Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Nadwozia kempingowe i zabudowy - Ural 4320

dobek44 - 2012-02-02, 12:38
Temat postu: Ural 4320
http://video.mail.ru/mail...n/349/1169.html
Skorpion - 2012-02-02, 13:11

Kiedys w czasach dinozaurow gdy bylem w kamaszach na wczesniejszym modelu ktory mialem na stanie APA ale silnik bylzupelnie w innym miejscu.Byl zamocowany tuz za kabina kierowcy napedzal nie tylko agregat do rozruchu samolotow ale i dawal naped na wszystkie kola.A spalanie bylo tak okolo 300l na 10km i 9mth
Świstak - 2012-02-02, 23:38

Piękny on... Tylko ciut za.... wysoki...
chris - 2012-02-03, 09:50

Podobne auto ale w extra wykonaniu na bazie Mercedesa Zetros: http://autokult.pl/2011/0...jedzie-wszedzie
MAWI - 2012-02-03, 10:51

Warunki terenowe super,ale co do budy to prochu nie wymyślili.
makdrajwer - 2012-02-03, 18:50

Skorpion napisał/a:
silnik bylzupelnie w innym miejscu.Byl zamocowany tuz za kabina kierowcy


Dokładnie tak samo jest w pługach wirnikowych na wszystkich ruskich podwoziach.

Pawcio - 2012-02-03, 20:10

Profilaktycznie ten sam filmik na YouTube




oraz КАМАЗ




no i UAZ


Świstak - 2012-02-03, 20:56

Ural mi się spodobał, ale w Kamazie się zakochałem. To dokładnie to co kiedyś sobie zbuduję - DMC poniżej 12 ton, V max 100 km/h i wszystko na ropę! Zero gazu. Tylko te zbiorniki 850 litrów... Kto to zatankuje??? I to co 3 tysiące kilometrów.....
chris - 2012-02-03, 22:23

Świstak napisał/a:
DMC poniżej 12 ton


Arku, tak z ciekawości zapytam, dlaczego do 12 ton ? Pewnie powyżej są jakieś obostrzenia przepisami ale tylko się domyślam.

Świstak - 2012-02-03, 22:25

Wyższe opłaty za drogi płatne oraz więcej ograniczeń wagowych. Warto też uważać na w miarę równomierny nacisk na poszczególne osie - wiele ograniczeń właśnie na nacisk na oś.
Gdy budowałem Milkę pojazdy poniżej 12 ton nie miały ani winiet, ani innych cudów. Teraz jest Viatool i cały misterny plan..... Jednak opłata za drogi płatne zależy od wagi (jedna z granic to 12 ton) oraz klasy czystości spalin Euro.
Najfajniej byłoby zejść poniżej 7,5 tony - wtedy ADAC nie robi wstrętów. W sumie jeśli auto zarejestrowane jako kamper - ponoć zrobią wyjątek i pomogą w ramach zwykłego ubezpieczenia kierowcy, bo lubią kampery i traktuję je szczególnie dobrze.

arrtur - 2012-02-04, 09:23

Swiastak , moze pojezdzisz troche LT kiem to zaczniesz od LT ka 4x4 - bedzie do 7,5

Jeszcze niedawno bylo to moje marzenie, ale kryzys zweryfikowal plany (poza tym ze sie troche wyleczylem po zapoznaniu z modelem choc z roku na rok wiecej tego u nas)

Baaardzo podobaja mi sie te ruskie autka. I blizesze mijakos bo mniej pretensjonalne niz DAFo Unimogo MANy.

28 litrow... w tym Kamazie to (czy dobrze ja licze, nie no dobrze) bardzo malo. Byle star 244 pali czasem wiecej. Mysle ze z tymi paroma mostami skrzyniami reduktorami na takich oppnach i ze stalym obciazeniem... nie wyda mniej. Ale chyba nie o to tu chodzi.
jak juz bedzie mnei stac na takie wuto to na paliwo tez z odsetek skapnie.

Pozdr

Świstak - 2012-02-04, 11:55

No to gramy wspólnie w totka.... Mi żona dała ultimatum - pozwoli mi zbudować jak odłożę kasę na auto i na paliwo na minimum 100 000 km. Czyli ze 200 tysięcy na autko i drugie tyle na 30 ton paliwa.. Przekonuję ją że te cuda na frytkach też pójdą, ale nie wierzy....

Zatem plan jest baaaaardzo dalekosiężny.....

Pawcio - 2012-02-04, 15:46

Świstak napisał/a:
Przekonuję ją że te cuda na frytkach też pójdą, ale nie wierzy....



Niech uwierzy.. Teraz to i samoloty już na frytkach zaczynają latać. Tylko w MCDonaldzie za mało frytek smażą... :ok




Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group