-01-16, 23:47

Ludu, po co ja piszę 10 innych zdań, jak czytacie tylko ostatnie :) . nie do końca o to chodziło.
Jedziecie na Targi reprezentować Camperteam to PROSZĘ prezentujcie się godnie - a przy okazji utargujcie coś:) o, chociażby zdjęcie dużych kamperów z VIaTolla ( i małych z przyczepami).
Troche tych punktów zapewne będzie Tadeuszzapewne listę ma :-P w tym momencie każde wsparcie jemu się przyda :)
z góry dziękuję.

K4 - 2012-01-23, 15:46

maszakow napisał/a:
Media będą wszędzie nawet po oficjalnych godzinach otwarcia targów(wtedy robi się najwięcej reportaży wywiadów, zdjęć)


Z moich dotychczasowych doświadczeń na targach poznańskich wynika, że po zamknięciu targów dla zwiedzających (zazwyczaj godz. 17-18), teren momentalnie pustoszeje, drzwi są zamykane i plombowane. Media wiekszość materiałów kręcą w dzień. Chyba że na motorshow jest inaczej ;)

ps. My też na 99% wpadniemy żeby się pokazać z naszą ofertą solarów i LEDów

wbobowski - 2012-01-23, 18:02

maszakow napisał/a:
a przy okazji utargujcie coś:) o, chociażby zdjęcie dużych kamperów z VIaTolla ( i małych z przyczepami).

Chyba coś Ci się pomyliło. Bo nawet jeśli to miał być żart, to nie trafiony. Byłem na kilku MotoShow w Poznaniu i jakoś nie widzialem, żeby Ministertwo Transportu, BiGW tam się wystawiało.

łoś - 2012-01-23, 21:14

maszakow napisał/a:
alkoholem,

:gwm :haha: :haha: :haha:
Jak zatankujemy ropą na dojazd i powrót to na płyn postojowy już nie starczy :haha: :haha:
:spoko

Bogusław i Ewa - 2012-01-24, 08:16

Typowe polskie podejście do sprawy,jak tam będziecie to załatwcie coś dla tych których nie będzie :haha: :spoko
kaimar - 2012-01-24, 08:28

Lista chętnych rośnie i rośnie a miejsca dla zlotowiczów nie przybyło.
darboch - 2012-01-24, 12:01

K4 napisał/a:
ps. My też na 99% wpadniemy żeby się pokazać z naszą ofertą solarów i LEDów


przewidujecie jakieś cenowe niespodzianki dla CT ?

waldi - 2012-01-24, 13:02

kaimar napisał/a:
Lista chętnych rośnie i rośnie a miejsca dla zlotowiczów nie przybyło.

Poczekajmy strasza w telewizji ze paliwo wzrosnie do 8 zeta miejsce sie zwolni :haha: :gwm :gwm

Skorpion - 2012-01-24, 13:19

Nawet gdy tak wzrosnie cena to i tak wiekszosc z nas bedzie chciala sie pokazac na tym zlocie ,by pokoazac ilu jest takich zapalecow co chca tak spedzac nie tylko wakacje ale i kazdy nadazajacy sie wolny dzien
K4 - 2012-01-25, 09:52

darboch napisał/a:
K4 napisał/a:
ps. My też na 99% wpadniemy żeby się pokazać z naszą ofertą solarów i LEDów


przewidujecie jakieś cenowe niespodzianki dla CT ?


Z pewnością, ale nie znam jeszcze dokładnych szczegółów ;)
Poza tym nie chciałbym zaśmiecać tego wątku

pozdrawiam

TURTL - 2012-01-25, 10:01

Ja ponownie z pytaniem do Tolo Digli, czy planujesz dostarczyć jakąś liczbę polarów na ten zlot ? Niezmiennie chętnie nabędę 2 szt czerwone, tzw. międzynarodowe
HarryLey4x4 - 2012-02-01, 20:45

Do głównego organizatora :
Gdyby wśród CTeamu miał stanąć samochód terenowy wyprawowy, to służę swoim drobiażdżkiem . Niestety nie mam jeszcze poskładanego kampera , więc nie wpisuję się na listę rezerwową, ale Jeeperem bardzo chętnie - zawsze to może być oferta rozszerzenia myśłenia o kamperze. kuchnię i sypialnię tam mam, ale niestety brak WC - na wyprawach krzaczki muszą wystarczyć - choć nie powiem... poznałem takiego "offroadowca" co jeździł z przenośną toaletką :haha:

A w kwestiach organizacyjnych - to myśle,że targi poznańskie są na tyle duże,że powinno się znaleźć więcej miejsc poza halami dla kamperów. Nie wiem co prawda jak szeroko jest zaplanowane rozłożenie się w ogóle Motor Show z atrakcjami.

Tadeusz - 2012-02-15, 13:49

HarryLey4x4 napisał/a:
Gdyby wśród CTeamu miał stanąć samochód terenowy wyprawowy, to służę swoim drobiażdżkiem


Byłoby nam miło. :ok

I staje się to realne jako, że jest szansa na ustawienie większej ilości kamperów na placu.

Bardzo nam zależy na bezpieczeństwie uczestników. Ostatnio dużo o tym rozmawialiśmy z okazji różnych zlotów na których ustawienie kamperów i przyczep martwiło nas a nawet budziło grozę. W wypadku np. pożaru uniemożliwiało ewakuację.

