Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

FIAT - ducato 2.5d woda w oleju

BOOSTER212 - 2013-01-03, 12:44
Temat postu: ducato 2.5d woda w oleju
Witam.Mam taki problem że po spuszczeniu wody na mrozy i ponownym odpaleniu silnika i dolaniu cieplej wody ,woda dostala mi sie do komory silnika.Objawy sa takie ze kopci na bialo,pelno wody na szabelce,i bialby dym z korka wlewu oleju.Woda przedostaje sie bardzo szybko praktycznie odrazu.Gdzies na necie wyczytalem że to mogla puscic zaslepka od wewnatrz bloku i zeby to zdjagnozowac trzeba zdjac mise olejowa.Pytanie w ktorym miejscu ona jest??Prosilbym o dokladnie opisanie gdzie owa zaslepka sie znajduje i przepis na naprawe tego.Dodam ze nie jestem totalnym laikiem w motoryzacji gdzyz wymienialem juz kilka rozrzadow i sprzegiel(min w ducatcie)takze powinienem sobie poradzic.
Z gory dziekuje za odpowiedzi.

HENRYCZEK - 2013-01-03, 13:12

Zapewne ktoś pomoże i doradzi.
Ps
Skocz szybciutko do przywitalni :-P będą cieplejsze porady. :mrgreen:

cichy - 2013-01-03, 13:17

Pierwsze słyszę, ze wewnątrz bloku jest zaślepka, na zewnątrz to i owszem, ale od wewnętrznej strony to bardzo ciężko mi w to uwierzyć.

Jeżeli tej wody jest naprawdę dużo to zdjęcie miski pozwoli na zaobserwowanie skąd się ta woda bierze.

Zacznij rozbierać, bez tego się nie obejdzie

CORONAVIRUS - 2013-01-03, 13:32

Gdyby tylko woda mieszała się z olejem z powodu jakiejś zaślepki to nie miałbyś białego dymu z komory spalania a jeśli masz to .... uszczelka pod głowicą dokonała żywotu ...

Nie myśl za wiele , ściagaj głowicę i miłej pracy życzę :lol:

HENRYCZEK - 2013-01-03, 13:55

Booster pisze o mrozie i wodzie,oby coś nie pękło :(
Czy aby przy spuszczaniu wody przed mrozami cała zeszła?

BOOSTER212 - 2013-01-03, 14:13

Dziękuje za duże zainteresowanie tematem i szybkie odpowiedzi.:)
Co do tej zaslepki to macie tu wycinek z pewnego forum.