| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Podwozia - technika i eksploatacja - wahacz dolny 81r-94r - "regenerować" ?
xr5pl - 2012-10-20, 19:37 Temat postu: wahacz dolny 81r-94r - "regenerować" ? Cena nowego 89zł ,cena tuleji gumowe-metalowej ok. 20zł
Czy regeneracja, czyli wymiana ww. Tuleji sprawia dużo kłopotu? Guma wskakuje bez problemu
Na swoje miejsce? Będę wdzięczny za wskazówki
gino - 2012-10-21, 06:10
no sama nie wskakuje..trzeba ja wprasowac..
nie majac prasy, mozna to zrobic nawet duzym imadlem..ale, bez wprawy ,mozesz cos uszkodzic..
ale, jak masz kupowac gume za 20..to lepiej caly nowy wahacz za 40
http://moto.allegro.pl/wa...2685973767.html
guma w tym wahaczu jest takiej samej jakosc co ta za 20pln..
czyli....za 20-30tys km do wymiany..ale, dla kamperka to pare lat
martini44 - 2012-10-21, 08:15
do tego dochodzi koszt przesyłki.....
a guma wchodzi bez problemu po uprzednim nasmarowaniu no i zabawa z metalową tulejką jeszcze jest.... przed zakupem nowej gumy sprzawdź srednicę bo są dwa rozmiary
xr5pl - 2012-10-21, 09:03
Dziękuje
makdrajwer - 2012-10-21, 09:33
Ja w swoim dupowozie nie wymieniam wahaczy tylko je regeneruje ( sworznie ). Oprócz ceny - wytrzymują po regeneracji 3 razy dłużej niż nowe różnych firm ( nie za 50 zł ).
xr5pl - 2012-10-23, 22:25
Zachacze , sworzenie powymieniane zdecydowałem się na kupno nowych elementów.
Wahacz(kager) - 40zl
Swozen(kager) - 35zł
Najwięcej problemów sprawiła mi śruba mocujaca drążek redakcyjny do wahacza
Tak się zapiekla że musiałem zdemontować całość z drążkiem...
I po wymontowaniu podzialac na nią większą siłą buchahaha.
Fajnie się naprawia starsze autka...
Faktycznie są dwa rodzaje wahaczy do roku '94 tzn. Jeden od '81 do października '85
Drugi od października '85 do '94
Pozdrawiam dzięki za porady.
|
|