Dlatego w Poznaniu na Placu Marka ustaliliśmy dla każdego kampera plac 5X7 metrów i takie ustawienie, że każdy kamper może natychmiast opuścić swe stanowisko.

Po rozrysowaniu tak to wygląda.



Daje nam to 107 miejsc a praktycznie 100 bo kilka miejsc mamy zarezerwowanych dla naszych gości zagranicznych.
Jest to i tak postęp w stosunku do przewidywanych początkowo 80 miejsc.

Bardzo nam zależało na zwiększeniu liczby uczestników.
Darek ( załoga Amerykanie), który aktywnie pomaga nam w organizacji, zaproponował inne ustawienie, na prawie 120 miejsc.



Oba sposoby ustawienia naszych pojazdów zapewniają bezpieczną ewakuację pod warunkiem, że nie rozłożymy markiz i tym samym nie zastawimy dróg ewakuacji.

Narazie jednak te propozycje wymagają zatwierdzenia straży i ochrony targów, zatem nie możemy ich traktować jako ostateczne.
Gdy już będą zatwierdzone to natychmiast dam znać.


Pragnę również poinformować o inicjatywie naszego Kolegi Jurka (slajd) zorganizowania wystawy fotograficznej. Na wystawie będą duże fotogramy Jurka i innych naszych Kolegów, którzy do Jurka prześlą pliki ze zdjęciami.
Dyrekcja Motor Show oddaje nam do dyspozycji ściankę wystawową. My będziemy musieli po przyjeździe szybko tę wystawę urządzić. Jak Was znam to zorganizowanie ekipy do tej pracy nie nastręczy trudności. :ok

Wkrótce dalsze szczegóły.

major_pna - 2012-02-18, 09:14

Na forum karawaning.pl znalazła się następująca informacje od Polskiego Caravaningu:

"We współpracy z organizatorami I Ogólnopolskiego Salonu Caravaningowego oferujemy jeszcze 30 dodatkowych miejsc na zlot!
W cenie 50 zł jest: podłączenie do prądu, wstęp do wszystkich pawilonów, udział w imprezach i 2 darmowe wejściówki na ekspozycje umożliwiające wielokrotne wchodzenie! Do dyspozycji gości oddane będą pobliskie sanitariaty.

Zgłoszenia do dnia 23.03.2012 r. przyjmuje Piotr Klauz, tel. 58 777 01 25-28 wew. 307, e-mail: prenumerata@polskicaravaning.pl"

Wczoraj jeszcze miejsca były ;)

Tadeusz - 2012-02-18, 09:50

Kierownictwo Targów oddało do dyspozycji redakcji PC 30 miejsc.
Postanowiliśmy, że uczestnicy zlotu przy Motor Show będą ustawiani w kolejności przybywania, bez względu na przynależność do klubów lub forów, a to wszystko w ramach integracji środowiska.

brams - 2012-02-22, 19:33

Przyznam szczerze, że nie czytałem wszystkich stron niniejszego tematu, zatem nie wiem, czy czasem tego już nie było :roll:
Ale jeśli nie było, a kogoś interesują atrakcje Poznania i znajdzie czas na zwiedzanie, tudzież zakupy - polecam np. ponizsze strony:
http://miasteria.pl/Miejs...urystyczne.html
http://fotopoznan.blogspo...naniu_3415.html

EwaMarek - 2012-02-25, 20:59

mam pytanie w sprawie organizacyjnej
- kiedy i gdzie wpłata za zlot
- którą bramką wjazd,
- czy będzie można wyjechać kamperem w trakcie zlotu np na zwiedzanie Poznania czy po prowiant

maga - 2012-02-25, 21:42

EwaMarek napisał/a:
...czy będzie można wyjechać kamperem w trakcie zlotu np na zwiedzanie Poznania czy po prowiant


Myślę,że to będzie nie możliwe,poza tym nie jest to dobry pomysł.
Jeżeli będą chętni na zwiedzanie miasta to najlepiej zrobić to z przewodnikiem i przemieszczać się tramwajem lub autobusem,ale czy będzie na to czas :?:
Myślisz Marku,że zaparkujesz kampera w centrum miasta podczas targów :shock: :shock: :shock: zresztą teren targów jest w samym centrum miasta,
np.żeby pójść na Stary Rynek spacerkiem to zajmie nam to ok.30 minut a tramwajem maksimum 10 minut.
Jeżeli chodzi o podstawowe zakupy to wystarczy wyjść na jedną z ulic przylegającą do terenu targów i zrobić to w sklepie spożywczym :ok
Jeżeli koniecznie ktoś będzie musiał zrobić zakupy w jakimś markecie lub centrum handlowym to do każdego można dojechać komunikacją miejską lub taksówką :ok

W każdym przypadku służę jako przewodnik lub jako informacja turystyczna ;)

EwaMarek - 2012-02-25, 21:54

dzięki za info :spoko

kiedys studiowałem w Poznaniu ale nigdy go nie zwiedzałem :haha:

teraz z rodzinką chętnie zobaczę trochę miasta

zależy to od pogody i zdrowia dzieciaków

lepciak - 2012-02-26, 07:27

maga
Cytat:
Jeżeli chodzi o podstawowe zakupy to wystarczy wyjść na jedną z ulic przylegającą do terenu targów i zrobić to w sklepie spożywczym

Raczej monopolowym.

maga - 2012-02-26, 14:41

lepciak napisał/a:
maga
Cytat:
Jeżeli chodzi o podstawowe zakupy to wystarczy wyjść na jedną z ulic przylegającą do terenu targów i zrobić to w sklepie spożywczym

Raczej monopolowym.


