|
Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam
|
 |
Kamperowanie - Ubezpieczenie asistans
jerry Gdansk - 2015-01-14, 09:07 Temat postu: Ubezpieczenie asistans Witam Wszystkich
Jak zapowiadałem będę pytał gdyż jestem nowicjuszem. W ostatnich dniach poza sprawami technicznymi mojego nowego nabytku zająłem się sprawą przygotowań do sezonu. Na mojej liście jako numer 1 jest ubezpieczenie głównie chodzi o Assistance. OC mam po poprzednim właścicielu do października 2015r w Allianz niestety nie sprzedają Assistance na samochody starsze niż 10 lat.No to zaczęło sie moje obdzwanianie ubezpieczycieli i tak; Link 4 brak, PZU chłop wyliczył mi składkę na kwotę 940zl, Proama tylko jak masz OC, Warta z OC, MTU brak,AXA brak, ADAC Polska tylko dla samochodów nie przekraczających 2500kg,W końcu sympatyczna Pani z Generali przesłała propozycje .Składka za okres ubezpieczenia do 15 dni wynosi: 100,- zł
" " " 30 dni " : 170,- zł
składka za okres 1 rok : 299,- zł
ogólne warunki ubezpieczenia http://www.generali.pl/binsource?docId=1976. Oczywiście dot.to całej europy i Naszego pięknego kraju.
Moje pytanie może ktoś korzysta z lepszego ubezpieczenia Assistance nie ukrywam, ze nie wybiorę się w podroż z uwagi na wiek mojego ,,cacka,, bez takiego ubezpieczenia.
Pozdrawiam Jerry
KrzySówka - 2015-01-14, 09:41