Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Porady dla kupujących kampera - XGO X-Class

fousek - 2012-10-01, 15:49
Temat postu: XGO X-Class
Szukam, szukam i nie moge znaleźć, hmm znlaleźć moge ale nie moge sie zdecydowac.

Prosze o opinie na temat XGO X-Class?

majmarek - 2012-10-05, 09:41

witam
a z czym to się "je"?
pozdrawiam
mm

fousek - 2012-10-05, 10:26

http://suchen.mobile.de/w...uctionYear=2010
OMEGA - 2012-10-05, 18:57

fousek , pośpiesz się bo ci go sprzątną :lol: :spoko
papamila - 2012-10-05, 19:30

marka x-go to produkt rimora
dla niemieckiego dilera
jeśli cię interesuje półintegral to obecnie wystawiam takiego na allegro
http://allegro.pl/polinte....html?source=oo
wiecej info to telefonicznie 600 028 837

fousek - 2012-10-06, 09:51

papamila

wszytsko mi odpowiada tylko silnik troche słaby. Dla mnie motor 3.0L jest priorytetem.

koko - 2012-10-06, 10:14

Radzę ci przejechać się jednym i drugim ja też tak myślałem teraz jeżdżę 2,3 131km
Dmc 4250 i jest Ok a jest to mój trzeci kamper zrobiłem nim przez 1,5 roku 33 tkm i ani razu nie zabrakło mi mocy

papamila - 2012-10-06, 10:17

fousek napisał/a:
silnik troche słaby. Dla mnie motor 3.0L jest priorytetem.

wiesz czy Ci się wydaje?
myślę że trochę byś się zdziwił
w tej chwili jestem po północnej Hiszpanii i spokojnie dawał radę a górki to tu są że ho,ho
no i zużycie mam tu na poziomie 10,3, na autostradach było 9,2
No, jeszcze pozostaje zawirusowanie (ale to dopiero po gwarancji) bo boxów nie uznaję

mam porównanie z poprzednim 2,3 130KM i az tak mocniejszy to on nie był
może to wynik innej skrzyni biegów 115KM - 5 biegów, ( 130KM 6 biegów)
z drugiej strony to 3,0 swoje weżmie i jest dobre 100kg cięższy (ładownośc się zmniejsza)
a czy takim 160KM szybciej pojedziesz? może na autostradzie.
zresztą wszysto jest kwestią kasy
bo różnica w pojemności to dodatkowe 40.000zł akcyzy
a to już nie w kij dmuchał

fousek - 2012-10-06, 13:45

Nie chcę zostać źle odebrany i broń Boże żebym się wymądrzał, ale kampera jeśli kupie to zdecydowanie na firmę, już rozszerzyłem działalność o wynajem samochodów. Mam obecnie w użytkowaniu auta o pojemności 2,5L Master, 2,3L Ducato oraz 3,0 Iveco 176KM, wszystkie sa w zabudowie kontener, bo taka jest mi niezbędna do prowadzenia działaności, to nie to samo co Camper, ale jednak zdecydowanie najlepiej jeździ się autem o pojemności 3.0L i mocy 176KM.
Skorpion - 2012-10-06, 13:59

Caly czas mylisz pojecia samochod dostawczy kontener a sam kempingowy to sa rozne zabudowy i inne ich przeznaczenie,kontenery i dostawczaki sa do transportu towarow , a kempingowy to poniekad to nasz drugi dom wyjezdzajac nim na wczasy.Samochodem kempingowym nie rozwija sie szybkosci takiej jak przy dostarczaniu towaru do klienta,kempingowy jako pojazd specjalny zadzi sie innym prawami i inna szybkoscia.Bo jadac nim zwiedzamy mijane okolice a nie jedziemy na wyscigi ,kto pierwszy dowiezie towar w zadane miejsce.Kupisz zaczniesz sam jezdzic kamperkiem to sie przekonasz jaka to roznica kontener czy kempingowy.
gryz3k - 2012-10-06, 23:35

Skorpion napisał/a:
Bo jadac nim zwiedzamy mijane okolice a nie jedziemy na wyscigi ,kto pierwszy dowiezie towar w zadane miejsce.

Tak szczególnie na autostradzie :spoko

papamila - 2012-10-07, 20:52

Twoje "preferencje" są sciśle zwiazane z kasą, niestety :-/
co mam tu się produkować
dla kierowców kupujesz 170KM
to dla siebie bedziesz żałował?

aha, pytałeś ile kosztuje przednia szyba do nemho?
z własnego podwórka wiem co oznacza taki "pstryk" przy 140 km/h

Skorpion - 2012-10-07, 20:59

gryz3k, ta autostradami u nas loj bo pekne ze smiechu :haha: :haha: :haha:

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group