Też ;)

BiG Team - 2012-02-26, 15:25

A wcześniej było pisane, że to ma być zlot AA :haha:
kaimar - 2012-02-26, 15:27

Byłem dzisiaj w sklepiku z gazetami. Przeglądałem jakiś magazyn i w oczy rzuciła mi się reklama na całą stronę Motor Show Poznań 2012. Myślę sobie ( a będę wystawcą) jest dobrze, profesjonalne nagłośnie nie targów. Ale....
Ale ani słowa o targach camperowych.
Nie wiem co o tym myśleć.

kaimar - 2012-02-27, 09:17

Już dzisiaj wiem co o tym myśleć.
Z szumnie zapowiadanych targów camperowych wyjdzie wielkie nic.
Firm wystawiających się nie będzie dużo więcej niż w Krakow a obiecanej reklamy w czasopismach brak, mimo reklam Moto Show w których wystarczy zamieścić jedno zdanie tak jak na reklamie w Polskim Caravaningu.
Przesłałem swoją uwagę do organizatora - podkreślam, jestem wystawcą którego udział w targach kosztuje naprawdę sporo - i otrzymałem dziś maila świadczącego o podejściu organizatora do tematu. Wygląda na to że będą to impreza która podzieli los podobnych imprez których nie udało się zorganizować z braku wystawców lub przetrwały tylko jedną edycję.
Poniżej cytuję maila od organizatora.

"Panie Mariuszu,
Ja Panu nie mówię, jak ma Pan prowadzić interes, ponieważ Pan sam wie o tym najlepiej.
Dlatego proszę spokojnie nam zaufać. Wiemy co robimy."

Czy ktoś z Was spotkał się z reklamą I Ogólnopolskiego Salonu Caravaningowego poza Polskim Caravaningiem?

bbart - 2012-02-27, 09:56

Impreza jest tak nagłośniona, że mimo 200. km. odległości dopiero zorientowałem się i zapisałem na listę odwiedzających, rezerwową, niestety.
Bogusław i Ewa - 2012-02-27, 10:35

Termin targów coraz bliżej i warto by się dowiedzieć jakie jest rzeczywiste zainteresowanie wystawców części camperowej potwierdzone udziałem.Mam nadzieję że lista wystawców nie jest tajemnicą.Warto wiedzieć czego można spodziewać się po dotarciu na teren targów :spoko
dobek44 - 2012-02-27, 10:53

http://www.motorshow.pl/p...aravaningowego/
Bogusław i Ewa - 2012-02-27, 11:03

Dziękuję za info,szkoda że sam na to nie wpadłem :spoko
Tadeusz - 2012-02-27, 11:17

Dobek, dziękuję za ten link. :)

Ja dołożę do tego jeszcze plan rozmieszczenia wystawców Salonu Caravaningowego.

Nie sądzę, aby czarne proroctwa miały jakiekolwiek uzasadnienie. Motor Show to wielka impreza motoryzacyjna, a włączenie doń Salonu Caravaningowego przyjmujemy jako ukłon w naszą stronę i wyraz realistycznej oceny perspektyw rozwojowych karawaningu w naszym kraju.


Kliknij aby powiększyć obraz.

bbart - 2012-02-27, 15:33

major_pna napisał/a:
Na forum karawaning.pl znalazła się następująca informacje od Polskiego Caravaningu:

"We współpracy z organizatorami I Ogólnopolskiego Salonu Caravaningowego oferujemy jeszcze 30 dodatkowych miejsc na zlot!
W cenie 50 zł jest: podłączenie do prądu, wstęp do wszystkich pawilonów, udział w imprezach i 2 darmowe wejściówki na ekspozycje umożliwiające wielokrotne wchodzenie! Do dyspozycji gości oddane będą pobliskie sanitariaty.

Zgłoszenia do dnia 23.03.2012 r. przyjmuje Piotr Klauz, tel. 58 777 01 25-28 wew. 307, e-mail: prenumerata@polskicaravaning.pl"

Wczoraj jeszcze miejsca były ;)


Dziś dostałem odpowiedź o dopisaniu do listy. Dzięki za trop.

K4 - 2012-02-29, 08:13

A nas nie umieścili na liście wystawców :(

Na planie jesteśmy z numerkiem 6

Tadeusz - 2012-02-29, 10:54

K4 napisał/a:
A nas nie umieścili na liście wystawców

Na planie jesteśmy z numerkiem 6


Jesteście na planie, tylko nazwa firmy nie zmieściła się. :spoko

K4 - 2012-02-29, 11:14

faktycznie, dopiero teraz zobaczyłem ten dopisek u dołu :)
maga - 2012-03-02, 12:17
Temat postu: Targi Techniki Motoryzacji.
Chciałbym nadmienić,że w tym samym terminie na terenie MTP będzie jeszcze jedna impreza z branży motoryzacyjnej.
Oprócz Motorshow będą jeszcze Targi Techniki Motoryzacji.
Dla kolegów którzy zajmują się zawodowo motoryzacją,będzie można odwiedzić stoiska i porozmawiać z przedstawicielami firm specjalizujących się w kompleksowym wyposażeniu warsztatów samochodowych, częściach zamiennych, narzędziach oraz zaopatrzeniu myjni.

