|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Kupujemy kampera - Hobby Premium Drive czy Mobilvetta Kea ?
darth.vader - 2012-11-19, 16:01 Temat postu: Hobby Premium Drive czy Mobilvetta Kea ? Co byście wybrali ? Jakie mozecie wytknąć wady tych modeli ? Co mogloby rozczarowac po zakupie tej lub tej marki ?
eler1 - 2012-11-19, 17:37
sprecyzuj pytanie ? jakieś szczegóły może linki do modeli (nowe , używane , jakie roczniki )
darth.vader - 2012-11-19, 18:46
Mobilvetta KEA 2013 versus Hobby Premium Drive 2013
gino - 2012-11-19, 18:47
o Mobilvette pytaj KAIMARka..on nimi handluje..
janusz - 2012-11-19, 18:50
darth.vader napisał/a: | Jakie mozecie wytknąć wady tych modeli ? |
gino napisał/a: | pytaj KAIMARka..on nimi handluje.. |
Czarno to widzę
Nawet Mariusz nie jest takim altruistą.
gino - 2012-11-19, 18:51
ale to model 2013...to nikt jeszcze nie zna wad
więc..nie ma co ukrywać
eler1 - 2012-11-19, 19:04
trudna sprawa aby coś doradzić. obie marki bardzo zbliżone do siebie może z mały plusem dla mobilvetty według mojego osobistego widzi misie . Kwestia rozwiązań - nowinek jakie są w modelach 2013r. oraz portfela
darth.vader - 2012-11-19, 20:54
Mobilvetta KEA 2013 versus Hobby Premium Drive 2013
eler1 - 2012-11-19, 21:18
darth.vader napisał/a: | Mobilvetta KEA 2013 versus Hobby Premium Drive 2013 |
Mobilvetta seria KEA www.camperymtm.pl
a Hobby http://otomoto.pl/hobby-p...y-T3236735.html
To dwa całkiem inne modele
kaimar - 2012-11-19, 21:18
Nie jestem za marketingiem na naszym forum ale mam nadzieję że wybaczycie parę słów.
Mobilvetta 2013 ma całkowicie nową konstrukcję ścian bez - ściany z obu stron i podłoga jest z poszyciem z włókna. W ścianie profile aluminiowe i z tworzywa.
Jak to jest w Hobby - nie wiem bo na ten temat w katalogu nie znalazłem informacji - podejrzewam konstrukcje tradycyjną - szkielet drewniany . Jeżeli ktoś ma pełniejsze informacje to proszę o mnie sprostować.
Podłoga: Mobilvetta 70mm Hobby 46mm.
Trudno je porównać bo są to pojazdy różnych klas albo inaczej mówiąc półek - nie wiem jaki to ma związek z cenami.
darth.vader - 2012-11-19, 22:49
ceny praktycznie takie same. konstrukcja hobby to "sandwich composite". mobilvetta chyba od tego roku wycofala drewno z konstrukcji z tego co zdazylem sie naczytac. Podejrzewam ze kupujac nowego kampera chyba zastosowanie drewna w konstrukcji nie ma wielkiego znaczenia (bedzie to zmartwienie, czy cieknie i gnije w srodku, za lat 6 czy 8 jak juz raczej nie bedzie moja wlasnoscia).
Jakie sa wady Mobilvetty ?
kaimar - 2012-11-20, 08:21
darth.vader napisał/a: | Podejrzewam ze kupujac nowego kampera chyba zastosowanie drewna w konstrukcji nie ma wielkiego znaczenia |
Nic bardziej mylnego. Wystarczy bardzo małe uszkodzenie uszczelnienia lub jego niechlujne wykonanie i się zaczyna ...Zdarzyło mi się rozbierać przy naprawie powypadkowej półrocznego kampera marki uznawanej za b. dobrą z jedną stroną alkowy spleśniałą. Powód - niechlujny montaż i infiltracja wilgocie przez śruby.
Mówisz że nie interesuje Cię stan po 6-8 latach? Wyrzucisz czy będziesz chciał otrzymać za kampera przyzwoitą cenę?
"sandwich composite" to ogólne określenie ściany w kamperze - wynika z tego tylko że nie jest to konstrukcja taka jak była w przyczepach N-126. W katalogu Hobby piszą o uszczelnianiu - czyli chyba jedna drewno.
eler1 - 2012-11-20, 09:52
kaimar napisał/a: |
Mobilvetta 2013 ma całkowicie nową konstrukcję ścian bez - ściany z obu stron i podłoga jest z poszyciem z włókna. W ścianie profile aluminiowe i z tworzywa.
| Super za 3-5lat będzie wiadomo czy się sprawdzi w eksploatacji . A cena nie poszybuje przypadkiem w kosmos? Jak z wagą w takiej konstrukcji na + czy -
kaimar - 2012-11-20, 10:22
Cena praktycznie bez zmian. Masa również. Co do technologii ścian to nowością jest w Mobilvetta Kea od 2013 - sama technologia stosowana już była wcześniej w kamperach paru marek w klasie powyżej 100.000 euro.
|
|