| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
VW - LT 28 silnik 2.0 benzyna wiatrak chłodzenia na stałe???
Piluch - 2013-03-25, 16:44 Temat postu: LT 28 silnik 2.0 benzyna wiatrak chłodzenia na stałe??? Cześć mam pytanie chce kupić kampera VW LT 28 z 77roku i własciciel mówi że tam jest silnik 2.0 (ponoć montowany w porsche) i tam jest wentylator na stałe i że tak jest fabrycznie że jak sie zapala to od razu włącza się wiatrak. Czy to jest ok i czy tak powinno być?
Skorpion - 2013-03-25, 16:46
Wedlug mnie powinna być tak wiskoza
donald - 2013-03-25, 17:37
Zapytaj kolege Ericson-a on miał takie cudo marki VW i też silnik od proszaka...
Cyryl - 2013-03-25, 17:39
ostatni silnik w jakim wiatrak był na stałe chłodzony wodą to był chyba Wardburg.
kimtop - 2013-03-25, 17:58
A Warszawa,Żuk,Nysa,Star,Jelcz,Wołga?
Cyryl - 2013-03-25, 18:16
no tak, ale to zapamiętałem, bo kolega w swoim Wardburgu wyciął brzeszczotem ośkę razem z wiatrakiem, wymienił chłodnicę od PF 125p i na wężu wstawił termostat.
ARCADARKA - 2013-03-25, 18:41
| kimtop napisał/a: | | A Warszawa,Żuk,Nysa,Star,Jelcz,Wołga? |
Mareczku i ford też na stałe miał wentylator ,oczywiście mój ,tera mam elektryczny
CORONAVIRUS - 2013-03-25, 20:01
| ARCADARKA napisał/a: | [Mareczku i ford też na stałe miał wentylator ,oczywiście mój ,tera mam elektryczny |
" tylko nikomu się nie wygadaj bo to ...... i gumowe uszy ....." a tu sam paplesz
MILUŚ - 2013-03-25, 20:18
| kimtop napisał/a: | | A Warszawa,Żuk,Nysa,Star,Jelcz,Wołga? |
I jeszcze Dacia i .............jeszcze Dacia
maszakow - 2013-03-26, 00:06
| donald napisał/a: | | Zapytaj kolege Ericson-a on miał takie cudo marki VW i też silnik od proszaka... |
heh... a może właśnie sprzedaje...
gino - 2013-03-26, 07:29
| Piluch napisał/a: | | własciciel mówi że tam jest silnik 2.0 (ponoć montowany w porsche) |
i prawdę mówi...wiatrak jest na stałe, i silnik faktycznie jest ''prawie '' ten sam co w Porsche 924...tzn w Porsche, jest od LT ..nie na odwrót, no i ''porszowy'' ma pełny wtrysk, nie gaźnik, ostrzejszy wałek..i jeszcze parę innych zmian podnoszących dość znacznie moc.
miałem w swoim SVENIE ten sam silniczek...mimo że jest sporo słabszy od ''porszowego'' w zupełności wystarcza do tego typu autka
ja, mimo wszystko zaadaptowałem głowicę z 924 , zmieniając jedynie wtrysk na LTekowy gaźnik..i...czułem sporo różnicę w dynamice
wracając do pytania o wiatrak..
te eLTeczki mają tendencje do ''grzania się''
często, przez zwykłe niechlujstwo właścicieli..
gdyż wokół wiatraka, jest tzw tunel..
czyli specjalna obudowa wentylatora, przymocowana do chłodnicy, i przdłużona specjalnym gumowym kołnierzem, kołnierz jest trochę ciężki do zamontowania, przez co, ludzie go wywalają...a to powoduje wieczne problemy z chłodzeniem
Piluch - 2013-03-26, 09:34
Dzięki Gino za odpowiedź! Z tego co widzę na forum jesteś naprawdę ekspertem w kwestii LT więc podpytam Cię o to ogłoszenie : http://allegro.pl/volkswa...3120953623.html Muszę się szybko zdecydować, co o tym sądzisz. Ponoć gość jeździ nim 10 lat i teraz od roku stoi bo kupił przyczepe, 2 lata temu robił remont silnika i od tamtej pory przejechał z tego co mówi 5 tysięcy km, prośba ogromna o poradę
gino - 2013-03-26, 09:53
przesadzasz, expertów na forum mamy dużo lepszych
ale dziękuję...
przepraszam, ale nie namówisz mnie na ocenę autka ze zdjęć..tylko ''wróżbici'' to potrafią ..
mogę Ci jedynie podpowiedzieć, na co zwracaj uwagę..
i powiem tak...oglądałem juz wcześniej to ogłoszenie bo z racji sentymentu do ELteczków, zwróciełem na niego uwagę.
mimo że ma nie oryginalne wnętrze, jest ono bardzo fajnie zaadaptowane , ciekawe, jak jest z jakością wykonanych prac
posiada wszytsko, co powinien, prysznic.boiler, ogrzewanie..
no, przydałaby się markiza....ale ostatnio na alledrogo było ich sporo w granicah tysiąca pln.
nie wiem jak jest w tym autku, ale trzeba zwrócić uwagę na doły karoserii, nadkola, stopnie, ranty drzwi , głównie suwanych..
chociaż, cięzko będzie ocenić..czy jest to sama szpachla, czy..wstawione reperatury , które później i tak trzeba szpachlować/myślę że dokłdne oglądanie ''od spodu'' zakoli, rantów, rozjaśni troszkę sytuację..
z drobiazgó, ważne są też rolki suwanych drzwi, i system ich przesuwania
gdyż uszkodzone potrafią ''wylatać'' gdy za daleko je odsuniesz
kolejny drobiazg-brakuje zderzaka przedniego, jest tylko jego wzmocnienie
króko mówiąc..jeśli stan jest ok..autko chyba warte zainteresowania
oczywiście podchodź do niego z chłodną głową, pamietając że ma 36lat i kosztuje tylko 9tyś i że zawsze dwie własne łapki będą potrzebne, aby co i raz, coś tam sobie dłubać..
nawet jak coś na dzisiaj jest niedopracowane , jesli masz trochę ''drygu do roboty'' to takie poprawki to czysta pryjemność
hrys - 2013-03-26, 13:15
Ten LT jest w tej chwili w NASUTOWIE ok 20 km od Lublina Stoi na zimowisku w stodole zastawiony przyczepą campingową nie można go obejrzeć ani uruchomić potwierdzam co piszecie bo rozmawiałem tel. z właścicielem. Jak zejdzie śnieg po świętach można go będzi ezobaczyć i konkretnie ocenić.
Piluch - 2013-03-26, 15:41
Dzięki Hrys, właściciel ma mi dać znać jak go wyprowadzi żebym przyjechał obejrzeć (zaklepał mi go), dam znać jak będę już wiedział kiedy! Dzięki wszystkim za pomoc
makdrajwer - 2013-03-26, 19:14
W mojej skodzie jest wiatrak na stałę ( fabrycznie ) i kiedyś czytałem że zabiera to ok 3 KM
MILUŚ - 2013-03-26, 21:12
| makdrajwer napisał/a: | W mojej skodzie jest wiatrak na stałę ( fabrycznie ) i kiedyś czytałem że zabiera to ok 3 KM |
Ale Ty masz w skodzinie silnik z tyłu obróć wiatrak to mocy przybędzie a prędkość wzrośnie jak zacznie Cię pchać
|
|