O szczegółach tej imprezy można poczytać tutaj

łoś - 2012-03-04, 04:39

Ten już się wybrał na targi i chce być pierwszy :haha:
http://www.youtube.com/wa...feature=related

bbart - 2012-03-04, 10:57

Dobre! Chyba jednak poskromią jego pęd ku wolności. Dosłownie.
Lechosław - 2012-03-10, 16:32

O kurczę!!! Zima przymuliła mi mózg ale z wolna budzę się do życia... Jeśli jest jeszcze jakaś wolna miejscówka na Poznań, to bardzo, bardzo proszę....
Pozdrówka dla wszystkich nawiedzonych camperowiczów
Lechosław

matro - 2012-03-10, 17:42

o ilę widzę to jest wolne 38 miejsce na liście rezerwowej :roll:
http://www.camperteam.pl/...p=271344#271344

Tadeusz - 2012-03-16, 15:12

Polecam zaktualizowane strony internetowe Motor Show:

http://www.motorshow.pl/pl/

O Targach Motor Show oraz o I Salonie Caravaningowym jest wiele ciekawych wiadomości, zatem sporo do poczytania.

Jesteśmy partnerem flotowym Motor Show i partnerem medialnym I Salonu Caravaningowego. Ma to potwierdzenie na stronach internetowych Targów.

Tadeusz - 2012-03-21, 10:32

Przystępujemy do finału organizacyjnego zlotu karawaningowego przy I Salonie Caravaningowym w ramach Targów Motor Show.

Kolegów zapisanych na listę podstawową prosimy o wpłacanie na konto PTTCC kwoty 50 zł z podaniem:

1. Nick na forum (koniecznie)
2. Imię i nazwisko - jeżeli inne niż właściciela konta to koniecznie.
3 Numer rejestracyjny kampera lub przyczepy kempingowej.
4 Adnotacja, że jest to wpłata na zlot Motor Show.


Nazwa rachunku:

Polskie Towarzystwo Turystyki Camperowej i Caravaningowej
adres:
98-330 Pajęczno
ulica 22 Lipca 19
W banku: Credit Agricole Bank Polska S.A.
pl. Orląt Lwowskich 1
53-605 Wrocław

Nr. rachunku 96 1940 1076 3073 3000 0000 0000


Wpłat dokonać należy do 28 marca. Jest to termin nieprzekraczalny. Liczy się data wpływu pieniędzy na konto!

Po upływie pierwszego terminu wpłat podamy dokładną listę wpłat i ilość wolnych miejsc.

Do zlotu pozostało mniej niż miesiąc w związku z tym przedpłaty za zlot nie będą zwracane w wypadku rezygnacji z przyjazdu.

Jeżeli pozostaną jakieś wolne miejsca, nastąpi druga tura wpłat z listy rezerwowej.
Osoby z listy rezerwowej prosimy aby nie wpłacały pieniędzy przed ogłoszeniem listy. Nie zapewni to uczestnictwa w zlocie a tylko dołoży pracy przy ewentualnym zwracaniu pieniędzy.


Oto lista podstawowa obejmująca 100 pozycji:

1. Janusz - 2 os.
2. Tadeusz - 2 os.
3. piotr51 - 2 os
4. Jaśko - 2 os
5. MAREKH - 2 os
6. Pavlos - 3 os
7. bieliki-martantek
8. Krystian - 2 os
9. Endi - 2+1 os
10. TOMMAR - 2 os
11. Asia i Michał - 2 os
12. Jolka Polka - 2+2
13. Adi - 2+1
14. BiG Team - 2 os
15. Wagabunda
16. Track222 - 3 os.
17. ARCADARKA - 2 os.
18. koko - 2 os.
19. OMEGA - 2 os.
20. Ekosmaki - 2 os.
21. Zibikruk - 2 os.
22. MISIOKOT - 2 os.
23. Yans -1os.
24. anolejn - 2 os.
25. papamila- 2 osoby
26. slajd - 2 + 1
27. Dziabongi - 2+ 1
28. radihossa 2 osoby
29. jolcia777 - 1 os.
30. MAWI-2 os
31. GONTKI-2os
32. Mazurek - 2 os.
33. Pabemana 2+2 os
34. AGA i PIOTREK 2+1
35. maga - 2 osoby
36. pilocik- 2 osoby
37. Bystrzaki- 2 osoby
38. Duduś 2+2
39. wbobowski - 2 osoby
40. Jacek i Jola 2
41. waldi - 3 os.
42. łoś-?
43. frape - 2 os
44. Oli 2 plus 2
45. EWAMAREK 3os+2dz
46. Aulos 2+4
47. Jerzyk 2 os
48. WODNIK - 2 os
49. miciurin 3 osoby
50. jacek stec- 2 osoby
51. hrys - 2 osoby
52. eMKa - 2 osoby
53. prezes1960 +2
54. Danmex Team -2 + 3 osoby
55. darboch 2 osoby [ 2 w zapasie
56. PiotrekSylwia 2+2 osoby
57. martini44 2+2
58. Darol
59. MirekM 2+1
60. prezesuu
61. Elwoodki - 2 osob
62. Qbek07 2 + 2
63. Class11
64. Tolo Digli.
65. wałesa - 3 os.
66. bogdan -2 osoby
67. brams 2osoby
68. Tolo61 i Jola Tola
69. Krynia i Stan 3 osoby + dzidziuś
70. Boral - 2 os.
71. Stasio i Jola
72. Regina ZW
73. Jan - 2 osoby
74. Bogusław i Ewa 2 osoby
75. Jawa 2 os.
76. Komplecik 2+2
77. Mania 2 os.
78. Marek i Halinka 2 os.
79. bogus bednarski warunkowo 55% lub jeśli można to pierwszy na listę rezerwową
80. zbychu 2 os.
81. lepciak 1 os.
82. Sys - 2 dorosłe + 2 dzieci
83. radwan07 2+1
84. sebken 2 +2
85. Flisacy 2+2
86. kum 2 os.
87. Grażka i Macio 2 os.
88. krzlac - 2 osoby
89. Farmerzy 2 os.
90. Jurek Sz. Piła 2+1
91 Jurek P. Trzcianka 1
92. Mazurnik60 -2osoby
93. .Zdzisław414 -2osoby
94. BaWa - 2 os.
95. Tadeusz Lesniak 2os
96. wiesiek t - 2 os
97. Bobry -4os.
98. jacekiagatka
99.Rosołki 2 osoby
100. Grześki 2 osoby

