Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Kupujemy kampera - Kamperek Fiat

TOM3653 - 2013-08-31, 18:31
Temat postu: Kamperek Fiat
Witam, na forum jestem nowy i na komperkach się nie znam, jak do tej pory
podróżuje z przyczepką. Znalazłem w ogłoszeniu takiego kamperka co o nim
sądzicie, bo ja z racji tego iż nie znam się oraz mam tam kawałek drogi nie jestem
w stanie nic więcej o nim napisać. Kamper ma być dla trzech osób a więc taka
długość będzie dla mnie OK. Ale silnik to 1.9 czy będzie wystarczający.
Wielkie dzięki za odpowiedzi :pifko
http://tablica.pl/oferta/...a44e5b;promoted

papamila - 2013-08-31, 19:39

sugeruję przepatrzeć oferty kolegów forumowych, jest ich kilka
łatwiej będzie o weryfikację i rzetelność sprzedajacego
wszak to uzytkownik a nie handlarz
:spoko

TOM3653 - 2013-08-31, 21:46

Nie ma ciśnienia na zakup kamperka, ale cóż wygląda fajnie.
JaroW - 2013-09-01, 10:21

Witaj
nie podoba mi się sposób zamocowania kufra na dachu tego kampera...

Zerknij na foto do czego ten kufer jest zamocowany..??

TOM3653 napisał/a:
Ale silnik to 1.9 czy będzie wystarczający.

Nie nie będzie wystarczający bo to tylko 82KM .

PS: kufer montuje się do relingów dachowych lub bagażnika a nie bezpośrednio do dachu..
:spoko

makdrajwer - 2013-09-01, 10:28

Ja mam bardzo podobnego tylko w zabudowie Hymer. Silnik taki sam. Po przejechaniu 2.000 km mam pozytywne odczucia. Silnik daje rade pod warunkiem że nie chcesz jechać szybciej niż 80 km/h, za to jest cichszy i bardziej miękko chodzi niż 2,5d. Spalanie 9,0. Miałem go nawet sprzedać ale na szczęście sie z tego szybko wycofałem. Acha, zawrócisz na raz w takich miejscach , w których normalna osobówka nie zawróci.
acha, my nim jeździmy w 4 osoby plus pies i jakoś sie mieścimy :spoko

TOM3653 - 2013-09-01, 12:11

No tak wygląda jakby kufer był dołożony na szybko, to oczywiście do sprawdzenia.
A jeżeli chodzi o silnik no cóż wiem że to demon prędkości nie będzie, ale tak