|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Nasze opinie i pytania, - Dlaczego tak trudno o automat i 4x4 w camperze.
Łukasz80 - 2014-06-04, 23:26 Temat postu: Dlaczego tak trudno o automat i 4x4 w camperze. Witam serdecznie jeszcze raz. Odkąd jestem an tym forum wertuje Wasze forum w poszukiwaniu odpowiedzi na pytanie jakie zaraz zadam. Pytanie może głupie , ale ja w sprawach camperów jestem 100% laikiem .Wiec proszę potraktować temat poważne bo , jaj sobie nie robię.
Zanim zacznę pytać o zakup danego campera ( a mam kilka na oku) chciałbym o coś zapytać.Po gruntownym przeanalizowaniu potrzeb i wymagań.Oraz przeszukaniu ogłoszeń w Polsce i w Europie doszedłem do wniosku ,że praktycznie nie występują campery z napędem 4x4 lub automatyczną skrzynią biegów. A już obydwa wymagania w jednym aucie to jak trafić 6 w totolotka. I zaczęło mnie to zastanawiać ,że może ja o czymś nie wiem i nie jest to mnie potrzebne. Ale na prosty rozum camper jest dosyć ciężkim autem. Więc ciężko nim się jeździ po mieście czy po górskich , wąskich drogach .To wszystko ułatwiał by automat , zamiast non stop ,,wachlować" można by było odpocząć i rozkoszować się jazda bo po to się przecież kupuje campery.
Co do napędu to niektórzy twierdzą ,że jeżdżą na narty np. w alpy caperem a ja się pytam jak oni tym podjeżdżają skoro nie wszystkie stoki są aż tka super ekstra odśnieżone.Jeszcze raz proszę nie traktujcie mnie jak wariata lub trolla tylko proszę o konkretne , merytoryczne odpowiedzi gdzie ja popełniam błąd w moim rozumowaniu?
Pozdrawiam
Bronek - 2014-06-04, 23:37
Automaty są i na ogól bez problemu . Oczywiście w silnikach pow 2,3 litra.
4x4 są i też bez problemu. Na tył prosze bardzo .
Dwie osie z tyl czemu nie , itd...
Problemem może być tylko...............no no co ???? ..............kasa kolego.
Z ta jazda w automacie fakt , ale da się i bez z tempomatem
A w górach śniegiem pokrytych , transport drogowy o ile jest możliwy to w łańcuchach , kolcach i tyle.