Organizatorzy rezerwują małą pulę miejsc dla naszych gości z zagranicy .

Proszę Kolegów o skontaktowanie się z naszymi Kolegami z innych forów znajdującymi się na naszej liście, celem przypomnienia im o terminie wpłaty.


Przypominamy:

WPŁATY DO 28 MARCA LICZY SIĘ DATA WPŁYWU PIENIĘDZY NA KONTO.

pilocik - 2012-03-21, 17:27

Tadeusz sprawdź ten numer rachunku.Właśnie chciałem zapłacić, ale coś nie tak, chyba zły numer rachunku.Czyżby było za dużo zer? :roll:
Tadeusz - 2012-03-21, 17:59

pilocik napisał/a:
Tadeusz sprawdź ten numer rachunku.Właśnie chciałem zapłacić, ale coś nie tak, chyba zły numer rachunku


Maćku, numer rachunku jest prawidłowy. Są już wpłaty.

Być może popełniłeś jakiś drobny błąd.

Pozdrawiam. :spoko

miciurin - 2012-03-21, 19:12

Tadeusz napisał/a:

Maćku, numer rachunku jest prawidłowy. Są już wpłaty.

Wpłata ode mnie przed chwilką poszła :spoko

pilocik - 2012-03-21, 19:57

Tadeuszu, wszystko OK! Chyba coś nie tak z oczami, potrzebne okulary.
Wpłata poszła:)

MAWI - 2012-03-26, 09:15

MAWI -wpłaciłem
GONTKI-wpłaciłem

AGAiPIOTR - 2012-03-26, 10:35

wpłata poszła
prosiłbym o potwierdzenie czy doszła :spoko

Johnnie Walker - 2012-03-29, 16:52

Jestem zainteresowany odkupieniem od Ciebie wpisowego na zlot 13.IV. w Poznaniu. Odezwę się dziś telefonicznie. Janek.
Tadeusz - 2012-04-02, 19:14

Koledzy, przesyłam garść informacji które zapewne będą przydatne dla udających się na Motor Show.

1. Możliwości noclegu w czwartek dla ok. 3 - 4 załóg które zgłosiły się do pomocy przy organizacji - odpowiedź uzyskam jutro.

2. Bannery Camperteamu i PTTCC – jeden będziemy mogli zawiesić w pawilonie nr 3, w którym odbędzie się Salon Caravaningu, a drugi na Placu Marka.

3. brama wjazdowa dla kamperów – od ul. Śniadeckich - na planie Targów poniżej zaznaczam ją na czerwono.

4. miejsce na grilla będzie wyznaczone dla nas w obrębie wydzielonej strefy zlotu.

5. wejścia/ wyjścia – uczestnicy zlotu będą mogli swobodnie wchodzić na teren i na miasto przechodząc przez hol wschodni, na podstawie karty wystawcy, którą każdy z uczestników zlotu otrzyma.
To wejście również na planie zaznaczyłem na czerwono.

Ten hol jest dla nas ważny ze względu na możliwość opuszczania terenu i powrotu oraz, co bardzo ważne, w tym holu uczestnicy zlotu będą mieć do dyspozycji toalety z 2 prysznicami.

Przedstawiam Wam aktualną mapkę z lokalizacją wystawców Salonu Caravaningu w pawilonie nr 3 wraz z miejscem dla wystawy fotograficznej.

Zwróćcie uwagę, Koleżanki i Koledzy, że mamy własną powierzchnie 60 m2 na której organizujemy z inicjatywy Jurka (slajda) wystawę fotograficzną z naszych kamperowych podróży i zlotowego życia.

Na planie pawilonu nr.3 zaznaczyłem wystawę kolorem żółtym.

Szczegóły zobaczycie po kliknięciu na oba obrazy.

