| |
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
FIAT - Ducato 1,9TD 97' szarpanie i wariujacy wskaźnik paliwa.
Malefisto - 2013-05-05, 09:02 Temat postu: Ducato 1,9TD 97' szarpanie i wariujacy wskaźnik paliwa. Właśnie wróciliśmy z majówki n, kraków, wieliczka , pieniny łącznie około 1100 km, no i wyszlo kilka problemów z kamperkiem
Auto to fiat ducato 1,9 td z 97' zabudowa z alkową , mianowicie :
-wskaźnik paliwa wariował pokazuje połowę baku po czym spada do zera , w trakcie jeszcze kilka razy skoczy ....
-Wskażnik temperatury pokazuje standardowo 70 c ale juz o tym poczytalem i ten typ tak ma.
-i największy problem auto traciło moc były momenty że jechał ładnie ale czesto tracił moc i nawet przy zjezdzie z górki przy prędkości 80 km/h szarpał - przerywał jak by coś nie tak było z paliwem , tankowane na dobrych stacjach dolałem także specyfik stp czyszcacy wtryski i uszlachetniajacy paliwo, nie pomogło .
Przy podjazdach pod niektóre wzniesienia jak dostał muła musiałem redukwac do 2.
cirrustravel - 2013-05-05, 09:29
Ten trzeci objaw najbardziej niepokojący.
Co do pierwszego to mój typ też tak ma (Peugeot Boxer '99 2.5TD). Naleję do pełna i wskazówka skacze jak szalona, potem opada do zera, a po ok. 350-400km pokazuje trochę ponad pół baku i już spokojnie opada zgodnie ze zużyciem paliwa.
Malefisto - 2013-05-05, 09:41
Właśnie to samo u mnie, pierw myślalem że to przez jazdę po górach , ale na prostym terenie jest to samo i co chwile dotankowywałem bo mialem stresa zeby nie stanąć gdzies w trasie.
Nie da się z tym nic zrobić?
cirrustravel - 2013-05-05, 11:02
Nie wiem, mnie to nie przeszkadza. Ważne, że od połowy baku pokazuje autentyczny stan.
buzdys - 2013-05-05, 20:43
cirrustravel,
Ewidentny opis uszkodzonego pływaka w zbiorniku paliwa.Pozdr.
miciurin - 2013-05-05, 20:46
U mnie problem ze wskaźnikiem paliwa zaczyna się dopiero tak przy 1/4 ilości paliwa jednak nie jest to aż tak mocno problematyczne.
Wskaźnik temperatury jak jest auto rozgrzane to trzyma równo 90*
Co do problemu z mocą zaczął bym od wymiany filtra paliwa i powietrza no chyba że auto dymi jak z lokomotywy. Można by się też przyjrzeć turbinie i wtryskom.
Camper Diem - 2013-05-05, 21:00
Malefisto, miałem podobnie, okazało się, że syf w zbiorniku zatyka sitko na pompie paliwa. co 1000 km wykręcałem i czyściłem, obyło się bez zdejmowania i czyszczenia zbiornika, po kilku razach jest ok. sprawdź czy to nie to samo
|
|