Klub miłośników turystyki kamperowej - CamperTeam

Nadwozia kempingowe i zabudowy - Kinkiety - Renowacja

Czarna i Krzysiek - 2015-03-29, 09:19
Temat postu: Kinkiety - Renowacja
Pytanie mam do Was za 100pkt :-P :spoko
Chcę trochę odświeżyć kinkiety w kamperze. Miałem je zmieniać, ale nic sensownego z mocowaniem G9 nie znalazłem poniżej 60 pln, GU10 trzeba przerabiać, więc postanowiłem spróbować odświeżyć te co mam, bo sprawne i kompletne są, tylko komuną zalatują ;-)
I teraz pytanie, czym to polakierować ? Kinkiet jest dzielony, jedna część metalowa, druga plastykowa. O ile metal mogę po prostu ładnie sprayem jakimś prysnąć i będzie git, to co z plastykiem ? Czy spray dekoracyjny dostępny z marketach budowlanych nie będzie później odpryskiwał ? Jak przygotować jedno u drugie podłoże ?
Nie mam doświadczenia z lakierowaniem natryskowym żadnym, w żadnej formie, więc każde łopatologiczne wyłożenie tematu będzie dla mnie bezcenne.

I pytanie numer dwa. Zdjąłem koty celem wyprania i niestety część już nie nadaje się do ponownego użytku, gdzie można coś takiego dokupić i jak tego szukać? Jak to się oficjalnie nazywa ?

zibikruk - 2015-03-29, 09:38

"Kotki" możesz nabyć w GoMarket - w Warszawie, Wybrzeże Gdańskie. :spoko
Czarna i Krzysiek - 2015-03-29, 09:47

zibikruk napisał/a:
"Kotki" możesz nabyć

A jak to się normalnie nazywa, bo pod hasłem "kotki, koty" to raczej ciężko będzie to w necie znaleźć :wyszczerzony:
[edit]
Już znalazłem, dziękuję :spoko

Fordek - 2015-03-29, 21:50

Witam
Wpisz na allegro kotki do drzwi . Są różne długości.
np.

http://allegro.pl/kotki-d...5059513965.html
http://allegro.pl/fredzle...5190827437.html

Czarna i Krzysiek - 2015-03-29, 22:10

Tak, już znalazłem :) Dziękuję.
Pozostaje jeszcze tylko kwestia odnowienia kinkietów. Podpowiecie coś ?

izola - 2015-03-29, 22:54

a jak one wyglądają?
elmo78 - 2015-03-30, 00:22