Na zakończenie dzisiejszego serwisu zwracam się do Was z prośbą o żelazną dyscyplinę przy ustawianiu kamperów w taki sposób, by każdy kamper mógł natychmiast odjechać w razie potrzeby.
Już dziś informuję, że obowiązuje zakaz otwierania markiz.


Sposób ustawienia pokażemy na placu.

Jestem przekonany, że czeka nas ogromna frajda ze względu na moc atrakcji w ramach Motor Show, ale również ze względu na możliwośc spotkania w szerokim gronie Kolegów z innych forów i klubów.


Już dziś życzę nam wszystkim udanej imprezy a przedtem wesołych, szczęśliwych i pogodnych Świąt.

slajd - 2012-04-02, 22:38

Za kilkanaście dni otwieramy wystawę fotograficzną :shock:
Naszą wystawę jeśli Doślecie mi na adres slajd@slajd.pl
najpóźniej do 7 kwietnia br pliki ze zdjęciami z Waszych wyjazdów
zlotów i spotkań kamperowych.
Zdjęcia będę drukował na papierze fotograficznym
i naklejał na sztywną piankę o formacie 50x70cm,
koszt wykonania 1szt to ok.50zł na wystawę potrzeba 80szt.
Zapraszam w imieniu organizatorów i własnym.
Jurek (slajd)

aras777 - 2012-04-03, 19:12

witam
udało się rzutem na taśmę załapać na zlot motor show
z czego bardzo się ciesze,

mam jedno pytanie:
do której w piątek max godz. jest możliwy wjazd na plac,
lub czy możliwy jest wjazd w sobotę rano?

pozdrawiam

Tadeusz - 2012-04-03, 22:20

aras777 napisał/a:
do której w piątek max godz. jest możliwy wjazd na plac,
lub czy możliwy jest wjazd w sobotę rano?


Muszę sprawdzić, do której to jest możliwe w piątek. W sobotę rano na pewno można wjechać. :spoko

Tadeusz - 2012-04-03, 22:23

Oto widok terenów targowych z zaznaczonym wjazdem od strony ul.Śniadeckich.

Podaję również koordynaty do bramy:

N 52.402308 E 16.903591

Tadeusz - 2012-04-04, 11:45

Jak się zapewne domyślacie, mailami i telefonicznie wciąż porozumiewamy się z Targami.

Oto najnowsza wiadomość:

---------------------------
Panie Tadeuszu,

W nawiązaniu do rozmowy przesyłam informację odnośnie wjazdu i opcji postoju w przypadku tych 4 camperów o których Pan wspominał, że przybędą wcześniej.

Będą mogły one zostać wraz z osobami na noc na parkingu Matejki. Parking ten jest strzeżony i płatny. Dla Państwa gwarantujemy bezpłatny postój pod warunkiem wcześniejszego przesłania nam numerów rejestracyjnych owych camperów.

Co do dodatkowych osób chcących uczestniczyć w zlocie, ta tak jak wspominałam każda taka osoba musi mieć przepustkę, oto zasady:

- dzieci – wstęp bezpłatny

- dorośli – 25 zł na całe wydarzenie od osoby

Dodatkowe bilety będą sprzedawane na bramie przy wjeździe od ulicy Śniadeckich. Będziemy mieli tam kasjerów.

Strażnik będzie weryfikował campery na podstawie dostarczonej wcześniej przez Państwa listy, a dodatkowe osoby będą zgłaszane kasjerowi i ten sprzeda od razu bilety.

Wjazd dla camperów rozpoczyna się w piątek od godziny 13.00, natomiast kasjerzy będą w następujących godzinach:

Piątek: 12.00 – 21.00

Sobota: 8.00 – 14.00

----------------------------------

Spróbuję tę suchą wiadomość rozwinąć, aby wszystko było jasne:

Musimy w kilka kamperów przybyć wcześniej bo trzeba przygotować naszą wystawę fotograficzną. Będziemy pracować pod kierownictwem Jurka ( slajda ). Musimy również zadbać o nasze banery w hali i na placu.
Okazuje się, żę nie możemy z czwartku na piątek zostać kamperami na terenie Targów. Przenocujemy na parkingu MTP przy ul. Matejki. Na planie widać ten wielki parking w pobliżu bramy wjazdowej.

Zostałem telefonicznie powiadomiony, a teraz otrzymałem pisemne potwierdzenie, że nasza wpłąta 50 zł dotyczy kampera z dwiema osobami dorosłymi i dziećmi w ilości nieograniczonej. Każda dodatkowa osoba dorosła winna przy wjeździe wpłacić 25 zł za cały pobyt wraz z nieograniczonym zwiedzaniem. Jest to traktowane również jako przepustka wówczas gdy wracamy ze zwiedzania Poznania.
Na bramie będą czuwać kasjerzy.

Godziny wjazdu podane są powyżej. Jeśli załoga nie zdąży w piątek do godz. 21.oo to będzie musiała przenocować na parkingu MTP na ul. Matejki w pobliżu bramy wjazdowej.

Jest to parking płatny.

Na bramie będziemy weryfikowani według naszej listy (nicki i numery rejestracyjne samochodu)

Mam nadzieję, że będąc poinformowanymi o tych szczegółach, wszyscy Koledzy sprawnie i z uśmiechem na twarzy spotkają się na placu Marka. :szeroki_usmiech :ok

:spoko

Tadeusz - 2012-04-05, 18:52

Zamieszczam plan Targów z zaznaczeniem wydzielonych miejsc dla CamperTeamu i Polskiego Caravaningu.

