Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

FIAT - Typowe usterki FIAT i PSA 2006 ->

eMKa - 2013-02-25, 22:28
Temat postu: Typowe usterki FIAT i PSA 2006 ->
Ta usterka zatrzymała samochód. Znikające przewody w układzie sterowania to prawdziwa zmora w “nowych” samochodach. W przewodach jest za mało miedzi w miedzi, a koszulki jak gąbka przepuszczają wodę. Efekt murowany jak na zdjęciu.
Robinson_44 - 2013-02-25, 23:02

Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.

Argo - 2013-02-25, 23:09

Typowe uszkodzenie od wpinania się w przewód (np. miernikiem) i niezabezpieczenie uszkodzonej otuliny po diagnozie.
Bajaga - 2013-02-25, 23:51

Robinson_44 napisał/a:
Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.


Na marginesie: którą firmę wybrałeś ?

eMKa - 2013-02-26, 13:04

Robinson_44 napisał/a:
Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.



2009 2,3 160 KM (V-tech)
zabudowa Camperia

eMKa - 2013-02-26, 13:06

AiR napisał/a:
Typowe uszkodzenie od wpinania się w przewód (np. miernikiem) i niezabezpieczenie uszkodzonej otuliny po diagnozie.


racja
ale trafiają sie też wiązki dziewicze, jak w tym wypadku, trzeba było zniszczyć oplot wiązki.

Robinson_44 - 2013-03-01, 23:50

Bajaga napisał/a:
Robinson_44 napisał/a:
Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.


Na marginesie: którą firmę wybrałeś ?


Po wielu próbach z kilkoma firmami zdecydowaliśmy się na NEO-TRAVELLER z Karczewa.

fousek - 2013-03-01, 23:56

ad Robinson

a jakie koszta takiej przeróbki?

Robinson_44 - 2013-03-03, 18:25

Oj spore, nawet nie pytaj. Dla orientacji dodam, że nie mniejsze niż cena nowego pojazdu. Ale czyż marzenia nie są warte poświęcenia? [hura] [hura] [hura]
silny - 2013-03-03, 22:28

w sprawie zgnitego kabelka to sklaniam sie do diagnozy kol. Air .

dwa tygodnie temu odremontowalem elektryke w lawecie i bylo kilka miejsc lutowanych ktore nijak nie dalo sie pokryc termokurczkami.

dwa wyjazdy do Austrii i sol a raczej plyn ktory oni leja na drogi kompletnie zdzarl te zaizolowane tasma luty

takie warunki na drogach i chemikalia

Bajaga - 2013-03-04, 23:28

Robinson_44 napisał/a:
Bajaga napisał/a:
Robinson_44 napisał/a:
Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.


Na marginesie: którą firmę wybrałeś ?


Po wielu próbach z kilkoma firmami zdecydowaliśmy się na NEO-TRAVELLER z Karczewa.


Dobry wybór :wyszczerzony: Jedna z ich propozycji "seryjnych" czy własna inwencja projektowa ?

eMKa - 2013-03-04, 23:43

fusek, Bajaga, Robinson-44

przeczytajcie temat
załóżcie nowy i dyskutujcie w temacie :ok

eMKa - 2013-03-04, 23:47

majsterek napisał/a:
w sprawie zgnitego kabelka to sklaniam sie do diagnozy kol. Air .

dwa tygodnie temu odremontowalem elektryke w lawecie i bylo kilka miejsc lutowanych ktore nijak nie dalo sie pokryc termokurczkami.

dwa wyjazdy do Austrii i sol a raczej plyn ktory oni leja na drogi kompletnie zdzarl te zaizolowane tasma luty

takie warunki na drogach i chemikalia


ok,masz racje, ale mamy nienaruszone wiązki, z fabrycznym oplotem

silny - 2013-03-05, 19:17

a przewody elektryczne silnika w mercedesach , taki szajs ze ulegaja biodegradacji jeszcze w trakcie urzytkowania .

mysle ze taka jakosc teraz

ktos pisal na forum jak mu przerywal silnik a okazalo sie ze przewod zasilajacy pompowtrysk byl fabrycznie tak krotki ze ledwo laczyl

Robinson_44 - 2013-03-10, 23:28

Bajaga napisał/a:
Robinson_44 napisał/a:
Bajaga napisał/a:
Robinson_44 napisał/a:
Witam,
Jeśli wolno dociec to ile wiosen liczy Twoja maszyna? Pytam bo piszesz "..nowych", a od grudnia 2012 jestem w posiadaniu nowego Ducato Maxi 3,0 177 KM. którego przerabiam właśnie na kampera w specjalistycznej firmie.


Na marginesie: którą firmę wybrałeś ?


Po wielu próbach z kilkoma firmami zdecydowaliśmy się na NEO-TRAVELLER z Karczewa.


Dobry wybór :wyszczerzony: Jedna z ich propozycji "seryjnych" czy własna inwencja projektowa ?


Niestety nie bawią się już w indywidualne zabudowy. Wybraliśmy jedną z ich wersji, ale z kilkoma naszymi uwarunkowaniami. Strasznie ciężko się do nich dostać. Wcześniej próbowaliśmy 2 razy i nic nie wskóraliśmy, dopiero fart zaraz na początku roku pomógł i się dzieje. Produkują głównie dla potentata z Niemiec stąd ciężko o jakikolwiek termin. Koniec tematu :) Ewentualne pytania zapraszam na priv.


Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group