Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Kupujemy kampera - Czy to oszustwo, czy radosna twórczość przez duże TFU

krimar - 2013-09-13, 09:48
Temat postu: Czy to oszustwo, czy radosna twórczość przez duże TFU
Natknąłem się na gumtree na oferty handlarza
http://www.gumtree.pl/c-P...UserIdZ79430181
Oferta raczej mało atrakcyjna, ale jakie zdjęcia.
Z zewnątrz jeszcze normalnie, ale w środku kampery długie jak wagony kolejowe, a łazienka tak wysoka jakby się wyglądało z pierwszego piętra.
Czy to jest świadome wprowadzanie potencjalnych nabywców w błąd?

CORONAVIRUS - 2013-09-13, 10:11

facet ma super obiektyw i tyle tajemnicy ... żadne oszustwo ... chwyt marketingowy rodem z katalogów nowych kamperów .... blaszaki zawsze są wielkie w środku :haha:
Jacek M - 2013-09-13, 10:29

Nie znam się na współczesnych technikach fotograficznych ale nie można odmówić zdjęciom pewnej "malarskości" - w duchu wprawdzie nurtu zwanego "barbakanizmem" - ale jednak :spoko
Dziabong - 2013-09-13, 10:32

Jedno nawet w technice HDR.
kodi - 2013-09-13, 10:35

To nie tylko obiektyw.

Obiektyw oczywiście także, ba jak to mówią z g...na bata nie ukręcisz.
Dobry aparat i obiektyw a do tego zdjęcie podkręcone może przez photoshopa a może inny program komputerowy.

Wiem jedno, że zdjęcia nie są wstawione prostu z aparatu. Mam możl;iwości sprawdzenia tego i to uczyniłem.
Po drugie zdjęcia wnętrza, niektóre mocniej inne słabiej mają nadany filtr. Nie wiem jaki ale jest to kreskowanie trochę wygląda to jak komiks.

Dla porównania przedst. kawałek swojefgo IVO i to samo zdjęcie w oryginale - lekko wyostrzone a poniżej z lekkim filtrem.

Pozdr

a wracając to fotek - każdy orze jak może. I to powoduje że nic nie zastapi oględzin w realu. Kto mysli inaczej jesgo sprawa. Ja mu nie zabronie kupować ze zdjęć. :lol:

Frowyz - 2013-09-13, 10:36

Potwierdzam - obiektyw ma naprawdę fajny. Dodatkowo trochę suwakami tam jest pojeżdżone (czyt. zastosowano program do obróbki zdjęć).
krimar - 2013-09-13, 11:29