Pokazuję również dojazd od bramy na miejsce postoju. (Kliknij)

ZUCHWAŁY - 2012-04-05, 21:24

Witam Cię Tadeusz.

Nie mając pewności czy uda mi się przeskoczyć z listy rezerwowej
na listę główną CT zacząłem załatwiać miejscówkę w PC i udało się.
Mam już potwierdzenie, że dostałem miejsce na terenie przydzielonym PC.
Proszę więc o wykreślenie mnie z rezerwowej listy CT.

Pozdrawiam i do zobczenia w Poznaniu

Stanisław "ZUCHWAŁY"

koko - 2012-04-09, 12:40

Tadeusz czy wyznaczyliście jakieś dogodne miejsca dla inwalidów
Tadeusz - 2012-04-09, 15:46

koko napisał/a:
Tadeusz czy wyznaczyliście jakieś dogodne miejsca dla inwalidów


Dla Stasi znajdziemy miejsce specjalne. :spoko

Tadeusz - 2012-04-10, 19:54

Martwiłem się troszkę o Kolegów, którzy zbyt późno przyjadą w piątek.

Wyjechaliśmy z Halszką już dziś po południu z myślą, żę po drodze zwiedzimy coś, czego jeszcze nie znamy, a potem przyjedziemy do Poznania na tyle wcześniej, że może uda się coś wynegocjować dla Kolegów. Myślałem o dłuższej pracy ochrony na bramie. Z opresji wybawił nas Maga.

Maciuś zadzwonił do nas gdyśmy byli w drodze, że ma fajne rozwiązanie.
Rzeczywiście jest ono rewelacyjne. Pozwólcie, że Maciej sam o tym napisze i poda szczegóły.
Szczegóły bowiem są ważne. :wyszczerzony:

My zatrzymaliśmy się na noc w Oporowie przy zamku. Rano będziemy go zwiedzać, pospacerujemy po parku i ruszymy w drogę. To jasne, że przez Kutno i podrodze wstąpimy na kawkę.
Ct jest wszędzie. :ok

Internet chodzi tu wolniutko, oj jak wolniutko. Kończę więc i proszę Macieja o podanie wiadomości na temat parkowania w piątek późnym wieczorem. :spoko

maga - 2012-04-10, 20:31

Tadeusz napisał/a:
Martwiłem się troszkę o Kolegów, którzy zbyt późno przyjadą w piątek.


Mieliśmy więc Tadeusz te same myśli ;)


Tadeusz napisał/a:
...proszę Macieja o podanie wiadomości na temat parkowania w piątek późnym wieczorem. :spoko


Mam bardzo dobrą wiadomość dla załóg,które przyjadą w piątek wieczorem po godzinie 21:00 ,kiedy zostanie zamknięta brama wjazdowa na teren Targów.
Mamy na tę jedną noc do dyspozycji parking,który znajduje się vis a vis bramy wjazdowej.
Dostanę klucze od tego parkingu i będę stał na nim kamperem jako gospodarz,parking ten dla nas jest za free.
Właściciel dał mi jeden warunek,musimy go opuścić w sobotę rano do godziny ósmej.

Ze względu na to,że parking w nocy może być mniej widoczny to mam prośbę dla załóg które przyjadą późnym wieczorem lub w nocy.
Niech podjeżdżają pod bramę wjazdową na teren Targów N 52.402308 E 16.903591 i niech dzwonią do mnie,ja po nich wyjdę.

Czekam więc na Was,mój telefon jest w avatarze :bigok

wbobowski - 2012-04-10, 23:16

maga napisał/a:
Czekam więc na Was,mój telefon jest w avatarze :bigok

Maćku, ja dzwonić nie będę, bo przyjeżdżam wcześniej, ale w trosce o kolegów muszę Ci zameldować, że ja tam telefonu w avatarze nie widzę, chyba, że u mnie inny avatar Twój jest.

wbobowski - 2012-04-10, 23:23

A teraz już jest :spoko
major_pna - 2012-04-11, 06:45

Super pomysł z tym parkingiem ;) Chodzi o wjazd od ulicy Śniadeckich ?
maga - 2012-04-11, 08:38

major_pna napisał/a:
Super pomysł z tym parkingiem ;) Chodzi o wjazd od ulicy Śniadeckich ?


Tak,od Śniadeckich :spoko

wbobowski - 2012-04-11, 16:45

Z ostatniej chwili
Wiem od Tadeusza, że wskutek nieprzewidzianych okoliczności zwolniło się kilka miejsc na zlocie CT.
Prośba do ewentualnych chętnych o podanie imienia, nazwiska i numeru rejestracyjnego kampera.

GabiStaszek - 2012-04-11, 18:10

Maćku,

a czy w czwartek w nocy będzie można stanąć na tym parkingu?

pozdrawiamy

Johnnie Walker - 2012-04-11, 19:32

Witam serdecznie,

bardzo ucieszyłem sie z infoormacji o tym, że zwolniły się miejsca na zlocie przy Motor Show na placu CamperTeam`u.
jestem po rozmowie z Tadeuszem i zgłaszam swój udział.

