| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Porady dla kupujących kampera - Budowa kampa
woojtek - 2012-03-08, 20:06 Temat postu: Budowa kampa Witam gdyz jestem zielony w kempingu i stolarzem to z meblami nie bede mial problemu. Kampera bede budowal na VW LT. Od jutra zaczne budowe budowe kampa to gdzie moge kupic nawet nie wiem co to jest zeby mozna ocieplic podloge i sciany bo nawet nie znam nazwy.
Dobra przestane gadac jak radio wolna Maryja to jutro przygotuje do ciezkiej roboty to poszukam okien scian i dachu pozdrawiam WUJAS
małakalliope - 2012-03-08, 23:25
Wszystkie informacje znajdziesz tutaj » Kamper - technika, budowa, eksploatacja, porady » Nadwozia kempingowe i zabudowy
Bardzo fajny jak dla mnie jest opis peregrina, który obecnie buduje swojego campera na ducato http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=11691
ARCADARKA - 2012-03-08, 23:38
To nie kamper tylko blaszanko salonka
kamper to tylko z alkową
ale jak ja to mówię budowniczowie łączmy się
a kolega jak jest zielony ,to nie wyważaj drzwi ,tylko kup kampera i z głowy
woojtek - 2012-03-09, 07:16
Wiesz biznes sie kreci
Leo2 - 2012-03-09, 16:55
Trochę mnie "bodła" wypowiedź ARCADARKA" cały czas myślałem że mam kampera? No ale cóż zawsze są lepsi i gorsi.
YoYoYo - teraz spoko - 2012-03-09, 17:12
http://www.camperteam.pl/...pic.php?t=12368
MAWI - 2012-03-09, 17:33
Ja słyszałem ,że te z alkową to gołębniki a kampery to cała reszta
Bogusław i Ewa - 2012-03-09, 20:19
Ale sobie grabicie,łącznie z autorem
TheRamziu - 2012-03-09, 20:40
Czy styl, składnia i wartość merytoryczna wypowiedzi kol. Wujas, nie przypomina Wam "stylu" chyba już naszego byłego kol. KingS520 ??? Chwilowego właściciela HOBBY 600 ???
michałp - 2012-03-10, 05:25 Temat postu: Re: Budowa kampa