| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Porady dla kupujących kampera - XGO X-Class
fousek - 2012-10-01, 15:49 Temat postu: XGO X-Class Szukam, szukam i nie moge znaleźć, hmm znlaleźć moge ale nie moge sie zdecydowac.
Prosze o opinie na temat XGO X-Class?
majmarek - 2012-10-05, 09:41
witam
a z czym to się "je"?
pozdrawiam
mm
fousek - 2012-10-05, 10:26
http://suchen.mobile.de/w...uctionYear=2010
OMEGA - 2012-10-05, 18:57
fousek , pośpiesz się bo ci go sprzątną
papamila - 2012-10-05, 19:30
marka x-go to produkt rimora
dla niemieckiego dilera
jeśli cię interesuje półintegral to obecnie wystawiam takiego na allegro
http://allegro.pl/polinte....html?source=oo
wiecej info to telefonicznie 600 028 837
fousek - 2012-10-06, 09:51
papamila
wszytsko mi odpowiada tylko silnik troche słaby. Dla mnie motor 3.0L jest priorytetem.
koko - 2012-10-06, 10:14
Radzę ci przejechać się jednym i drugim ja też tak myślałem teraz jeżdżę 2,3 131km
Dmc 4250 i jest Ok a jest to mój trzeci kamper zrobiłem nim przez 1,5 roku 33 tkm i ani razu nie zabrakło mi mocy
papamila - 2012-10-06, 10:17
| fousek napisał/a: | | silnik troche słaby. Dla mnie motor 3.0L jest priorytetem. |
wiesz czy Ci się wydaje?
myślę że trochę byś się zdziwił
w tej chwili jestem po północnej Hiszpanii i spokojnie dawał radę a górki to tu są że ho,ho
no i zużycie mam tu na poziomie 10,3, na autostradach było 9,2
No, jeszcze pozostaje zawirusowanie (ale to dopiero po gwarancji) bo boxów nie uznaję
mam porównanie z poprzednim 2,3 130KM i az tak mocniejszy to on nie był
może to wynik innej skrzyni biegów 115KM - 5 biegów, ( 130KM 6 biegów)
z drugiej strony to 3,0 swoje weżmie i jest dobre 100kg cięższy (ładownośc się zmniejsza)
a czy takim 160KM szybciej pojedziesz? może na autostradzie.
zresztą wszysto jest kwestią kasy
bo różnica w pojemności to dodatkowe 40.000zł akcyzy
a to już nie w kij dmuchał
fousek - 2012-10-06, 13:45
Nie chcę zostać źle odebrany i broń Boże żebym się wymądrzał, ale kampera jeśli kupie to zdecydowanie na firmę, już rozszerzyłem działalność o wynajem samochodów. Mam obecnie w użytkowaniu auta o pojemności 2,5L Master, 2,3L Ducato oraz 3,0 Iveco 176KM, wszystkie sa w zabudowie kontener, bo taka jest mi niezbędna do prowadzenia działaności, to nie to samo co Camper, ale jednak zdecydowanie najlepiej jeździ się autem o pojemności 3.0L i mocy 176KM.
Skorpion - 2012-10-06, 13:59
Caly czas mylisz pojecia samochod dostawczy kontener a sam kempingowy to sa rozne zabudowy i inne ich przeznaczenie,kontenery i dostawczaki sa do transportu towarow , a kempingowy to poniekad to nasz drugi dom wyjezdzajac nim na wczasy.Samochodem kempingowym nie rozwija sie szybkosci takiej jak przy dostarczaniu towaru do klienta,kempingowy jako pojazd specjalny zadzi sie innym prawami i inna szybkoscia.Bo jadac nim zwiedzamy mijane okolice a nie jedziemy na wyscigi ,kto pierwszy dowiezie towar w zadane miejsce.Kupisz zaczniesz sam jezdzic kamperkiem to sie przekonasz jaka to roznica kontener czy kempingowy.
gryz3k - 2012-10-06, 23:35
| Skorpion napisał/a: | | Bo jadac nim zwiedzamy mijane okolice a nie jedziemy na wyscigi ,kto pierwszy dowiezie towar w zadane miejsce. |
Tak szczególnie na autostradzie
papamila - 2012-10-07, 20:52
Twoje "preferencje" są sciśle zwiazane z kasą, niestety
co mam tu się produkować
dla kierowców kupujesz 170KM
to dla siebie bedziesz żałował?
aha, pytałeś ile kosztuje przednia szyba do nemho?
z własnego podwórka wiem co oznacza taki "pstryk" przy 140 km/h
Skorpion - 2012-10-07, 20:59
gryz3k, ta autostradami u nas loj bo pekne ze smiechu
|
|