Jan Buczek

Fiat Ducato
WSC 7V69

zupa - 2012-04-11, 20:34

Witam Serdecznie ,

dostałem informacje od Tadeusza, ze zwolniły się miejsca

Potwierdzam przyjazd na Targi Poznań piątek do 21godz.
Dziieki Wielkie l

Nr Rejstracji Kamper RMI 26206

Maciek

transit - 2012-04-11, 22:56

Witajtie przyjaciele camperzy, camperky i Tadeuszku

pozdrawiam z czech a już niemoge doczekać Poznaniu.
Wszistko juź mam naladowene w camperu,tylko neznam
jaky jest adres spotkania ?
Tadeuszku prosze wyszlij
Dzienkuje bardzo ladno.
Przyjecham w piontek po poludniu.

Jesztie raz pozdrawiam

TRANSIT

wbobowski - 2012-04-11, 23:50

transit napisał/a:
Wszistko juź mam naladowene w camperu,tylko neznam
jaky jest adres spotkania ?

Witaj Transit
Tadeusz będzie w Poznaniu w czwartek i dopiero wtedy pewnie przeczyta Twój post.
Na Międzynarodowe Targi w Poznaniu wjeżdżamy Bramą Zachodnią od ul. Śniadeckich. Na tej ulicy jest jedna brama wjazdowa, na pewno ją zauważysz.
Na poprzedniej stronie (9) masz mapki dojazdu.
Pozdrawiam

łoś - 2012-04-12, 02:54

Ja na pewno nie skorzystam z opłaconego miejsca. Nawet nie wiem czy przyjadę osobówką. To miejsce zostawiam do dyspozycji kol. Tadeusza.
Przepraszam za kłopot. :spoko

jacek stec - 2012-04-12, 06:55

Maga,może lepiej podaj koordynaty parkingu-w tej opcji masz nieprzespaną noc-ja będę dzwonił ,ale może to byc i 2 w nocy :-/
maga - 2012-04-12, 08:50

Jacku,mnie to nie przeszkadza,że przyjedziesz o drugiej w nocy,po to tam będę,żeby otworzyć bramę i wpuścić Was na parking :bigok

A koordynaty spróbuje wpisać ale dopiero w piątek popołudniu ok.16:00.



P.S. Tobie Jacku prześlę SMS-em :spoko

jacek stec - 2012-04-12, 13:51

Dziękuję Macku bardzo :spoko
Grzegorz Bartoś - 2012-04-12, 17:21

zupa napisał/a:
Witam Serdecznie ,

dostałem informacje od Tadeusza, ze zwolniły się miejsca

Potwierdzam przyjazd na Targi Poznań piątek do 21godz.
Dziieki Wielkie l

Nr Rejstracji Kamper RMI 26206

Maciek

Maciek kiedy wyjeżdzasz do Poznania ?
Grzegorz.

Rumian - 2012-04-12, 23:42

Ja również dostałem cynk, że zwolniły się miejsca. Jeżeli jeszcze można przyjechać to będziemy w Poznaniu po godz. 18.00.
Ania i Rumian, nr rej. WX 140 YN

Tadeusz - 2012-04-13, 07:14

Rumianki, przyjeżdżajcie! :ok

Jesteście na liście za Bogusia i Ewę.

Rumian - 2012-04-13, 08:30

O.K. Tadeusz - dzięki bardzo. Już grzejemy silnik. Jeszcze tylko długo wyczekiwana wizyta Ani u stomatologa i naciskam pedał. Do zobaczenia w Poznaniu :hello
tronic - 2012-04-13, 20:43

Tadeusz przepraszam. Mnie tym razem niewyszlo. Jirka vytlumaczy dla czego.No v Dombrovej napevno bende.Przyjade tam prosto z Peloponesu.
piotryn - 2013-03-11, 22:46

Witam proszę o wpisanie na listę uczestników oczywiscie jak to możliwe .
Pozdrawiam .
Piotryn + Judyta + Joint j146 fiat ducato :spoko

CORONAVIRUS - 2013-03-11, 22:49

Tadeusz napisał/a:
Rumianki, przyjeżdżajcie! :ok

.


podobno nie ... ale zadzwoń do Joli i Sandry to może ... :)

kalinin - 2013-03-19, 22:20

Z wielka przykrością proszę o skreślenie z listy uczestników. Nie zdążę dojechać na Zlot w Poznaniu , gdyż w dniach 3-5 kwietnia muszę być obecny na konferencji firmowej.
CORONAVIRUS - 2013-03-19, 22:52

jak będzie tak dalej jak jest to nie tylko Ty Mirku nie zdążysz ...podobno zima w tym roku do MAJA :haha:
zibikruk - 2013-03-19, 23:00

Adaś, czyżby przygnębienie zimowe Cię dopadło :?:
CORONAVIRUS - 2013-03-19, 23:24

nie powiem... dziś rano miałem wielkie łoczy :( gdyby nie ta nowa zima to pewnie dziś bym do N.Sącza dylał a tak.... szkoda zycia :lol:
łoś - 2013-03-20, 00:24

ja prawie gotów do Gdańska i muszę jechać. :gwm
gino - 2013-03-20, 06:41

kalinin napisał/a:
proszę o skreślenie z listy uczestników

z listy z tego zlotu...to ciężko będzie wykreślić

zlot odbył się rok temu :spoko


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group